Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie oszukujmy się, nikt po 3-4 latach nie odda nam samochodu dobrego o 150tyś taniej.
Skoro taki dobry to dlaczego sprzedaje? :mrgreen:

 

wiesz, jest cos takiego ja znudzenie sie samochodem. ja juz powoli tak mam i tez bede sprzedawal z niedalekiej przyszlosci

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pewnie on jest zdania, że lepiej zmienić na F10 520d :D

 

Co do ceny to chodziło mi o F10, e60 już mocno poleciało jak to bywa z wersjami które mają już swoje młodsze odpowiedniki.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Pewnie on jest zdania, że lepiej zmienić na F10 520d :D

przecież to najmniej awaryjny silnik czego chcesz :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja już kurde widzę jak każdy z Was staje przed wyborem, przy tej samej cenie i przebiegu, E60 530xd kontra F10 520d i wybiera E60. :duh: Chyba tylko w teorii i gadaniu na forum bo sam ma E60 albo w życiu F10 nie jeździł. Ludzie, dajcie spokój. Szczególnie, że nie piszemy tu o wyborze E60 M5 kontra F10 520d.

 

 

Zresztą my tu o 520d a przecież Polska to kraj cudów i można za 120 tys mieć 530d i to na wypasie i prawie nowe. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

http://otomoto.pl/bmw-530-d-max-wersja-atrakcyjny-C31372810.html

Opublikowano

Tylko fachowcy z Polski mogą takie autko sprzedawać po tej cenie. W rok spadło o ponad 150tyś. Tylko pewnie gdybym wrzucił jego vin na odpowiednie strony to by mi go się odechciało :)

 

Rozsądniejszym wyborem byłoby i tak e60, ale niestety chęć posiadania nowej i wyróżniającej się piątki byłaby niestety większa. Można nawet samochód pchać, ale to zawsze F10.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano (edytowane)
Autko ma 5 lat, kosztuje te 110tyś. Ile kosztowało nowe? Strzelam, że w granicach 300 tyś, dlatego ja nie widzę w tej cenie nic dziwnego. Dobrego egzemplarza F10 w tej cenie raczej kupić się nie da. Nie oszukujmy się, nikt po 3-4 latach nie odda nam samochodu dobrego o 150tyś taniej.

 

http://allegro.pl/seria-5-f10-11-2009-87995?ref=automotive-top7&buyNew=1&a_text_i[5][0]=2800&a_text_i_enabled[5][0]=1&a_enum[16][2]=2

 

Gdzie te 300tys. zł?

 

Co to wogóle za teoria, że ktoś nie odda o 150tys. zł taniej po 5 latach samochodu? Jak przekraczał próg salonu to już był przynajmniej z 30% mniej wart, a Ty mówisz o 5 latach, kolejne 5 i masz 10 letniego trupa... Jak ktoś kupuje nowe auto to liczy się z tym, że wartość samochodu spada najszybciej w przypadku nowych aut, a następnie stabilizuje się na pewnym poziomie...

 

Ceny nowych aut to polityka indywidualna producentów. Nawet w wiadomościach gadają co raz, że z zachodu przyjeżdżają z niemiec po nowe samochody często do nas...

 

Czy e39 z 2003r. kosztują tyle samo co e60 z 2003r.? Odnoszę się do porównania tutaj, że lepiej kupić e60 w tej cenie niż f10 520d? Więc może teraz ceny 11 letnich e39 powinny podskoczyć do progu 35kzł bo przecież nie ważny jest model i technologia tylko rocznik? Czy za 3

Edytowane przez MateuszCHUDY
Opublikowano
Patrzyłem ceny F10 w konfiguratorze. Patrząc po mojej 28i w podstawie stoi 197tyś+konkret wyposażenie na pewno doleci około 100tys. Silnik 30d jest poza tym sporo droższy także ta e60, kiedy była kupowana w salonie na bank kosztowała około 300tyś. Oczywiście zgodzę się z tym, że nowe auta lecą najbardziej, jednak spadek wartości na nowym aucie o 60% to troszkę przesada.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

Gdzie te 300tys. zł?

 

podales linka do tzw cen wyjsciowych, wejdz sobie na konfigurator i zamow np Mpakiet i pare duperelek i zobaczysz jak szybko przekroczysz 300 tys.

.

