Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z wymianą napinacza paska klinowego w 320d 150Km.Rolka się zatarła na amen chciałem ja odkrecic i urwała się sruba która była przykrecona do tej łapki metalowej.Moje pytania:

czy można wyjąc te łapke co została w silniku czy jest ona jakos przykrecona czy jak?

ma ktoś zdjęcia jak to wygląda po zdemontowaniu bo na forum sa tylko foty z 2l benzyny a do ON nic niema i nic za bardzo niepisze jak to wykonać?

Proszę o jakiś dokładniejszy opis najlepiej z zdjęciem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie potrzebnie wyciągałeś samą rolkę, ona wychodzi z dźwignią.

http://www.qservices.pl/miniaturki/6022.jpg

Za przednią obudową silnika, pod pompą CR masz napinacz przykręcony, dźwignia rolki przechodzi przez niego na wylot, i na jej końcu masz śrubkę.

Po jej odkręceniu, rolkę z dźwignią wysuwasz do przodu, a napinacz zostaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.