Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Potrzebna jest diagnostyka podczas jazdy, bez tego możesz pół auta wymienić, skąd jesteś?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

A sprawdzałeś w inpa? Masz tam dwa czujniki i co one wskazują? Jeden czujnik masz pod kolektorem ssącym i to chyba od odpowiada za prace wnetylatora.

Drugi masz na dole po lewej (patrzać na prost silnika)w przewodzie od chłodnicy

 

Z przekręcaniem tego czujnika pod kolektorem nie jest łatwe bez wyciągania go, wręcz a wykonalne, bardzo zwinne łapy i na macankę, jakimś cudem mi sie udało ale co się nagimnastykowałem.....

Opublikowano
Jeden czujnik jest ok a drugi non stop pokazuje ok 155stopni i przez to nie ważne czy mróz czy upał wentylator non stop chodzi silnik zimny a on od razu po odpaleniu się załącza.
Opublikowano
A może to wina akumulatora w fatalnym stanie bądź regulatora napięcia czy alternatora? Długa jazda na światłach może powoduje że alternator nie jest w stanie tego ogarnąć bo aku mu nie pomaga a wręcz przeciwnie?
Opublikowano

Witam. Mam problem z moja bawarka. Silnik m54b22 problem jest taki, że po włożeniu rozrusznika do samochodu rozrusznik kręci a bendix nie zazębia się z kołem zamachowym. Przed włożeniem sprawdzałem na krótko i wszystko było ok bendix działał i kręcił bez problemu. Założyłem drugi rozrusznik i tak samo;/.

Miał ktoś podobny problem?

Pozdrawiam

MaT_931

Opublikowano
Ostatnio się przeglądałem i są 2 czujniki temperatury. Jeden w wężu na dole chłodnicy a drugi również w wężu bezpośrednio pod elektrozaworem vanosa. Który z nich pokazuje temp na liczniku a który załącza wentylator?
Opublikowano
Ten na wężu steruje wentylatorem a dane z bloku idą do komputera na licznik itd itp. Czujnik sterowania jest ustawiony za termostatem bo po otworzeniu termostatu kiedy temp za bardzo wzrośnie włącza się wentylator. A uszkodzony pokazuje max temperaturę, włącza automatycznie wentylator żeby nie doszło do przegrzewania.
Opublikowano
Tylko ten czujnik odpowiada tylko za wentylator. A za mieszankę odpowiada czujnik w głowicy. A wypadanie zapłonu może mieć wiele powodów. Jeśli dobrze ogarnąłem to tylko na zimnym ci wypada tak?
Opublikowano
Wypada na ciepłym podczas robienia np bączków ale wydaje mi się że to przez źle wyregolowany gaz też może tak być bo trochę niekiedy szarpnie no zobaczymy jak będzie po wymianie tego czujnika i regulacji lpg.
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podepnę się..

 

Pacjent to 320i m52tu20, bez gazu, silnik bardzo lekko faluje, moc jest, jak na ten silnik wzorowo przyspiesza. Świece wymienione, cewka jest założona nowa, była również przekładana stara z innego cylindra i zawsze jest problem z 6 cylindrem. Widać to dokładnie na korekcjach, wartość od 1,1 do 3.0, jak jeszcze nie wypadnie zapłon, jak już to nastąpi to wartość leci do 10 (wypada tylko na postoju, jak chwilę postoi na wolnych obrotach), rzuca oczywiście autem i po chwili gaśnie, po odpaleniu wraca do "normy", czyli bardzo lekko faluje, ale jedzie wzorowo mimo korekcji poza normą.

Zastanawia mnie masa powietrza podczas ostrego przyspieszania, nawet ponad 300 jednostek, ile powinno być? Nie świadczy to o nieszczelności? Po odpięciu przepływomierza silnik nie ma już swojej mocy. Odma została wymieniona z przewodami, dolot teoretycznie szczelny (jeszcze będzie to sprawdzane).

Błędy jak widać na filmie:

 

- 61 Ansteuerung Lambdasondenheizung nach KAT Bank 2

- 243 Verbrennungsaussetzer Zylinder 6

- 216 Signal Lambdasonde Nach-Kat Bank 2 kein Signal

 

 

Uważam, że sondy nie ma co ruszać, jej błąd to skutek problemu z 6 cylindrem, ponieważ za katalizatorem jest tylko sprawdzająca tak? Gdzie szukać przyczyny? We wtryskiwaczu? Takie objawy może dawać nieszczelność dolotu czy to jest niemożliwe?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Taki jest plan, ale może ktoś miał taki przypadek i potwierdzi objawy, znalazłem stare tematy na bmwsport, ale oczywiście bez rozwiązania..też uważasz, że sonda to tylko efekt? Jeszcze trochę namieszam, bo kolejność pojawiania się błędów jest taka jak je podałem, czyli najpierw 61, dopiero po jakimś czasie na wolnych obrotach 243 i znowu po jakimś czasie 216. Podczas stałej jazdy jest tylko 61, ale korekcja na 6 cylindrze jest zawsze poza normą, nawet gdy zapłon nie wypadnie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Właśnie, dziwne jest to, że sonda za katem zgłasza błąd. Podczas złej mieszanki pokazało by przed katem.

61 to grzanie sondy, można zmierzyć opornosc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiesz jaka powinna być wartość?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Różnie jest podawana wartość oporność grzałki ale 30 ohm to max.

Zawsze możesz też zmierzyć drugą bez błędu.

I zmierz napięcie czy dochodzi.

Białe przewody.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki, jakby ktoś, coś to śmiało pisać :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.