Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Różnice typu 0,2 sekundy do 100 przy pozostałych parametrach niezmienionych to na 90% szybsza zmiana biegów i\lub jakaś optymalizacja w układzie hydrokinetycznym skrzyni. Przy początkach produkcji F10 to wciąż była bardzo młoda skrzynia i na bank przez te lata ZF i BMW jeszcze przy niej grzebali.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Grzebią i poprawiają zazwyczaj w interwałach co 6 mies (marzec/wrzesień), prawdopodobnie to będzie soft i jest duża szansa, że jesli tak, to zaktualizowanie auta do najnowszej wersji zapewni podobne osiągi, co poliftowe F10.
Opublikowano
Pewnie to racja ,szkoda tylko, ze sa to nasze domysly ,a nie dziala to na zasadzie , pytanie w serwisie i konkretna odpowiedz: nie wiem, ale wiem kto wie ,lub wiedziec moze,oczywiscie nie wiem,ale ciekawe pytanie -sam jestem ciekawy,jak zglebie temat to dam znac.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A zauważyliście, że jest inny zakres maksymalnego momentu obrotowego po lifcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.