Skocz do zawartości

Falowanie obrotów, nie pali na wszytkie gary E46 320i M54


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiatam mam problem , klopot zacza sie pow wymianie oleju i uszczelki pod pokrywa zaworów.

Na zimnym faluja obroty , i jakbyt nie palil na wszytkie gary, Po drugim odpalenieu kiedy juz jest ciepły problem znika i oczywiscia ikonka check engine.

 

Wymienielem dodatkowo świece bo myslalem ze w tym klopot ale to chyba nie to, sprawdzilem cewki sa dobre nie wiem jak ogarnąć temat pomocy.

 

Jak kupilem auto wysztko było oki z silniikiem

 

PROSZĘ O POMOC JAKĄŚ WIELKĄ MĄDRĄ GŁOWE

Opublikowano
Co do falowania to moze jakis wezyk pekl od jakiegos podcisnienia ?? i zasysa lewe powietrze?? ale zeby nie palil na wszystkie gary od razu przez to to raczej niee.. a nie uszkodziles czegos przez przypadek podczas sciagania pokrywy?? :?:
Opublikowano

nic tych rzeczy byłem bardzo ostrozny, to moje pierwsze bmw, wiec po wymianie uszczelki a pozniej siwiece pomyslalem wykasowac bledy i zrobic adaptacje INPA.

bLAD I falowanie również powraca. Czy mogą być do wymiany sondy labda na wylocie?

Opublikowano
tak oczywiście juz na wet nie ksuje check engine, bledy typu ze co z sondami lamba , czy brak podgrzewania lambd. INPE mam po angelsku, musiałbym skasować i jeszcze raz zczytać na nowo bi juz sie troche penie nazbierało. Czy jest mozliwośc zapisu bledow inaczej niz tylko przez print screan- mozna zapisac je w pliku tekstowym ?
Opublikowano
Dziwne ze było dobrze i tak po prostu po wymianie uszczelki pod pokrywa sondy siadly :shock: a co do INPY spróbuj zaznaczyc po prostu tekst z inpy i ctrl+c i w nowym dokumencie ctrl+v.. w sumie nie probowalem w taki sposob ale mysle ze nie powinno byc problemu :D
Opublikowano
Staralem sie odczytawać kody błedów, wychodzilo ze niegorzane sondy lamba. ewentualnie moze jakiś screen mam zrobić ze spalania cylindrów czy czegoś innego to moze z tego coś bedziesz mógł odczytać bo ja nie jestem w stanie ? czytalem na forach ale roznie piszą jedni ze nieszczelność w ukladzie dolotowym, inni ze krokowiec albo przepływka a jeszcze inni ze uszcelki vanosa
Opublikowano
W INPIE masz cos takiego jak LIVE DATA czyli pokazuje ci jak zachowuja sie poszczegolne podzespoly przy pracy silnika tam tez powinny byc sondy zobacz jak odczytywane wartosci pracy silnika maja sie do dolnej i gornej granicy ktora jest oznaka poprawnego dzialania jesli jest zbyt duza wyskoczy ci wartosc z wykrzyknikiem obok zielonego pasaka jesli tak sie dzieje to znaczy w 99% na uszkodzenie np sondy i podaje zle informacje do reszty podzespołow np wtryskow i auto szaleje... sprawdz to na zimnym i cieplym silniku :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

screny robione po adaptacji silnik pracowal okolo 5 minut

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/203/rel1.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/850/qoan.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/163/ydu7.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/59/l519.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/32/5us2.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/703/y17m.jpg

Opublikowano
Wszystko wyglada jak najbardziej ok tylko w patrol adaptation lambdaintegrator 1 i 2 jak widzisz wartosci odbiegaja od normy... Tutaj ktos juz cos opisal na ten temat viewtopic.php?f=48&t=124447 i bardzo mozliwe ze jest cos z odma jesli grzebales przy pokrywie zaworow.. i chociaz byles bardzoo ostrozny moze przez przypadek cos sie uszkodzilo :norty:
Opublikowano
Faktycznie nie zauwazylem to moze byc przyczyna tej pracy na nie wszystkich garach.. ciekawe czy ten kąt sie poprawia po dodaniu gazu, ale ogolnie najpierw zacząłbym od odmy a pozniej jesli nie bedzie poprawy kombinowal dalej :8)
Opublikowano
Nieszczelnosc odmy moze byc powodem falowania obrotow silnika? Czy moze jakas inna nieszczelnosc w dolocie. W takim razie powinienem sie wziac za czyszczenie odmy tak ? Postaram sie nagrac filmik jak zachowuje sie silnik i jakie mw obroty moze to cos da.
Opublikowano
Panowie silnik pracuje w ten sposob gdy jest zimny i sie zagrzeje np po pol godziny dalej tak chodzi wtedy zgasze silnik odpale i jak reka odja, rownomiarna praca i obroty w normie. Po dodaniu gazu jest to samo jakby nie palil na wszystkie gary i to slychac
Opublikowano

A czy robiłeś test plakiem na szczelność w dolocie ?

Auto ma już zwoje lata,

Wyczyść to co sie z czasem czyści : krokowiec, przepustnice, dolot, wymienić odmę , sprawdzić przepływkę , sprawdzić lambdę itd.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
A czyszczenie odmy ma sens czy musze ja wymieniac? Jak zrobic test plakiem? Aha i pytanie jak pojawia mi sie bledy to jak mozna skopiowac z INPAy te bledy bo ctrl+c nie dziala nie da sie zaznaczyc tekstu w tym programie? W jaki sposob sprawdzc sondy ?
Opublikowano

Pytasz :

A czyszczenie odmy ma sens czy musze ja wymieniac?

Wymień całą bo pewnie jeszcze od nowości tam siedzi a później to co drugą wymianę oleju wyczyścić.

Jak zrobic test plakiem?

Doświadczeni mechanicy to plak lub samostart rozpylają w okolicach gdzie jest możliwość łapania fałszywego powietrza przy zapalonym silniku jak silnik na to zareaguje to oznacza że łapie lewe powietrze.

Ostrożnie bo to łatwopalne.

W jaki sposob sprawdzc sondy ?

teoretycznie to sprawdzić czy generuje odpowiednie napięcie ale najłatwiej na podmianę.

Poszukaj na forum bo jest wiele na ten temat.

Z falowaniem to jest sporo do sprawdzania , bo nawet jak podgrzewacz jest uwalony to potrafi robić cyrki.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Witam, dziś wziąłem sie za bete, zdemontowalem silnik krokowy, przepustnice i EGR - zamierzam przeczyscic benzyna ekstrakcyjna, wykrylem dziurawa gume w dolocie powietrza na silniczek krokowy była pęknieta , czy kupić ten jeden fragment dolotu ?
Opublikowano
gume przeciolem bo po pierwsze nie mialem jak odkrecic opasek zaciskowych bo jakis debil zamocowal srubkami w dol i na przepustnicy i na krokowcu , nie było dotepu a po drugie w dwoch miejscach była pprzerwana, wiec zamowie drugą gume jak znajede

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.