Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
pomocy nie wiem co jest ciężko mi pali na mrozach przy -15 dopiero za 10-ątym razem świece żarowe są nowe bo wymieniłem a komputer cały czas pokazuje błąd świec i to czterech mechanik mówi o wymianie przekaznika świec - czy to może byc to ???
Opublikowano

Powiadasz że

mechanik mówi o wymianie przekaznika świec - czy to może byc to ???

Niby logiczne ale to jest jego gdybanie czy to sprawdził ?

Tu na forum jest sporo na temat jak sprawdzić sterownik świec.

Nawet chyba Roger-Nysa dobrze regeneruje, tylko trzeba mu je wysłać.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Dokładnie.....jak jest błąd czterech świec to na 99% sterownik ale pewnie już tak miałeś wcześniej i mechanik kazał kupić swiece co ??

Roger regeneruje z dożywotnia gwarancją ok. 100 pln albo ASO nowy ok 250 pln :mrgreen: :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Miałem to samo. Przy minusowych temp. X nie chciał odpalić. Podczas przeglądu wyszło,że sterownik świec się poddał. Koszt nowego + wymiana + programowanie (ponoć konieczne) w Aso ~ 500 zł i po problemie.
Opublikowano
zakupiłem używany założę zobaczę co się będzie działo myślę że powinno pomóc z tego co piszecie a jak z tym programowaniem ?? trzeba programowac czy nie ?
Opublikowano
Zadnego programowania ...tylko kasowanie błędów i tyle oczywiście zakładając iż używane ( w życiu bym nie kupił :wink: ) jest ok :cool2:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
założyłem tą używkę i jest ok dzisiaj rano -12 i zapalił z dotyku za pierwszym razem a ten swój wyślę do regeneracji do rogera -nysa będzie w zapasie i dzięki wszystkim za pomoc przydała mi się .
Opublikowano
Max 100 pln kolego :wink: :wink: i dożywotnio masz gwarancje czego ASO ci nie da bo to cześć elektryczna
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Powiadasz :

No tak ale auto unieruchomione na min. 3 dni

Ee... tam, Trzymać w ciepłym garażu i cały dzień nie wyłączać , ja tak robię od miesiąca, no przynajmniej silnik podgrzać.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

W przewazajacej wiekszości diesli na problemy z odpalaniem auta w silne mrozy poza kiepskim czy rozladowanym akumulatorem winne sa wtryski albo za niskie cisnienie na cylindrach.

Jak wszystko w/w wymienione jest sprawne diesel zawsze odpali.

Opublikowano
W przewazajacej wiekszości diesli na problemy z odpalaniem auta w silne mrozy poza kiepskim czy rozladowanym akumulatorem winne sa wtryski albo za niskie cisnienie na cylindrach.

Jak wszystko w/w wymienione jest sprawne diesel zawsze odpali.

 

Dobrze,ze mnie uspokoiles, bo myslalem,ze jakosc paliwa ma znaczenie :P

Opublikowano

Paliwo z zalozenia uwazam ,ze kazdy ma wlasciwe -czyli jak ta pore roku zimowa ropę..

Zdarzaja sie tacy co jeżdza na "oranżadzie" czy oleju po frytkach ,ale myslę ,ze ich nie ma wśrod wlascicieli BMW X3... :lol: :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.