Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chcę zarzucić luźny wątek. W przyszłości będę się zastanawiał nad przejściem z e53 na e70. Obecnie jeżdżę m57tud30 218KM. W przyszłości pewnie też będzie diesel. Myślę nad 3.5d biturbo. Co możecie o tym silniku powiedzieć i w razie czego co innego jako alternatywa. Ciekawią mnie też jakie tam są automaty bo ja w swoim mam 6hp26x. Co do wyposażenia, to ubolewam, że w swoim e53 nie mogę oglądać filmów na dużej navi 16:9 oraz brak dużego szyberdachu i profesjonalnego nagłośnienia z DSP. Jeśli chodzi o silniki diesla to nie pytam się o spalanie itp bardziej o awaryjność przy przebiegu 120-150k. Ogólnie Panowie co poradzicie tak z autopsji bo jeszcze nie jestem na etapie brania w leasing f15 ;)

ps

Jeśli ktoś z Was przesiadł się z e53 na e70 to jakie odniósł wrażenie i czy jest droższy w utrzymaniu ? Słyszałem, że aby wymienić klocki hamulcowe to trzeba poprzez program cofnąć tłoczek.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przejedź się poprzyglądaj się i posłuchaj plastików to Ci przejdzie.

E70 to mega spadek jakości wykonania w stosunku do solidnego e53.

Plastiki trzeszczą i są kiepskiej jakości ja się mocno zawiodłem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jesli celujesz w 35d to jest to wersja przed liftem (ktory chyba byl 10/2010). Po lifcie była to wersja 40d = mocniejszy silnik, skrzynia 8 biegow zamiast 6 w 35d, lepszy iDrive, facelift nadwozia, itp.

 

Silnik jest znany, ma opinie raczej niezawodnego. Przed liftem to wg mnie najlepszy wybor w E70.

 

Nie wiem o co chodzi przedmowcy z jakoscia plastikow i trzeszczeniem. Może jesli ktos jezdzi samochodem składanym z dwoch, i to jeszcze w stodole, to moze i cos trzeszczy.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Moderatorzy
Opublikowano
Przejedź się poprzyglądaj się i posłuchaj plastików to Ci przejdzie.

E70 to mega spadek jakości wykonania w stosunku do solidnego e53.

Plastiki trzeszczą i są kiepskiej jakości ja się mocno zawiodłem.

 

Ja akurat miałem E53 jak i E70 i nie zauważyłem spadku jakości :)

Mechanicznie są bardzo podobne ale E70 jest zdecydowanie lepiej/nowocześniej wykonana wewnątrz, jazda bardzo podobna.

Opublikowano
Po lifcie była to wersja 40d

Myślałem, że jest to jednostka v8 ;) W dawnych 7 były takie diesle. Teraz niestety cyfra nie mówi już jaka jest właściwa pojemność :|

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wystarczy na tym forum poczytać odnośnie skrzypiących drzwi i kombinacji jakie ludzie wyczyniali,żeby to zlikwidować zazwyczaj bezskutecznie.

Plastiki konsoli środkowej są mega słabej jakości tak samo plastiki w okół foteli, które potrafią skrzypieć jak się ruszamy na fotelu.

Każdy inaczej to ocenia ale ja się mocno zawiodłem i wiele takich opinii jest na każdym forum.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie wiem na jakim forum jest tak duzo tych opinii, w kazdym razie nie na tym, ktore ja czytam

 

mysle, ze skrzypienie czegokolwiek w e70, to jest akurat najmniejszy problem, jaki moze dotyczyc tego modelu

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

viewtopic.php?f=84&t=191007

 

Ja jeździłem dwiema x5 e70 i x6 i w obu wkurzały mnie dźwięki z okolic drzwi i słabe plastiki w konsoli środkowej.

Wszystkie auta salon PL egzemplarze od nowości w jednych rękach 100% bezwypadkowe nie lakierowane nie rozbierane przebiegi 100-150tys.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

powtorze sie - mysle, ze skrzypienie czegokolwiek w e70, to jest akurat najmniejszy problem, jaki moze dotyczyc tego modelu

 

jesli przecietny posiadacz BMW w Polsce mialby sie matrwic tylko skrzypieniem czegokolwiek w samochodzie, to swiat bylby idealny

 

jesli ktos chce sie przesiasc z e53 na e70 i pyta o potencjalne zwiekszone koszty, to martwilbym sie takim rzeczami jak turbiny, wtryski, zawieszenie itp.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Witam.

Jezeli chodzi o awaryjnosc przy przebiegu miedzy 120, a 150 tys to zalezy od modelu - z wiekszych usterek slyszalem o padajacych dpf. Z elektroniki to siadaly liczniki. Jezeli celujesz w 3.5d rozumiem, ze od 2009 rok to raczej bedzie malo prawdopodobne ze trafisz z przebiegiem tak niskim jak 120 tys. km + do tego bezwypadkowosc i oryginalny M-pakietem to na dzien dzisiejszy nie znajdziesz za mniej niz 130 tys. zl.

Oczywiscie znajda sie pewnie i za 115 tys.w tym rocznik u ale nie ludz sie ze będzie mial oryginalna historie przebiegu i bezwypadkowosc.

Pozdrawiam.

Opublikowano
35d 2008r jeżdżę od 08.2012 roku, aktualnie 190tyś na tablicy, kupiłem z przebiegiem 140 tyś, żadnych kłopotów, tylko eksploatacja, nic nie skrzypi, plastiki są bardzo OK, być może w tym roku będę sprzedawał, ale tylko ze względu na to że auto zmieniam co 2 lata, nie mam się do czego przyczepić, absolutnie.
Opublikowano

Moim zdaniem, jeżdżąc jednego dnia e53 3.0d a następnego e70 35d :

- spalanie podobne ( ok 11l / 100 km )

- dynamika trochę lepiej e70, głównie ze względu na skrzynie, która w e53 jest trochę innej generacji i działa mocno "rekreacyjnie" ( e53 mam po remapie, 275/600 )

- wygląd co kto lubi, mi się podoba zarówno jedna, jak i druga, z tym, że e53 musi być po lift, najlepiej szara na 19" i sportpakiet :wink:

- prowadzenie lepiej e70, ja mam aktywny zawias i robi różnicę, pewniej się prowadzi na krętych drogach

- aktywny układ kierowniczy na + w porównaniu do e53

- komfortowe fotele na + w e70

- jeśli chodzi o komfort jazdy, w e70 mam 18" nie ROF i lepiej niż na 19" w e53

- jeśli chodzi o serwis / awaryjność, wg mnie podobnie, z tym, że ja robię wszystko na OEM częsciach. W e70 mam teraz ok. 140k km i jedynie regularne przeglądy, z tym, że olejowe + filtry staram się robić co ok.15k km, w e53 ok 70k km, także bez żadnych większych problemów

- z głupot w e70 dużo lepiej działa bluetooth i nie irytuje zmieniarka w bagażniku, jak to jest w e53 :)

- generalnie co kto lubi, w e70 widać jednak różnicę generacji

 

BTW, ktoś szukał e70 35d używanej, czarna, I właściciel, salon PL ( z hom.ciężarową ) to zapraszam na PW, F15 już prawie przypłynęło :wink:

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.