Skocz do zawartości

Co wybrać? e46 M3 albo E60/61 530i 535i


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

[Mam nadzieje że dobrze trafiłem ] :mrgreen:

Szukam od kilku miesięcy nowego pojazdu, auto służyć ma mi tylko na weekend i dalekie podrożę po europie ... Do tej pory jeżdżę 318i e46 2000r i nic nie brakuje nigdy mnie nie zawiodła i za to sobie ją cenie. Ale czas najwyższy zmienić, bardzo lobię e46 za styl wykonania w środku i ogólna stylistykę, wygodą.

 

I tym samym jestem zainteresowany pakietem e46 M3 od 2003-2006 z odpowiednimi felgami oraz zderzakami to po prostu cudo...

Aby spróbować coś innego nowszego jestem także zainteresowany e60/61 530i 535i 2003-2006[automat] ale niestety w środku tak mi się nie podoba - kanciaste i proste? Moc zawieszenie, wygląd paki to elegancko .... Ale aby zdobyć dobry pakiet e60/61 to już tragedia zwłaszcza 535i tak jak by ich nie było? Zaś 530i jest ich kupę w rożnym ale nie kompletny pakiet np: Xeno to już niema foleli lub "radia" pakiet MSport znikają bardzo szybko nawet z wysokim licznikiem.

Nastawiam się na 530i MSport Xeno, dobre radio, fotele to podstawa, zaś w M3 nie ma problemu jest ich bardzo dużo w pełnym pakiecie wystarczy tylko radio update i jest git..

 

 

Jak wygląda sytuacja spalania porównując wspomniane modele e60/61 ma lepsze?

Jak wygląda sytuacja diagnostyki komputerowej INPA oraz Dis? Jakieś ograniczenia?

Kosz utrzymania serwis DIY?

Który pojazd ma mniej typowych wad fabrycznych [silnik skrzynia] ...

 

Wasze doświadczenia z tymi pojazdami i wasze propozycje mile widziane ... Co jest dobrym wyborem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja tylko chciałem wspomnieć, że nie dziwię się, ze nie możesz znaleźć 535i przedliftowego, bo takiej wersji silnikowej po prostu nie było. :)

 

Dziwny masz w ogóle dylemat, bo to są tak zupełnie inne auta, że aż ciężko je porównywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakiej cenie chcesz kupić samochód? Interesowałem się M3 e46 ale za naprawdę dobry egzemplarz trzeba dobrze zapłacić...według mnie za budę e46 to trochę sporo kasy ;) z drugiej jednak strony eM to eM i zapłacić trzeba ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kasę tu nie chodzi ale co wybrać? Powiem tyle iż stać mnie na 2005 full Pack M3 e46 [automat] z normalnym przebiegiem z piątką nie jest tak już cudownie niedostane za tą cene full pack-u M 530i za drogo chodzą :? . Dylemat mam bo oba auta chwiałbym mieć...

 

535i :duh: widziałem na drodze i tak zacząłem szukać... ale w przypadku piątki 530i wystarczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moim skromnym zdaniem (zresztą nie tylko moim) pomiędzy e34 a e39 jest duża przepaść na korzyść e39, pomiędzy e39 i e60 też jest duża przepaść, na niekorzyść tej ostatniej :wink:

Ale skoro nie liczy się z kosztami, to proponuję f10.

