Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie .

 

Od pewnego czasu w mojej jedynce coś chrobocze.Na luzie czasami "zamilknie ale nie na długo", dzwięk ten jest słyszalny podczas schodzenia w obrotów podczas jazdy. Byłem u mechanika i osłuchaliśmy stetoskopem to miejsce na którym widać znaczek na filmie i slychać jakby ktoś za przeproszeniem nawalał młotkiem.Mechanik powiedział , że należało by zdjąć pokrywę zaworów i zobaczyć łańcuch i ślizgi.W poprzednim temacie pisałem o checku i błędzie VANOSA ,cewka elektrozaworu sprawdzona i jest sprawna więc inny mechanik stwierdził jeśli jest luźny łańcuch to może i ten CHECK ma coś z tym wspólnego.

Postanowiłem Was jeszcze poprosić o pomoc .

Co obstawiacie ??

 

Z góry dziękuje za pomoc

 

 

Link do filmu z dźwiękiem : http://www.youtube.com/watch?v=Ju1_zACqDrE&feature=youtu.be

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Odgłos jakby z rozrządu. Zdemontuj pasek wielorowkowy i sprawdź czy będzie chrobotać. diagnozuj, diagnozuj...

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

obstawiam , że to łanuch bo jak wiadomo w tych silnikach była wada napinacza ...

dzwoniłem do ASO i powiedział mi ze napinacz był niby wymieniany w 2010 roku przy przebiegi 85 k km ale nie wiadomo czy wymieniono go na nowy bez wady czy nowy felerny bo z tego co wiem to te felerne nadal są w sprzedazy .

Opublikowano
Jeżeli łańcuch zrobił 85 k ze złym napinaczem to na pewno nie jest w dobrym stanie. Ja przy wymianie napinacza wymieniłem łańcuch , był tak wyciągnięty że był dłuższy od nowego o jedno oczko.
Opublikowano

lancuch jest taki jak w ktm 525....

moze jakby zastosować japonski DID to by sie nie rozciągał :)

Opublikowano
hej łancuch był bardzo naciągniety tylko ze juz narobił szkód objechał cewke elektrozaworu z vanosa oraz lekko nadbral koła zębate wałków rozrządu i z tego co mowi mi mechanik to te koła są na stałe skręcone z vanosem . da się je wymienić osobno czy cały vanos trzeba ?? jeżeli to osobona częsc to prosze o jakiegoś linka bo ja nic nie znalazlem
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Hej skooby ,

no niestety trochę się nazbierało.Oprócz łańcucha i slizgów wymieniłem olej , obydwa VANOSY uszczelniacze ,koło zebate wałka rozrządu i włacznie z robocizną mnie to wyszło koło 3.700 zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.