Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Proszę o pomoc.

 

Tak w skrócie:

 

Moje x3 2,0d 150km 180 tyś km brało cały stan od min - max 1,5l (półtora litra) oleju na 400km, i przed remontem mocno kopciło.

 

Po regeneracji turbiny, uszczelniaczy zaworowych, prowadnic zaworowych, uszczelki pod głowicą, wymianie odmy, wyczyszczeniu egr i wyczyszczeniu kolektora ssącego z nagaru a była go duuuuuża ilość bierze tak samo tylko na około 1200km i nie kopci.

 

Ciśnienie na tłokach na trzech było po 28bar a na jednym 25.

Z rury śmierdzi niespalonym olejem.

Olej zalany 10W40.

 

 

Mechanik twierdzi, że pierścienie są wporządku - stwierdził to odpalając auto przy wyciągniętej odmie i mówił, że jeżeli byłyby pierścienie to waliłoby spaliny !?

 

Proszę o pomoc

Opublikowano
Moze niezbyt udolnie przeprowadzona regeneracja turbiny bo tak tez sie zdarza. Ale pierwsze slysze zeby po takim przebiegu takie rzeczy sie dzialy , pewien jestes przebiegu? Mialem taka x3 od nowosci do 250 tys km. Bardzo sobie chwale te x3 do silnika nawet palcem nie dotkalem. Wiadomo oprocz normalnych cyklicznych wymian oleju i filtrow .
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Dokładnie.....albo coś spartolili skoro dalej jest prawie tak samo albo niestety....silniczek do wymiany :mad2: :mad2:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.