Skocz do zawartości

2.0D zatarty po remoncie


misio_987

Rekomendowane odpowiedzi

Widziałem na własne oczy wymianę filtra oleju firmy Filtron w warsztacie, zmiana oleju w E90 z silnikiem M47. Olej był wymieniany po przebiegu ok. 15tys. km. Cały materiał filtrujący był w strzępach, a po wyciągnięciu go praktycznie cały się rozleciał... :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
filtron stracił na jakości po przejęciu przez WIX też takie wyjmujemy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem na własne oczy wymianę filtra oleju firmy Filtron w warsztacie, zmiana oleju w E90 z silnikiem M47. Olej był wymieniany po przebiegu ok. 15tys. km. Cały materiał filtrujący był w strzępach, a po wyciągnięciu go praktycznie cały się rozleciał... :mad2:

Bo to była pewnie chińska podróba.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem podrabiaja i miałem w ręku oryginał i podróbkę. Filtron bardzo niejednokrotnie jest droższy od Bosha.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewne nie miałeś podróbki tylko wersje na pierwszy montaż i do sprzedaży ,dwa rożne produkty

montuje mnóstwo filtrów i filtron jest najgorszy , i właśnie byle chińskie filtry lepiej sobie radzą :D

 

ale jak już mówiłem temat jest inny o jakości flirtów można założyć osobny dział i poprzeć go dowodami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi obrocilo panwke po zmianie oleju ktory najprawdopodobniej wyplukal stary nagar i zatkal kanal olejowy wale.

Kupilem uzywany wal z panewkami, mechanik ze wszystkich panewek (wraz z moimi starymi) wybral te ktore najlepiej wygladaja i zlozyl silnik.

Przejechalem juz prawie 20 tyś km i wszystko jest ok. Olej wlalem castrol edge 5w40, filtr manna albo boscha nie pamietam. Samochod po chipie na 200km 400nm.

moze pompa oleju ci nie domaga ?

 

Ja jeszcze nie remontowałem swojego silnika ale robie dokładnie tak samo leję castrola 5w40 co ok. 15 tyś. km i filtr bosch + raz separator .

Przejechane po chipie 50,000 km i zapierdziela aż miło :cool2:

 

Lejcie milersy i inne płukacze to też Wam syfy zatkają kanały od smarowania . :wink:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Owszem podrabiaja i miałem w ręku oryginał i podróbkę. Filtron bardzo niejednokrotnie jest droższy od Bosha.

Tu sie zgadzam Bosch wychodzi taniej niz Filtron przynajmiej w moich okolicach. Co do Filtrona to niepoleca .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja, trochę, nie w temacie ;)

Nie jestem miłośnikiem BMW, wręcz przeciwnie, nigdy nie przepadałem i nie przepadam za tą marką, ot życie i czyste zbiegi okoliczności spowodowały, że mam trzecie BMW. Śmieszy mnie trochę ta forumowa wojna o to które silniki są lepsze i dlaczego a w zasadzie założenie jest, że oba są gówniane a spór toczy się o to które z nich gówniane są bardziej...

Z mojej perspektywy owa wojna ni jak się ma do rzeczywistości, samochodom z pod znaku śmigła można wiele rzeczy zarzucić ale ich jednostki napędowe, diesla czy benzynowe, naprawdę dobrze wypadają pod względem awaryjności w zestawieniu z innymi markami. Ok, może z rozrządem w N się nie popisali, może są jakieś sporadyczne problemy z M ale po pierwsze, N można naprawić, zapobiec i mieć spokój a po drugie M padające turbiny? zacierające się panewki? wymieniajmy olej na czas i na dobry jakościowo, nie katujmy na zimny, chłodźmy turbo przed zgaszeniem i nie jeździjmy jak emeryci i nic tam złego się nie przytrafi.

 

Prawdziwe problemy to maja lub mieli:

francuzi + nissan z np osiadającymi tulejami bloków silnika

vag z napędem pompy oleju, nastawnikami turbosprężarek, pękającymi głowicami

ford z wycierającymi się pompami wtryskowymi gdzie dodatkowo opiłki zatykały wtryskiwacze + turbiny z zapychającym się sitkiem co skutkowało ich zatarciem (notabene były to francużkie silniki)

ople również z problemami z pompami wtryskowymi i sterownikiem silnika który przez jakiegoś wybitnego inż. został umiejscowiony przy silniku

subaru ze sprzęgłem które leci co chwile

i tak można by jeszcze długo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[*]

To może ja, trochę, nie w temacie ;)

Nie jestem miłośnikiem BMW, wręcz przeciwnie, nigdy nie przepadałem i nie przepadam za tą marką, ot życie i czyste zbiegi okoliczności spowodowały, że mam trzecie BMW. Śmieszy mnie trochę ta forumowa wojna o to które silniki są lepsze i dlaczego a w zasadzie założenie jest, że oba są [bAD] a spór toczy się o to które z nich [bAD] są bardziej...

Z mojej perspektywy owa wojna ni jak się ma do rzeczywistości, samochodom z pod znaku śmigła można wiele rzeczy zarzucić ale ich jednostki napędowe, diesla czy benzynowe, naprawdę dobrze wypadają pod względem awaryjności w zestawieniu z innymi markami. Ok, może z rozrządem w N się nie popisali, może są jakieś sporadyczne problemy z M ale po pierwsze, N można naprawić, zapobiec i mieć spokój a po drugie M padające turbiny? zacierające się panewki? wymieniajmy olej na czas i na dobry jakościowo, nie katujmy na zimny, chłodźmy turbo przed zgaszeniem i nie jeździjmy jak emeryci i nic tam złego się nie przytrafi.

 

Prawdziwe problemy to maja lub mieli:

francuzi + nissan z np osiadającymi tulejami bloków silnika

vag z napędem pompy oleju, nastawnikami turbosprężarek, pękającymi głowicami

ford z wycierającymi się pompami wtryskowymi gdzie dodatkowo opiłki zatykały wtryskiwacze + turbiny z zapychającym się sitkiem co skutkowało ich zatarciem (notabene były to francużkie silniki)

ople również z problemami z pompami wtryskowymi i sterownikiem silnika który przez jakiegoś wybitnego inż. został umiejscowiony przy silniku

subaru ze sprzęgłem które leci co chwile

 

bez urazy ,ale powiedz mi co wniosłeś do tematu?

nabijajcie sobie range gdzie indziej

jak bym chciał żeby to był temat o opowieściach,częściach itp to taki bym założył,ale jak wszyscy zauważyli jest inny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Misio, wracając do tematu zatarcia - zastanów się dodatkowo kto składał silnik i czy miał dostęp do parametrów technicznych, np. momentów dokręcania.

Jeśli to nie było ASO to nie wyobrażam sobie, że bez dostępu do TIS albo ISTA można sobie tak rozebrać i poskręcać nowoczesny silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem na własne oczy wymianę filtra oleju firmy Filtron w warsztacie, zmiana oleju w E90 z silnikiem M47. Olej był wymieniany po przebiegu ok. 15tys. km. Cały materiał filtrujący był w strzępach, a po wyciągnięciu go praktycznie cały się rozleciał... :mad2:

 

Kolego potwierdzam Twoje słowa w 100% !!! ja osobiście pojechałem na wymianę oleju, do mojego jedynego mechanika u którego serwisuje auto , i jak wyjmował filtr oleju to za głowę się złapaliśmy razem :mad2: tak jak napisałeś:Cały materiał filtrujący był w strzępach :duh: nie wiem czy ja miałem szczęście, że nie zatarłem silnik hmmm ale udało się i wszystko jest OK .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.