Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

muszę wymienić łożyska z przodu, jakiej firmy kupić oraz na jaki mniej więcej koszt powinienem się nastawić (chodzi mi o same części)? Zależy mi na tym, żeby były dobrej jakości, ale cenowo nie drenowały zbyt mocno portfela :)

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
maxgear mam juz 3 lata i jest ok

Obejrzyj Moje BMW


www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=191208

Opublikowano
maxgear to słaba firma i możesz trafić tak ze pojeździsz albo za pół roku trzeba bedzie wymienic,ja bym tego nie założył
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ode mnie też fag.

Możesz ew założyć koyo, są to japońskie łożyska, też są bardzo dobrze.

Jak kupisz ruville to w środku będziesz miał właśnie albo koyo albo faga.

Opublikowano
A jak to cenowo wygląda? Muszę kupić od razu piastę z łożyskiem?

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Mhm... sprawdzałem FAG'a i Meyle, wychodzi 300 złotych około. Jest coś tańszego podobnej jakości? Jeżdżę jakieś 10, góra 15 tysięcy kilometrów rocznie, także nie muszę mieć najlepszych dostępnych łożysk.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ja bym na łożyskach nie oszczędzał, dużo dziur u nas, kiepskie drogi, auto ciężkie, więc tanie łożyska długo nie wytrzymają.
Opublikowano
łożysko jak łożysko, ale trzeba pamiętać o tym pierścieniu magnetycznym z którego czujnik ABS pobiera impulsy. Tutaj masz pewność, że wszystko jest wykonane w dobrej jakości a w tańszych potrafi albo łożysko się wysypać w nie długim czasie albo rozwalić pierścień magnetyczny. Potem problemy bo nie wiadomo czy to czujnik czy to sterownik ABS, a pewnie pierwsze co na wymianę poszły by dwie pierwsze rzeczy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a pewnie pierwsze co na wymianę poszły by dwie pierwsze rzeczy

 

Bo mało kto bierze pod uwagę, ze kawałek metalowej koronki może się popsuć :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano

SKF.

I z przodu zmienia się całą piastę, a nie same łożyska.

PS.Tam jest pierścień magnetyczny tak jak napisał daniel i nie ma żadnej metalowej koronki i może być tak że kupimy już z uszkodzonymi pierścieniami chociażby w transporcie bo to bardzo wrażliwe jest.

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pierścień magnetyczny jest, ale to coś na kształt koronki zatopionej w tym gumowym deklu łożyska. :cool2:

W sumie to tak na prawdę nie powinno ulegać żadnemu zużyciu, jedynie najtańszy szmelc może nie działać z racji kiepskiego wykonania, lub użycia innego materiału.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Można kupić piasty z wymiennymi łożyskami.

 

Tylko akurat w tym przypadku to istotne jest jakie sa obecnie zamontowane?

 

co do koronek < jak je nazywacie > to było już na forum kiedyś o tym wspominane , że można trafić łożysko z inną ilością tych ząbków. Wtedy jest cyrk z abs i kontrolą trakcji. Nie pamiętam jakiej firmy łożyska były niedobre ale pamiętam , że coś z tych najtańszych.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W sumie to jest możliwość rozebrania przedniego łożyska, bo od tyłu jest taka dość spora zabezpieczona nakrętka, więc teoretycznie można ją odbezpieczyć i odkręcić, wtedy powinno się rozejść, ale taki zabieg nie ma sensu, bo nie można dostać takiego łożyska właśnie z tą koronką magnetyczną. :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To nie jest tak do końca bo sa wersje piasty nierozbieralne i wersje rozbieralne.

Łozysko myślę jest takie samo jak z tyłu i można by je zapewne kupić.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ciekawe, tak się składa że mam dwa łożyska, przód i tył, jak będę miał chwilkę to spróbuję rozmontować przednie, pomierzyć je i porównać do tylnego :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Myślę , że wystarczy odczytać symbole.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Chcę to zrobić bez rzeźby, druciarstwa itp., wymienić tak jak BMW przykazało, jednakże robię po 10 tysięcy km rocznie, także nie muszę mieć PANCERNYCH łożysk najbardziej renomowanej marki - po prostu potrzebuję dobrych :D

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to kup sobie ruvilla, dostaniesz albo dobre koyo, albo trafisz na niespodziankę i będzie FAG :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.