Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy może ktoś oglądał auto? Przebieg nie za mały?

Chyba że tyle się jeździ w Polsce.

Tak,zaraz wylejemy fusy...i zobaczymy co z tego będzie... :norty: :norty: :norty:

Opublikowano

Wyposażenie

 

 

 

 

 

Dane pojazdu

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBANY71079C052532

Kod typu NY71

Typ 530XD (EUR)

Typoszereg E E60 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57/T2

Pojemność skokowa 3.00

Moc 173

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor CARBONSCHWARZ METALLIC (416)

Tapicerka LEDER DAKOTA/CREAMBEIGE/SW (LCCC)

Data prod. 2009-01-14

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S2NPA M LM R. DOPPELSPEICHE 135 M NOTLAUF Obr. BMW ze st. le. M podw. spr. 135

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX System Isofix

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4BYA EDELHOLZAUSF.BAMBUS MASER ANTHRAZIT Wer. z drewna szlach. bambus antracyt

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

P7MFA EDITION SPORT Wydanie Sport

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S993A MODELLJAHRESCODE Kod dla roku modelu w numerze FG

 

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kurcze. Za te pieniądze można mieć F10. Te auta dzieli taka przepaść, że osobiście wolałbym średnio wyposażone F10 520d niż najlepszą wersję E60.
Opublikowano

Troszke cena przesadzona, ale dobre auto musi kosztować, tym bardziej, że przebieg pewnie authentico.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Widzę, że chłopaki przesiąknęli polskimi cenami. Fakt, trudno się patrzy na taką cenę w świetle sprowadzonych wyeksploatowanych gniotów za 30 tys PLN.

 

Tak się przedstawia oferta za zachodnią granicą 530xd z 2009r z przebiegiem do 100 tys km.

 

http://tiny.pl/q132b

 

W większości ceny netto, dodajcie sobie akcyzę i VAT. I tyle w temacie.

 

Marek, daj spokój, za 110 tys to kupisz F10 takiego samego gniota jak te włoszki po 30 tys km. Niech sobie będą technologicznie nawet 5 lat świetlnych do przodu. I co to zmienia?

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
Marek, daj spokój, za 110 tys to kupisz F10 takiego samego gniota jak te włoszki po 30 tys km. Niech sobie będą technologicznie nawet 5 lat świetlnych do przodu. I co to zmienia?

 

Swieta prawda.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Marek, daj spokój, za 110 tys to kupisz F10 takiego samego gniota jak te włoszki po 30 tys km. Niech sobie będą technologicznie nawet 5 lat świetlnych do przodu. I co to zmienia?

 

Bez najmniejszego problemu. 110 tys zł na F10 520d to już sporo kasy i można wręcz wybierać. Skóry, nawigacja Professional i automat bez najmniejszego problemu w tej cenie i przebieg w granicach 100 tys. km. I nie piszę o żadnych Włoszkach itd. tylko o normalnych samochodach z pewnych źródeł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Marek, daj spokój, za 110 tys to kupisz F10 takiego samego gniota jak te włoszki po 30 tys km. Niech sobie będą technologicznie nawet 5 lat świetlnych do przodu. I co to zmienia?

 

Bez najmniejszego problemu. 110 tys zł na F10 520d to już sporo kasy i można wręcz wybierać. Skóry, nawigacja Professional i automat bez najmniejszego problemu w tej cenie i przebieg w granicach 100 tys. km. I nie piszę o żadnych Włoszkach itd. tylko o normalnych samochodach z pewnych źródeł.

Ja zdecydowanie wybrałbym e60 jak ta tutaj prezentowana niż F10 bez silnika bo przecież 2,0d nie można nazwać silnikem w takim aucie jak F10 :!: auto z linku wydaje się być pięknym autem, zdecydowanie jechać i "macać" :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie przesadzasz? E39 530d po lifcie czyli 193KM miało 8 sekund do 100 km/h i 225 km/h maksymalną. Wszyscy byli tym silnikiem i osiągami zachwyceni. F10 520d ma też 8 sekund do setki i 235 km/h prędkość maksymalną, mimo większej masy. U nas są sami mistrzowie prostej, a tak naprawdę zauważyłem, że akurat Ci, którzy kupują 530d i inne większe silniki jeżdżą jak ciapy i nie korzystają z tej mocy, a jak korzystają to chyba tylko po to żeby udowodnić jakiemuś lepszemu Passatowi, że jadą BMW. ;)

 

No ale oczywiście wybór należy do zainteresowanego, bo to on wyda ponad 100 tys. zł.

