Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. W moim bmw wystąpiła następująca usterka: Gdy silnik jest wyłączony, kluczyk przekręcony na odblokowanie kierownicy, mogę wtedy swobodnie kręcić kierownicą, lecz gdy załączę silnik, to podczas wykonywania ruchów kierownicą słychać bardzo głośny hałas wydobywający się spod maski, tak jakby łożysko huczało, na zapalonym silniku bardzo ciężko kręci się kierownicą, tak jakby się zacierała i chodzi skokowo i trzeba użyć znacznej siły do jej przekręcenia, bez ruchów kierownicą, odgłosy cichną; po wyłączeniu silnika, można z powrotem w miarę lekko kręcić kierownicą. Bardzo proszę o poradę czego to może być przyczyna? Usterka przekładni kierowniczej? dodam, że płyn chyba się pieni w zbiorniczku .

Pozdrawiam

Mateusz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Często pomaga wymiana płynu, u Ciebie to raczej pompa wspomagania już ma dość. Jak na zgaszonym robisz krótkie ruchy kierownicą to słychać stuki? Zaglądałeś pod auto? Przekładnia nie cieknie? Sprawdzałeś luzy?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.