Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem z moją bmw e39 528i z sekwencją gazu. Chodzi o to że nie ma ona mocy na niższych obrotach coś tam czuć lekko rwie, ale 100km/h nie przekracza straszny muł. Silnik chodzi ładnie, równo na gazie i benzynie. Dziś odłączyłem przepływomierz, jest czuć różnice, jest lepiej, ale to nadal nie to co powinno, gdy odłączyłem przepływkę to raz idzie dobrze, a raz ledwo co rusza. Nie wiem co może być nie tak, jakieś pomysły?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lista jest długa.....
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Dziś kupił ją mój wujek dla mnie i jest to od samego początku gdy ją dostałem. Tak jak pisałem gdy odłączam przepływomierz jest lepiej, ale to nie to.
Opublikowano

Bo na odłączonej przepływce jak jest lepiej to ona jest padnięta. Jak w sprawnym aucie odłączysz przepływkę to też masz muła.

Może być katalizator zapchany i wiele rożnych rzeczy. Musisz jechać na kompa. Bez tego ani rusz chyba, że masz kilka tys do wyrzucenia w błoto.

Opublikowano
Dziś byłem na kompie i wykryło błąd czujnika położenia wałka rozrządu, zamówiony na jutro.

 

Podobno padnięty przepływomierz w BMW może powodować również błąd położenia wałka rozrządu. Daj znać jak wymienisz ten czujnik co i jak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.