Opublikowano
Nie można porównywać rynku niemieckiego do polskiego, tam się 4x więcej zarabia więc auta mają prawo być droższe. Jesteśmy w Polsce, ogłaszane auto jest z naszego salonu i - z całym szacunkiem do sprzedającego i osób o odmiennym zdaniu - 110 tyś. zł za "zwykłe" E60 to przesada i to gruba. Za tą kasę można mieć bardzo dobre M5 w tej budzie, a to jest "tylko" 530d.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie można porównywać rynku niemieckiego do polskiego, tam się 4x więcej zarabia więc auta mają prawo być droższe. Jesteśmy w Polsce i - z całym szacunkiem do sprzedającego i osób o odmiennym zdaniu - 110 tyś. zł za "zwykłe" E60 to przesada i to gruba. Za tą kasę można mieć bardzo dobre M5 w tej budzie, a to jest "tylko" 530d.

Można porównywać a nawet należy to robić bo zdecydowana większość aut przyjeżdża z tamtego właśnie rynku i to tam płacisz za samochód a nie w polsce, możesz porównywać z cenami na Białorusi wtedy wyjdzie dla Ciebie korzystniej, nikt Ci przecież nie zabroni oszukiwać samego siebie. Jeśli to 530xd nazywasz zwykłym to jakie e60 jest dla Ciebie innym czy ciekawym, co musi mieć albo jak musi wyglądać? Żagiel da dachu? Stewardessę na pokładzie? :duh: M5 można mieć tylko kto Ci ją będzie tankował? Miałeś M5, jeździłeś M5 ? No nie, bo inaczej nie pisałbyś takich porównań.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Co za teoria, że jak się zarabia mniej to auta mają być tańsze?

U nas jest jeszcze akcyza od dużych silników. Czyli na wstępie trzeba wydać sporo kasy.

 

Zresztą u nas na rynku jest chora sytuacja. Szukałem auta miejskiego C1/Aygo/Panda dla żony i na takie popierdółki są chore ceny.

 

Roczniki 2006-2007 kosztują 12-14 tys gdzie nowe auto kosztowało 32-36 tys czyli ok 30% wart. nowego. Podobnie Polo, Swift itp.

 

A BMW 530d 2006 kosztują ok 35-40 tys gdzie nowe kosztowały 260-300 tys czyli jakieś 12-14% wart nowego

 

To jest absurdalna sytuacja.

 

Handlarze, kręcone liczniki, zaniżony akcyza, kombinacje na VAT-cie, powoduję przeświadczenie u kupujących, że BMW mają być tanie.

Opublikowano
M5 można mieć tylko kto Ci ją będzie tankował? Miałeś M5, jeździłeś M5 ? No nie, bo inaczej nie pisałbyś takich porównań.

No wlasnie... Jakiez to polskie... Miec, pokazac sie... A potem jak sie chocby skoncza hamulce to bedzie szukac uzywanych tarcz na allegro :mrgreen: bo nowe to... drogo jakos :duh:

Cena za auto faktycznie wygorowana, warte jest raczej wysokie 2 cyfry niz 3, ale sama oferta i auto wydaja sie byc wiarygodne i warte uwagi.

Opublikowano
Nie można porównywać rynku niemieckiego do polskiego, tam się 4x więcej zarabia więc auta mają prawo być droższe. Jesteśmy w Polsce i - z całym szacunkiem do sprzedającego i osób o odmiennym zdaniu - 110 tyś. zł za "zwykłe" E60 to przesada i to gruba. Za tą kasę można mieć bardzo dobre M5 w tej budzie, a to jest "tylko" 530d.

Można porównywać a nawet należy to robić bo zdecydowana większość aut przyjeżdża z tamtego właśnie rynku i to tam płacisz za samochód a nie w polsce, możesz porównywać z cenami na Białorusi wtedy wyjdzie dla Ciebie korzystniej, nikt Ci przecież nie zabroni oszukiwać samego siebie. Jeśli to 530xd nazywasz zwykłym to jakie e60 jest dla Ciebie innym czy ciekawym, co musi mieć albo jak musi wyglądać? Żagiel da dachu? Stewardessę na pokładzie? :duh: M5 można mieć tylko kto Ci ją będzie tankował? Miałeś M5, jeździłeś M5 ? No nie, bo inaczej nie pisałbyś takich porównań.

