Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Masz zbrane wątki z awariami w linku w moim podpisie. Wnioski wyciagnij sam.

nie bede sie wdawal w dluga polemike ale uwazam Twoje wnioski za mocno tendencyjne. Poza wszystkim to ilosc aut z m47n2 jest nieporownywalnie wieksza niz tych z n47, sam ten fakt wplywa znaczaco na zafalszowanie wyniku.

Opublikowano
Ciekawe jakim cudem silnik który był montowany w e90 tylko dwa lata i dodatkowo był mniej popularny tak zdominował to forum. A dodam, ze moje zestawienie obejmuje problemy tylko jakieś 3-4 lata wstecz.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Mnie interesuje co ten olej BMW ma w sobie za składniki smarne co się tak brylują po podgrzaniu. Wie ktoś ?

 

No ładnie wygląda ten filmik. Działa na wyobraźnię. Ale jak się dłużej zastanowisz to mało miarodajny jest ten "badacz"

-nalewa próbki oleju potem zamienia próbówki miejscami. po co? czyżby ten podgrzewacz po prawej lepiej grzał?

-gotuje obie próbki, przy czym ta z olejem oryginalnym jest podgrzewana dłużej.

-mógłby wetknąć w to ustrojstwo jakieś termometry, żeby człowiek miał pewność, że warunki dla obu próbek są takie same.

 

Trochę to dęte jak dla mnie. I wygląda jakby stara maksyma Stalina tutaj też działała -"dajcie mi człowieka/próbkę, a a paragraf/zgorzelina się znajdzie"


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano
Masz zbrane wątki z awariami w linku w moim podpisie. Wnioski wyciagnij sam.

nie bede sie wdawal w dluga polemike ale uwazam Twoje wnioski za mocno tendencyjne. Poza wszystkim to ilosc aut z m47n2 jest nieporownywalnie wieksza niz tych z n47, sam ten fakt wplywa znaczaco na zafalszowanie wyniku.

Bo silniki M47 są dużo wcześniej produkowane i mają dużo większe przebiegi ,a niżeli N47, dlatego jest więcej wad zdaniem K8v8M (w co wątpię) ,a jak będą miały N47 takie przebiegi to nie będzie po nich co zbierać :norty: Prosta sprawa.. :D

Opublikowano
Taka prosta sprawa, ze dwa lata temu silniki M47 miały dokładnie tyle lat i takie przebiegi jak dzis maja N47. Wystarczy sie cofnąć o te dwa lata na forum i widać ze problemow z M47 było juz wtedy mnóstwo. Nie jest to żadne wytłumaczenie. Silniki N47 sa produkowane od 7 lat, wiel z nich ma przebiegi po pól miliona bo 80 tysięcy rocznie dla diesla to nic niezwykłego. Wiele z nich jezdzi po kraju ze stanem licznika 180 tysięcy i jednak nie ma na forum tylu problemow z tym silnikiem. Jest jeden z rozrzadem, jakieś kilkanaście przypadków plus pojedyncze przypadki jakichś innych typu turbo czy pęknięcia bloku. Silnik N47 jest wlasnie zastępowany nowa konstrukcja B47 i nie jest to juz wcale jakis nowy silnik.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.