Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
O siemka speed dawno Cie nie było widać na forum. Jestes pewien bo tania ta sonda nie jest :D Ogolnie błąd mi powraca od dłuższego czasu aczkolwiek sonda podaję wartość 1,05 na jalowym przy bucie 1,04. Ale dopiero od jakiś 2-3 miesięcy auto zaczęło zauważalnie więcej palic więc zacząłem zas dopytywać. Dpf się wypala nawet gdy ten błąd występuje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Musiałem się zresetować :wink:

Zacznij od sprawdzenia węża od doładowania, możesz też spróbować zaślepić wężyki od podciśnienienia EGR-u żeby sprawdzić czy nadal będzie pokazywał ten błąd (oczywiście wywali błąd egr)

Zmniejszyć dawkę spalin na min. przez ista

Robiłeś konserwację podwozia? Sonda może być przytkana przy wtyczce i dla tego wali błędy (sonda potrzebuje powietrze z otoczenia które dostaję się przez kabel we wtyczce. Tak opisuje to tis) tylko niczym tam nie psikaj bo może się zepsuć.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Egr mam ograniczony na minimum. Zobaczę jak wygląda ta sonda ale siedzi zapewne od nowości więc najprawdopodobniej ja wymienię. Blad wracał od jakiegoś czasu ale miałem spalanie w trasie 7-8l w zależności jak się spieszyłem a teraz ciężko do 8 zejść.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam podepnę się pod temat bo tez wyskoczył mi błąd lambdy i wymieniłem na nową i dalej ten sam błąd się pojawia 447B, próbowałem przed wymianą wypalić DPF i czytałem że błąd sądy nie pozwala na to i już wiem czemu nie mogłem. 8 miesięcy temu kupiłem nowego EGR do tego nowe Wtryski wyczyszczony kolektor nie wiem gdzie siedzi błąd. Może komuś udało rozwiązać problem?.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W E60 335d 2009 M57 błąd lambdy nie blokuje wypalania, jej wymiana na pierwszy rzut oka nic nie zmienia.


Wymieniłem siostrzeńcowi na używkę - tylko numer już dużo nowszy - pewnie z N47 lub N57, błąd znikł, ale poza tym nie widzę żeby coś się pozmieniało, DPF ma tendencje do przypychania.


Wypalanie najczęściej blokuje temperatura, przepustnica i błędy od DPF, co jest chyba najgłupsze w tej logice.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.