 

To auto jest z polskiego salonu i nie porównuj go do samochodów z rynku niemieckiego, bo kupujący zapłacił za to auto w polskim salonie a nie w Niemczech. Jakieś masz dziwne przeświadczenie że Niemcy to wyznacznik wszystkiego.... Czemu tylko do tego rynku porównujesz ceny????? Te auta były dostępne w wielu innych krajach i ceny na różnych rynkach są różne, a u nas wszyscy jakoś porównują ceny do tych niemieckich jakby to była jakaś świętość.... Napisałem "zwykłym" w cudzysłowie, bo to E60 jak każde inne, tyle że ma xDrive...... I nie chodzi mi o wygląd tylko o to, że taki samochód można kupić zdecydowanie taniej - także z pewną historią, z polskiego salonu itd. Popatrz na ogłoszenia. A M5 jeździłem, owszem, nie stać mnie na takie auto ale co to ma do rzeczy? Napisałem to tylko jako punkt odniesienia do kwoty jaką chce uzyskać właściciel za tę sztukę......

Polski rynek jest wypaczony - zgadza się - ale jak widać przegięcia cenowe są w dwie strony, niektórzy sprzedają za pół darmo, a niektórzy chcą za auto zbyt dużo - i tak oto jakoś to się wyrównuje.......

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gdybym miał do wyboru zadbane i wypasione e60 530d i to jeszcze z tak młodego rocznika to nawet do głowy by mi nie przyszło szukać jakiejś f10 520d
Opublikowano
To auto jest z polskiego salonu i nie porównuj go do samochodów z rynku niemieckiego, bo kupujący zapłacił za to auto w polskim salonie a nie w Niemczech.

 

Czemu tylko do tego rynku porównujesz ceny????? Te auta były dostępne w wielu innych krajach i ceny na różnych rynkach są różne, a u nas wszyscy jakoś porównują ceny do tych niemieckich jakby to była jakaś świętość....

 

No to kolego ja Ci to wyjaśnię, dlaczego. Porównuje się do rynku niemieckiego, bo tam jest największa dostępna oferta, bo Niemców, jako względnie dobrze sytuowanych od innych w Europie nacji, po prostu stać w większym procencie na te auta. Stąd ich próba jest względnie duża i ma sens robić takie porównania. Dla przykładu, strzelam, na każde 50 aut o podobnej specyfikacji sprzedanych w Niemczech przypada 1 sprzedane w Polsce. Gdzie cena rynkowa DOBREGO samochodu, nie mam na myśli gniota, będzie bliżej rynkowej ? Według Ciebie w Polsce.

 

Druga rzecz, to kompletne głupoty piszesz. W Polsce to auto, przez dużą akcyzę było nominalnie jeszcze droższe niż w Niemczech. Przyjmijmy normalny poziom Euro, a nie jakieś 4,60 za PLN. Według Ciebie ktoś, kto kupi takie auto w Polsce, drożej niż w Niemczech, ma za takie auto chcieć mniej niż za zachodnią granicą. Gdzie tu logika, kolego ? Wytłumacz mi, bo ja tego trochę nie rozumiem.

Jak sobie popatrzysz na nasze portale, to przy tych droższych autach, analizując taki sam model ze względnie porównywalnym wyposażeniem, to u nas, patrząc na ceny, oferta się kończy, a w Niemczech dopiero się rozkręca. Bo u nas ludzie kupują cenę, a w Niemczech samochody.

 

Ostatecznie, przecież nikt Ci nie każe kupować tego samochodu, interesuje się nim ktoś inny. Kup sobie cenę M5. Zapewne będziesz zadowolony.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
Autko ma 5 lat, kosztuje te 110tyś. Ile kosztowało nowe? Strzelam, że w granicach 300 tyś, dlatego ja nie widzę w tej cenie nic dziwnego. Dobrego egzemplarza F10 w tej cenie raczej kupić się nie da. Nie oszukujmy się, nikt po 3-4 latach nie odda nam samochodu dobrego o 150tyś taniej. Nie ma sensu porównywać aut sprowadzonych przez handlarzy z DE, bo jakie one są to można się domyślić. Mimo, że to nowe sztuki to nie ma problemu ich przekręcić, kto szuka samochodów ten wie. Większość pewnych aut można kupić z polskiego salonu jeżdżone prywatnie lub z DE. To są normalne ceny za dobre auto. Jeżeli ktoś ma oddawać fajne F10 z przebiegiem 80tyś za 100 koła to albo fura jest wałek, albo on idiota. Ja radziłbym troszkę próbować urwać na e60 niż szukać F10 520d za te pieniądze.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
To auto jest z polskiego salonu i nie porównuj go do samochodów z rynku niemieckiego, bo kupujący zapłacił za to auto w polskim salonie a nie w Niemczech.