A co do e34 w stanie kolekcjonerskim, to kolega z mojej miejscowości posiada takowe 540i w manualu :D i jeszcze nie trafił na szybszą e60 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tu już nawet nie chodzi o pisanie, że E39 jest lepsze od E60 itd. bo to typowe biadolenie kogoś kto ma E39, ale o sposób wypowiedzi i to czym się podniecasz. Wszyscy powinni brać 540i koniecznie w manualu i ścigać się spod świateł. Do tego E34 to widać najlepsze auto bo nie trafiło jeszcze na E60, które by go pokonało spod świateł. Widziałem wielu Fabiami, których nikt nie pokona spod świateł, bo nikt się z nimi nie ściga. :) Wyobraź sobie, że dla większości posiadaczy BMW liczą się inne zalety tej wspaniałej marki, niż to jak szybko ruszysz spod świateł, machając w szalonym tempie drążkiem zmiany biegów. ;) To, że Ty zapewne marzysz o 540i (koniecznie w manualu), bo masz ledwie jadące 520i, to nie znaczy, że wszyscy tak mają. Wyobraź sobie, że jeździłem kiedyś dużo dokładnie takim autem, czyli E39 540i w manualu, bo mój wspólnik miał taką i owszem jak na tamte czasy to było coś, ale skrzynia ręczna totalnie do niego nie pasuje i daje 5% czasu trochę radości ale 95% reszty jest koszmarem w codziennym użytkowaniu. :) Manual to pasuje do M3 a nie luksusowej limuzyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż Kolego nie jest to biadolenie kogoś, kto ma e39 (a nie stać go na e60 w domyśle). Przed e39 (którą nota bene dla żony kupiłem, żeby nauczyła się dużym autem jeździć, bo prawo jazdy ma od niecałego roku) przez rok miałem C-klasę w204 w benzynie i manualu, którą sprowadziłem z Niemiec z przebiegiem 17 tkm. (19.500 EU). I jak z auta za 85 tys. zł. wsiada się do takiego za 15 tys. i w tym tańszym są dużo lepsze materiały wykończeniowe, to można poczuć się rozczarowanym. I było tak zarówno w przypadku w204 jak i e60. Dlatego mając do wydania 50 tys. zł. nie kupię e60 tylko e39 540i W MANUALU z końca produkcji z przebiegiem 120-150 tkm. I w tym aucie dostrzegę "dużo więcej zalet tej wspaniałej marki". I uwierz - moja 520i nie jest ledwo jeżdżącą padaką :wink:

Poza tym gdzie napisałem o ściganiu się spod świateł, albo że e34 jest najlepszym autem?? Tutaj chyba ujawnia się Twój tok rozumowania (każde prosię sądzi po się?).

Gdybyś się tak nie spinał i podchodził do życia z większą rezerwą i dystansem, to może byś zrozumiał ton mojej wypowiedzi i zawartą tam dygresję.

Nie jesteś też Panem Bogiem, żeby jednoznacznie decydować co i w jakich procentach sprawia komuś przyjemność.

A jeżeli e39 jest luksusową limuzyną to Ty chyba luksusową limuzyną nie jechałeś, np. Bentleyem Continentalem czy Mulsanne :wink:

Pozdrawiam serdecznie i życzę większego dystansu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No i tym postem potwierdziłeś, że psychicznie jesteś dzieckiem, a do tego szybko wycofujesz się z tego co napisałeś i nie rozumiesz tekstu pisanego i to najzabawniejsze, że również swojego, więc dajmy spokój z dyskusją. I nigdzie nie sugerowałem, że Cię na coś nie stać itd. więc mi nie wmawiaj kolejnej rzeczy. No i na koniec hitem jest ocena całego samochodu po tym jakie są "materiały wykończeniowe". :duh: Pocieszę Cię, nie jesteś jedyny, który na siłę broni E39 przed E60 tekstem o "materiałach wykończeniowych". Innych argumentów nie macie to się jednego trzymacie twardo i do końca. I tak podsumowując.. uwielbiam E39, miałem kilka, ale potrafię obiektywnie przyznać, że E60 jest technicznie samochodem znacznie lepszym, bo o wyglądzie nie ma sensu dyskutować.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z niczego się nie wycofuję i wiem co napisałem. Nigdzie nie napisałem o ściganiu się spod świateł albo że e34 jest najlepszym samochodem, to są Twoje słowa z Twojego postu, które próbujesz mi na siłę przypisać (nie wiadomo czemu). Poza tym kolejną rzeczą którą próbujesz mi wmówić, to że oceniam cały samochód (czy to e39 czy e60) po materiałach wykończeniowych. Podałem to tylko jako przykład i nigdzie nie napisałem, że to one decydują o ocenie całego samochodu. Więc to raczej Ty zachowujesz się jak dziecko, które nie umie czytać ze zrozumieniem tekstu pisanego. W jednym się z Tobą zgodzę, o wyglądzie nie ma sensu dyskutować, bo to kwestia indywidualnych upodobań, a o gustach się nie dyskutuje :wink:

I naprawdę mniej spiny w życiu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.