Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiatm. Mam delikatny problem z bagażnikiem w kombi. Komora w miejscu akumulatora i sam aku jest cały mokry (codziennie sprawdzam) oraz bardzo głośno słychać cały tłumik i wszystkie szumy z tym związane. Sprawdzałem dociąganie klapy i wszystko jest ok. Dziś rozebrałem cały bagażnik z plastików i nic nie widać. Możę ktoś ma jakieś pomysły? Bo podejrzewam że jedno z drugim jest powiązane a najgorszy jest ten hałas... :|
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

We wnękach bagażnika po prawej i lewej stronie masz takie czarne kratki, którymi wydostaje się powietrze z kabiny.

Zobacz czy są na miejscu, i czy zamykają się w nich klapki :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to kolejna opcja, jak wywalisz koło zapasowe, to wewnątrz zerknij, czy czasem nie powypadały ci gumowe korki, którymi są zaślepiane otwory w karoserii.
Opublikowano

korki są ok ten zaczep ok koła zapasowego czy jak to nazwać też ok prewencyjnie dołożyłem takiej masy do uszczelnień. Te dwie metalowe pokrywy od zawieszenia też przerobiłem na swój sposób który raczej przeżyje to auto, bo wydawało mi się troszke za słabe to wszystko :shock:

 

Dodam że woda jest tylko i wyłącznie na aku i ścianie tej komory ( aż pojawiła się korozja na podporach aku ) wnęka koła zapasowego sucha w 100 %

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy, to ta dziurka, którą jest wypuszczona rurka z akumulatora, ale nie pamiętam dokładnie którędy idzie...
Opublikowano

Kiedyś miałem taki przypadek z F11. Akumulator cały czas stał w wodzie. No to karcher i eliminacja kolejnych otworów technologicznych i uszczelek. Okazało się, że lejąc wodę w okolicach wlewu paliwa pokazywała się w aucie w okolicach akumulatora. Po zaklejeniu taśmą klapki wlewu paliwa nic nie przeciekało. Potem Klient przyznał się, że miał wcześniej dzwona z tego boku i chyba nie poskładali tego za dobrze... Może to będzie jakiś trop dla Ciebie?

 

Powodzenia.

 

 

Pzdr,

misiuto

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja proponuje lanie wody szlauchem ogrodowym we wszystkie miejsca w okolicy dostawania sie wody, latarke i szukanie miejsca gdzie woda sie dostaje. Najwygodniej bedzie zrobic to w dwie osoby.

Rozbiez boczek w bagazniku wyjmij akumulator.

Z odrobina szczescia szybko zlokalizujez nieszczelnosc i bedziesz pewny ze to jest to miejscr.

 

Co do szumow i halasu, slyszysz je w jezdzie czy jak stoisz? jesli w jezdzie to bardziej na uszczelke szyby stawiam albo klapy bagaznika.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
A nie zacieka przypadkiem pod uszczelkami tylnych lamp?

spotkałem się z tym już w kilku e39

 

Też stawiam jak kolega wyżej, bo już to przerabiałem że przez kiepską uszczelkę tylnej lampy leciało do środka, oraz przez antenę w dachu na lampkę bagażnikową i przez nią do środka kapało

Opublikowano
A nie zacieka przypadkiem pod uszczelkami tylnych lamp?

spotkałem się z tym już w kilku e39

 

Też stawiam jak kolega wyżej, bo już to przerabiałem że przez kiepską uszczelkę tylnej lampy leciało do środka, oraz przez antenę w dachu na lampkę bagażnikową i przez nią do środka kapało

 

 

dokładnie i nie wiem dlaczego ale zawsze z tylnej prawej uszczelki lampy leje się najmocniej i właśnie tam gdzie akumulator.

Opublikowano
lampy są nowe maja może z 2 tyg więc raczej to wykluczam ale sprawdze. Mam szyberdach który nie dawno był popsuty (nie zamykał się) nie wiem co było problemem bo bylo naprawione pod moja nieobecność. Spróbuję z ta woda ale to po niedzieli. Dam znać czy są jakieś efekty :)
Opublikowano
lampy są nowe maja może z 2 tyg więc raczej to wykluczam ale sprawdze. Mam szyberdach który nie dawno był popsuty (nie zamykał się) nie wiem co było problemem bo bylo naprawione pod moja nieobecność. Spróbuję z ta woda ale to po niedzieli. Dam znać czy są jakieś efekty :)

 

nic nie znaczy że są nowe ,uszczelki gąbkowe są nic nie warte a takie właśnie montują w tych lampach nawet nowe są nie dopasowane do profilu blachy i dlatego ciekną .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.