 

Czemu tylko do tego rynku porównujesz ceny????? Te auta były dostępne w wielu innych krajach i ceny na różnych rynkach są różne, a u nas wszyscy jakoś porównują ceny do tych niemieckich jakby to była jakaś świętość....

 

No to kolego ja Ci to wyjaśnię, dlaczego. Porównuje się do rynku niemieckiego, bo tam jest największa dostępna oferta, bo Niemców, jako względnie dobrze sytuowanych od innych w Europie nacji, po prostu stać w większym procencie na te auta. Stąd ich próba jest względnie duża i ma sens robić takie porównania. Dla przykładu, strzelam, na każde 50 aut o podobnej specyfikacji sprzedanych w Niemczech przypada 1 sprzedane w Polsce. Gdzie cena rynkowa DOBREGO samochodu, nie mam na myśli gniota, będzie bliżej rynkowej ? Według Ciebie w Polsce.

 

Druga rzecz, to kompletne głupoty piszesz. W Polsce to auto, przez dużą akcyzę było nominalnie jeszcze droższe niż w Niemczech. Przyjmijmy normalny poziom Euro, a nie jakieś 4,60 za PLN. Według Ciebie ktoś, kto kupi takie auto w Polsce, drożej niż w Niemczech, ma za takie auto chcieć mniej niż za zachodnią granicą. Gdzie tu logika, kolego ? Wytłumacz mi, bo ja tego trochę nie rozumiem.

Jak sobie popatrzysz na nasze portale, to przy tych droższych autach, analizując taki sam model ze względnie porównywalnym wyposażeniem, to u nas, patrząc na ceny, oferta się kończy, a w Niemczech dopiero się rozkręca. Bo u nas ludzie kupują cenę, a w Niemczech samochody.

 

Ostatecznie, przecież nikt Ci nie każe kupować tego samochodu, interesuje się nim ktoś inny. Kup sobie cenę M5. Zapewne będziesz zadowolony.

 

Nie wiem jak na tym forum się cytuje selektywnie tylko pewne zdania, nie widzę takiego przycisku więc sorry ale przeklejam cały Twój post.

Nie rozumiem zdania: "Gdzie cena rynkowa DOBREGO samochodu, nie mam na myśli gniota, będzie bliżej rynkowej ? Według Ciebie w Polsce." O cenie którego rynku rozmawiamy? Czy ja dobrze rozumiem czy Ty chcesz mi wmówić, że w Polsce samochody używane mają prawo kosztować tyle samo co w Niemczech????????? Sorry - z taką teorią nie dyskutuję - nie będę się kopał z koniem. Każdy o zdrowych zmysłach tak nie myśli - sam poziom zarobków obala w mig taką teorię, natomiast ceny nowych aut to co innego bo to nie polski importer je ustala, tylko Niemcy sprzedają polskiemu importerowi w takich cenach, żeby ich rodacy nie przyjeżdżali do nas po samochody. Akcyza swoją drogą, ale nie ona jest tu najbardziej winna tylko polityka producenta. Generalnie jak tak przemyślę temat to wiem czemu mamy odmienne zdania - ja jestem z wykształcenia ekonomistą i inaczej patrzę na pieniądze - myślę ile one są tak naprawdę warte. Pomyśl ile wart jest polski złoty a ile euro - i teraz powiedz mi na jakiej podstawie - tylko z sensem mi powiedz, a nie wyciągaj czegoś z kapelusza - można porównywać rynek aut używanych w Polsce i w Niemczech i przyrównywać poziom cenowy na tych dwóch rynkach do siebie. Jako człowiek który przez 4 lata uczył się takich i innych tematów długo i namiętnie bardzo chętnie wysłucham Twojej teorii, bo być może wszyscy ekonomiści są w błędzie i trzeba poprawić nauczanie tej dziedziny nauki na uczelniach.

Opublikowano (edytowane)
Nie oszukujmy się, nikt po 3-4 latach nie odda nam samochodu dobrego o 150tyś taniej.
Skoro taki dobry to dlaczego sprzedaje? :mrgreen: żądać może i sobie 200tys tylko jestem ciekawy czy jest w ogole jakiekolwiek zainteresowanie stawiam 0.5l ze do dziś nikt nie dzwonił w sprawie tego auta Edytowane przez PPGG
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.