Opublikowano
Nie można porównywać rynku niemieckiego do polskiego, tam się 4x więcej zarabia więc auta mają prawo być droższe. Jesteśmy w Polsce, ogłaszane auto jest z naszego salonu i - z całym szacunkiem do sprzedającego i osób o odmiennym zdaniu - 110 tyś. zł za "zwykłe" E60 to przesada i to gruba. Za tą kasę można mieć bardzo dobre M5 w tej budzie, a to jest "tylko" 530d.

 

z bardzo dobrym to bym nie przesadzał bo rozglądałem się za m5 i w tej kasie nie znalazłem nic wartego uwagi, poza tym salon polska + rocznik robią robotę, są rzeczy za które się płaci więcej , rynek nie ma tu nic do tego, a ze względu na takie spojrzenie właśnie są te wszystkie wały kręcone

 

zresztą , jest z czego targować, stawiam że z 10% na pewno bo drzwiami i oknami na pewno do niego nie walą nasi rodacy

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Arek5er czy to moja wina że siedziałeś w książkach ostatnie 4 lata a może całe swoje życie zamiast zarabiać żeby teraz każde auto dla Ciebie nie było za drogie? Jesteś młody a już wykształcony, kiedyś może załapiesz pracę w ministerstwie, przypierd..sz wtedy akcyzę na auta powyżej poj 2,0l z UE z 18,6% jaką pewnie ustanowił Twój wykładowca mądry profesor ekonomii na 37,2% i po sprawie, wtedy zostaną Ci same polskie, wspaniałe i tanie oferty idealnych aut :mrgreen: :duh:
Opublikowano
Arek5er czy to moja wina że siedziałeś w książkach ostatnie 4 lata a może całe swoje życie zamiast zarabiać żeby teraz każde auto dla Ciebie nie było za drogie? Jesteś młody a już wykształcony, kiedyś może załapiesz pracę w ministerstwie, przypierd..sz wtedy akcyzę na auta powyżej poj 2,0l z UE z 18,6% jaką pewnie ustanowił Twój wykładowca mądry profesor ekonomii na 37,2% i po sprawie, wtedy zostaną Ci same polskie, wspaniałe i tanie oferty idealnych aut :mrgreen: :duh:

 

Rozumiem że człowiek który się kształci to dla Ciebie idiota który marnuje czas? Bo tak można zrozumieć Twoją wypowiedź. Poza tym nauka nie przeszkadza w pracy zawodowej, bo jest coś takiego jak studia niestacjonarne..... Mniemam, że Ty ich nie skończyłeś, inaczej byś takiej głupoty nie napisał. Wiem że akurat Ty zawsze będziesz bronił drogich samochodów, bo sam sprowadzasz takie, których cena jest bardzo porównywalna w Niemczech i u nas - i to zrozumiałe że wystawiasz je na sprzedaż w konkretnych kwotach, bo chcesz zarobić, to jasne i zrozumiałe, bo zapłaciłeś za nie odpowiednio dużo w Niemczech. Ale ten temat - jeszcze raz to powtórzę bo to dla wielu niezrozumiałe chyba - dotyczy samochodu pochodzącego z polskiego rynku, więc jego wartość jest określana na podstawie czynników kształtujących ceny używanych aut w Polsce, które to czynniki są zupełnie inne niż w Niemczech. Osoby które bronią ceny tego samochodu są po prostu nieświadomymi konsumentami - to tyle. I ten brak wiedzy i "zakochanie" w rynku niemieckim powoduje że usprawiedliwiają takie kwoty za takie auta. Ja sam mam zamiar wiosną pojechać do Niemiec po auto, ale tylko dlatego, że u nas po prostu jest bardzo mały wybór E39 w M Paku po lifcie z mocną, benzynową jednostką napędową.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://imageshack.com/a/img30/4046/osc.gif

Chłopaki się zapomnieli.

 

Knorr-to zależy od Ciebie co chciałbyś jeszcze.Dla mnie to autko jest bardzo dobrze wyposażone.

Opublikowano
Dziwna ta dyskusja, szczególnie dziwi mnie stanowisko pana ekonomisty. Wg ciebie niemiecki rynek aut używanych nie ma wpływu na ceny aut w Polsce? bo tak zrozumiałem twoje wypowiedzi.
Opublikowano (edytowane)

Arek5er przeczytaj jeszcze raz swoje wypociny i odpowiedz sobie czy maja sens. rynek w Polsce jest zalezny od niemieckiego, francuskiego, holenderskiego itd w olbrzymim stopniu.

wystarczy spojrzec na twarde fakty za 2012: 240tys. sprzedanych auto osobowych w PL, 645tys. sprowadzonych auto osobowych. sposrod 645 tys, ponad 50% pochodzilo z DE.

no i co powiesz ekonomisto na to :duh: ?

