Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Czy ma ktoś pomysł na sprzegło do BMW E46 330d M57/TU 204KM po programie na 260KM i 570NM. Na 5 i 6 biegu sprzegło się ślizga. Podporę już ogarnąłem od M3. Proszę o jakieś wskazówki. Dziekuję
Opublikowano

Od e60 niby jest mocniejsza, ktoś jeszcze pisał, że można dać tarcz gdzieś do regeneracji na mocniejszych okładzinach.

Popytaj zenka koksownika, ona ma coś pod 290km 700nm , jakie on u siebie ma rozwiązanie, pojazd po czerwonym 330d to on też lepiej powinien wiedzieć.

 

Co do spieku, to ponoć w cywilnym na co dzień w mieście się nie sprawdza.

Opublikowano
Co do spieku to powiem wam tylko tyle ze PLYNNA zmiana biegow przy spokojnej jezdzie odbywa sie tylko w okreslonych przedzialach obrotow. U mnie jest to w okolicach 2000 obrotow. I jade jak kazdym innym samochodem. Ale jazda w korku to moze byc pielko.
Opublikowano

jak masz spieka np sześciołapatkowego to taki bardziej cywilny w jeździe spiek, co nie zmienia faktu że "zaora" docisk i dwumase

 

a tak w ogóle to aktualne sprzęgło ile ma nalatane ?

bo jak od nowości lub niewiadomo kiedy wymieniane to się nie dziwie, że sprzęgło puściło

 

ludzie ładują sprzęgło z e60 530d (docisk mocniejszy), pasuje p&p i jeżdżą na tym mając okolice 600Nm i chyba tak ma kolega zenekkoksownik z 618Nm

 

ja przy 705Nm mam docisk i sprzęgło sachs performance i trzyma,

normalnie bym polecił, ale jakiś czas temu kolega sirek kupił taki zestaw i miał z nim jaja, skończyło się na sprzęgle z e60

 

możesz jeszcze kombinować z dociskiem z e60 plus tarcza obita kevlarem

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano

z e60 530d do e46 330d pasuje p&p docisk i tarcza (tarcze są chyba nawet takie same), dwumasa już nie,

 

słyszałem o przypadku włożenia dwumasy, ale nieobyło się bez rzeźby

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
  • Członkowie klubu
Opublikowano

A może okładziny kewlarowe?

Mniej "hard-corowo" niż spiek, ale znacznie ostrzej niż na okładzinach standardowych.

Koszt ok. 150zł.

 

Do tego nowy (opcjonalnie wzmocniony) docisk.

Pozdrawiam

Michał

Opublikowano
Dzieki za odp. Dwumasę zostawie a dam tarcze i docisk od E60. Co do mocy co tam można jeszcze podrobić? Oczywiście żeby nie wyszło bez szaleństw zaraz 5tyś zł. Słyszałem o wiekszym IC, wtryski 535d e60, egr off i przeróbka tłumika. A następnie kolejne strojenie. Prosiłbym o jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam
  • 5 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.