Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pewien problem z moją BMW. Mianowicie w przeszłości samochód normalnie odpalał i wszystko chodziło. Kiedyś upadł mi kluczyk i po przekręcaniu nic się nie działo, kompletnie nic, nie kręcił ani nic. Po wielokrotnej próbie w końcu odpalił i wszystko było ok do następnego upadku kluczyka. Ta sama sytuacja po kilkukrotnej próbie odpalenia w końcu odpalił. Ostatnio jechałem zaparkowałem auto, wyszedłem i z własnej głupoty uderzyłem kluczykiem o lód na klapie od bagażnika, następnego dnia auto nie odpaliło.. (dodam, że odpalało po 5 dniowym postoju na mrozie -14 od strzała). Auto do chwili obecnej nie chce odpalić, zawiozłem do elektryka kluczyk, bo stwierdziłem że może to być wina transpondera. Elektryk wymienił transponder lecz samochód nadal nie pali. Następnie zaprowadziłem do innego mechanika, który oświadczył że zakoduje mi nowy kluczyk i będzie latało. Dziś mechanik oświadczył mi, że pompa paliwa ma zerowe ciśnienie (jak można zmierzyć ciśnienie bez odpalenia samochodu?) i że to komputer nie zezwala na kręcenie rozrusznika i start samochodu, ponieważ pompa paliwa jest uszkodzona. Ponadto w wężykach paliwa znajdują się wielokrotne pęcherzyki powietrza, dodam że w baku jest paliwa na ok. 50 km czyli jakieś 3 litry. Ponadto, gdy odkręcił bak słychać jakieś bulgotanie jak przekręci kluczyk i pompa zacznie podawać paliwo. Proszę was koledzy o jakąś pomoc w tej kwestii, ponieważ nie mam zamiaru wymieniać pół samochodu, a na końcu okaże się, że to jakaś bzdura była. Jeśli miał ktoś podobny problem to proszę o pomoc.

 

Moja BMW to 330D M57 184 km

 

Dodam jeszcze to, mechanik generalnie stwierdził, że dlatego że pompa paliwa jest uszkodzona to komputer nie zezwala na start samochodu i stąd ten brak kręcenia rozrusznika. Jest to możliwe?

Dzięki.

Opublikowano
Po 1 zmien mechanika :duh: Najprawdopodobniej zacina Ci sie rozrusznik. Dolej paliwa do min 15 litrow. Nie korci Cie zeby sprobowac go rozciagnac ? Rozrzad masz na lancuchu wiec bez obaw.
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano

Z tego co piszesz, to jednak trzeba obstawiać EWS, czyli immo. Po 1 - auto nawet z uszkodzoną pompą wstępną, czy nawet bez tej pompy będzie kręciło rozrusznikiem. Nie odpali, to logiczne, ale zakręci. Jeśli rozrusznik nie kręci w ogóle, to jest to objaw blokady IMMO.

Mówisz, że elektryk wymienił transponder. Jeste tego pewien? Jak poradził sobie z kodem kroczącym w EWS? Bo wiesz, powiedzieć to można wszystko, ale czy on to faktycznie zrobił, czy tylko spuścił robotę, bo nie umie?

 

Tego ostatniego majstra sobie odpuść. Znajdź kogoś, kto zajmuje się profesjonalnie diagnostyką komputerową i do niego zatargaj auto - komputer sporo może powiedzieć.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Na wstępie, to odradzam ci jeżdżenia do takiego "mechanika". Na moje oko gość chce cię wycyckać na kasę i szuka dziury w całym. Ale do sedna, napisałeś na początku, że upadł ci kluczyk i auto przestało odpalać? No to masz odpowiedź, możliwe, że immobiliser się uszkodził. Do wymiany pewnie będziesz miał środek kluczyka, tak mi się przynajmniej wydaje.

 

viewtopic.php?f=69&t=229874 podobny temat.