 

patrzac natomiast na rynek samochodow premium to roznice sa jeszcze o wiele wyrazniejsze i tu rynek zachodni ma najwiekszy wplyw na ceny tych aut u nas

Edytowane przez robert0707
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na ceny samochodów w Polsce ma wpływ głównie brak prawa chroniącego konsumenta przed przekrętami oraz naiwność i głupota tego statystycznego konsumenta. Jeżeli ktoś widzi zależność między cenami niemieckimi a Polskimi to gratuluję, bo chyba nie umie liczyć. ;) Niech ktoś spróbuje sprzedać samochód w Polsce w cenie niemieckiej dodając akcyzę już nawet tylko, bez kosztów transportu itd.
Opublikowano
http://imageshack.com/a/img30/4046/osc.gif

Chłopaki się zapomnieli.

 

Knorr-to zależy od Ciebie co chciałbyś jeszcze.Dla mnie to autko jest bardzo dobrze wyposażone.

 

 

Sprzęt hi fi opcja podstawowa czy ciut lepsza?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No trochę tak bo moja żona skończyła doktorat na SGH i sama mi mówi że szkoda było czasu na kształcenie w tym kraju, lepiej w tym czasie trzeba było się zapisać np do PSLu :mrgreen: miała by dziś zdecydowanie lepiej opłacaną pracę ale i do tego sam dojdziesz tyle że Tobie to zajmuje drugie tyle czasu. Chcesz jechać do De po e39 w Mpaku ze swoimi wyliczeniami kosztów na takie auto? No przecież wiem że nie, wiem też że chcesz przeznaczyć na takie auto 32-33 tys a może ciut więcej, jak się to ma do tego co piszesz czyli do wysokich cen niektórych ofert na polskim rynku np takie jak moje albo e60 z tego tematu? Przecież chcesz uczynić dokładnie to samo czyli zdecydowanie przepłacić bo Mpaki e39 po lifcie w płocku czy radomiu chodzą po 17.900zł :mrgreen: Dlaczego nie kupisz auta w polsce w świetnej cenie i świetnym stanie tylko wywozisz własny czyli polski kapitał za granicę panie ekonomisto :?: :wink:
Opublikowano
No trochę tak bo moja żona skończyła doktorat na SGH i sama mi mówi że szkoda było czasu na kształcenie w tym kraju, lepiej w tym czasie trzeba było się zapisać np do PSLu :mrgreen: miała by dziś zdecydowanie lepiej opłacaną pracę ale i do tego sam dojdziesz tyle że Tobie to zajmuje drugie tyle czasu. Chcesz jechać do De po e39 w Mpaku ze swoimi wyliczeniami kosztów na takie auto? No przecież wiem że nie, wiem też że chcesz przeznaczyć na takie auto 32-33 tys a może ciut więcej, jak się to ma do tego co piszesz czyli do wysokich cen niektórych ofert na polskim rynku np takie jak moje albo e60 z tego tematu? Przecież chcesz uczynić dokładnie to samo czyli zdecydowanie przepłacić bo Mpaki e39 po lifcie w płocku czy radomiu chodzą po 17.900zł :mrgreen: Dlaczego nie kupisz auta w polsce w świetnej cenie i świetnym stanie tylko wywozisz własny czyli polski kapitał za granicę panie ekonomisto :?: :wink:

 

Już podczas naszej wymiany zdań na priv napisałem Ci że nie umiesz czytać ze zrozumieniem i to się potwierdza - powód dla którego chcę jechać do Niemiec jest napisany w moim ostatnim poście - ale Ty chcesz się wykazać i piszesz na siłę takie bzdety....... :)

 

Poddaję się - nie ma sensu taka dyskusja bo mam do czynienia z ignorantami - sorry Panowie. Napiszę jeszcze na koniec - mam obecnie Hondę Accord o wartości rynkowej jakieś 65 tyś. zł. W Niemczech za te pieniądze mógłbym kupić dwa lata starszą - czy to oznacza że mam teraz żądać za swoją nie 65 tyś. a 80 tyś, bo: "Panie, u Niemca tyle stoi ten rocznik i przebieg"??????? Nie myślicie Panowie, nie wiem tylko dlaczego - czy nie chcecie, czy nie potraficie.

 

Pozdrawiam zdrowo myślących - na szczęście są też i tacy.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.