 

Posiadasz kluczyk serwisowy? Spróbuj z niego odpalić, jeśli auto nie odpali, to szukaj głębiej problemu.

Opublikowano
Na wstępie zabrałem samochód od tego "mechanika". Po konsultacji z elektro mechanikiem o dobrej opinii z mojego miasta - gość stwierdził, że to jest problem z tym EWS. Jedyne co mi pomoże to kupić klucz od serwisu, który wyrobi go na podstawie VIN, bądź też znaleźć magika który to zrobi. Znalazłem takiego magika i czekam za nim, będzie po 19 więc dam znać.
Opublikowano
Kolego miałem indentyczny problem w e39 - pare nocy spędziłem w garażu i główkowałem ucząc się metodą prób i błedów. na 99% masz uszkodzony Ews lub transporder. Naprawa w serisie jest kosztowa, ale ja zakupiłem zestaw starowy ( tranporder, EWS,komputer) na allegro za 200zł, auto zaczeło kręcić i odpalać od ręki a wymiana tego to 30minut.
Opublikowano

Panowie sytuacja wygląda tak. Przyjechał gość którego zamówiłem. Wyciągnął EWS z samochodu, podłączył do sprzętu coś porobił z kluczykiem i samochód odpala! bez problemowo! Naprawa kosztowała mnie 200 zł z dojazdem 40 km i wszystko cyka jak dawniej :) dziękuje wam za radę! Pozdrawiam

 

Dodam, iż gość który to naprawił stwierdził że poprzedni pseudo elektryk który miał wymienić transponder nie wymienił nic! nawet nie dotknął się kluczyka a naprawa trwała 1 tydz! także z góry polecam ludzi którzy zajmują się tylko IMMO w autach jeśli nastąpi taka usterka!

Opublikowano

Witam,

Nie chcę zakładać nowego postu ponieważ, mam proste pytanie zapewne do wszystkich znawców, którym niestety nie jestem:D

Czy mogę odpalić swoją 118 przez kable od plusa i minusa które, są pod maską? Akumulator padł kompletnie przy mrozie -16.

Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam

Opublikowano

Tak możesz odpalić , minus na masę a plus na plus ten gruby kabel z oznaczeniem + .

zobacz jak inni tego szukali w E32

viewtopic.php?f=74&t=7540

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam. Mam identyczny problem jak ten opisany tutaj. Samochód stoi u elektromechanika, ale ten mówi, że po podpięciu pod komputer nie pokazuje mu żadnych błedow. Rozrusznik na krótko kreci, ale samochód nie odpala. Czy to też bedzie problem z EWS-em?
Opublikowano
Jestem z woj. łódzkiego. Ogolnie problem na tyle dziwny, że samochod śmigał normalnie, a po 8 godzinach już nie chciał zapalić. Próbowałem z 15 minut i w końcu wtedy odpalił. Podjechałem pod blok zgasiłem i odpaliłem jeszcze raz. Nastepnego dnia już zero reakcji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spróbuj wyjąć i włożyć kluczyk, próbuj kilka razy, może to problem z kostką stacyjki. Objawy są podobne, jeżeli połączył się czymś dedykowanym do bmw i faktycznie nie ma błędu to pasuje do tego, przy niezsynchronizowanym ews będzie błąd.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Spróbuj wyjąć i włożyć kluczyk, próbuj kilka razy, może to problem z kostką stacyjki. Objawy są podobne, jeżeli połączył się czymś dedykowanym do bmw i faktycznie nie ma błędu to pasuje do tego, przy niezsynchronizowanym ews będzie błąd.

 

Właśnie zastanowiło mnie to, że jeśli to byłby EWS to samochód chyba juz w ogóle nie powinien odpalić. Jutro bede u tego gościa i zapytam bo poki co jeszcze nic nie robił poza podpieciem pod kompa i sprawdzeniem ewentualnych błędów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.