Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

w ten wymęczony fotel to jeszcze mógłbym uwierzyć przy małym przebiegu, bo mógł ktoś ciężki tym autem jeździć i też wiem jak wygląda fotel u mnie w aucie, ale widać, że auto w środku trochę wymęczone (gałka zmiany biegów, ogólnie plastiki podrapane w środku jakby gargamel jeździł) A co nie wiesz ile ma przejechane kolego, czy jak? Bo w ogłoszeniu widzę nie jest podane. Może ktoś na forum się zlituje i poda ci dane z aso.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

był podany przebieg cyt: "2000000" - odpisywalem autorowi tematu w innym wątku na forum co do tego auta i tam wlasnie jak patrzylem to jeszcze wpisal, ze zamieni się na Suva itp

zręszta "Dodane z telefonu o 18:39, 29 Stycznia 2014" dzisiaj dodal a ja bodajze wczoraj juz na to ogłoszenie odpisywalem, chyba czyta forum, ze postanowil zmienic:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzac ten srodek w stanie "agonalnym" dziwie sie ze sie jeszcze interesujesz tym autem :roll:

przebieg jest na pewno duzy zakaldam wiecej niz 400tys i bedzie ono skarbonka bez dna. patrzac na wydech, widac ze DPF juz dawno tam umarl :lol:

 

za ladne E60 3.0D nawet z 2004 roku trzeba zaplacic grubo ponad 40tys, pamietaj okazji nie ma :D

 

Dane pojazdu

Art.

Wartość

Numer podwozia WBANC71030B641990

Kod typu NC71

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E60 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57/TU

Pojemność skokowa 3.00

Moc 160

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor SILBERGRAU METALLIC (A08)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2004-03-10

 

Składanie Wyposażenie

 

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S536A STANDHEIZUNG Urządzenie ogrzewania dodatkowego

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S590A LM RAEDER STERNSP.123 MIT NOTLAUF. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 123

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business

S610A HEAD-UP DISPLAY Wyświetlacz przezierny

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie CO2

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Łdnie przerobiony środek deski pod navi, dwa czytniki z LCI i pod spodem w miejscu półeczki która jest tylko przy navi business wsadzona pocztówka z ciechocinka :shock: :duh: Kierownica sportowa też jest już tylko wspomnieniem... Myślę że auto warte swej ceny :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Widziałem kilka e60 za podobne pieniądze i nawet one wyglądały dużo lepiej od tej.

Nie widziałem jeszcze tak zniszczonego lewarka zmiany biegów w automacie :shock:

Ja myślę ,że przebieg to 600k w górę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wklejacie najtańsze ścierwa z polskiego rynku dlatego wszyscy szukacie i znaleźć nie możecie. Większość myśli że jak zapłaci sporo mniej to sie lepiej poczuje , owszem poczuje sie lepiej ale wasz mechanik a np 5tys czy nawet 10tys zł przy zakupie tak wyjeżdżonego diesla stopnieje w miesiąc a i tak ścierwo pozostanie ścierwem, niestety statystyczny kupujący polak nigdy tego nie zrozumie, inną sprawą jest jesli nie ma skąd dołożyć, ok wtedy warto poszukać czegoś innego a nie uparcie walczyć o auto na które nas/was zwyczajnie nie stać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety, 530d w at to wymarzony samochód dla mechanika.

Zorganizujcie średnią kwotę na taki sam model na mobile, dorzucie akcyzę i wtedy z taką kwotą szukajcie i piszcie że nic nie ma ...

Koniec końców potem ... "nigdy więcej bmw, zwłaszcza diesla"

Zdarzają się okazje, ale rzadko i zawsze czymś są obkupione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DE spokojnie idzie znaleźć e60/61 z dieslem, z małym przebiegiem, prywatnie i u dealerów ale trzeba za nie porządnie zapłacić. Można też oczywiście kupić taniego parcha na allegro i dokładać do niego. Koniec końców suma wyjdzie podobna ale straconego czasu i nerwów nikt nie odda. W zeszłym roku również szukałem dla żony e91 w PL. Kupiłem w końcu u dealera BMW w DE 318d 07, z małym przebiegiem i pełnym ASO, przepłaciłem dużo w stosunku do allegro ale cieszy mnie to że przez ponad rok jedyne co zrobiłem to dolałem płyn do spryskiwaczy. Nie musiałem nawet zmieniać oleju bo serwis olejowy został wykonany na miejscu w ramach negocjacji ceny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W DE spokojnie idzie znaleźć e60/61 z dieslem, z małym przebiegiem, prywatnie i u dealerów ale trzeba za nie porządnie zapłacić. Można też oczywiście kupić taniego parcha na allegro i dokładać do niego. Koniec końców suma wyjdzie podobna ale straconego czasu i nerwów nikt nie odda. W zeszłym roku również szukałem dla żony e91 w PL. Kupiłem w końcu u dealera BMW w DE 318d 07, z małym przebiegiem i pełnym ASO, przepłaciłem dużo w stosunku do allegro ale cieszy mnie to że przez ponad rok jedyne co zrobiłem to dolałem płyn do spryskiwaczy. Nie musiałem nawet zmieniać oleju bo serwis olejowy został wykonany na miejscu w ramach negocjacji ceny.

No i oto właśnie w tym wszystkim chodzi :cool2: W polsce nie szuka się dobrych samochodów, szuka się dobrych cen, dobrych faktur albo skóry na siedzeniach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DE spokojnie idzie znaleźć e60/61 z dieslem, z małym przebiegiem, prywatnie i u dealerów ale trzeba za nie porządnie zapłacić. Można też oczywiście kupić taniego parcha na allegro i dokładać do niego. Koniec końców suma wyjdzie podobna ale straconego czasu i nerwów nikt nie odda. W zeszłym roku również szukałem dla żony e91 w PL. Kupiłem w końcu u dealera BMW w DE 318d 07, z małym przebiegiem i pełnym ASO, przepłaciłem dużo w stosunku do allegro ale cieszy mnie to że przez ponad rok jedyne co zrobiłem to dolałem płyn do spryskiwaczy. Nie musiałem nawet zmieniać oleju bo serwis olejowy został wykonany na miejscu w ramach negocjacji ceny.

 

Niestety nie każdy ma czas, żeby jechac do Niemiec w poszukiwaniu samochodu...a potem w Polsce latać po urzędach i załatwiać wszelkie formalności.

Dla wielu to tez jest powód zakupu w Polsce. Kwestię ceny każdy traktuje indywidualnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że prezentowany samochód jest zniszczony w środku i to bardzo. Wydaje mi się, że ktoś o nią specjalnie nie dbał tylko jeździł a jak przyszło do sprzedaży to korekta i na sprzedaż bo przecież nikt z innym przebiegiem nie kupi a już na pewno nie za te pieniądze. Sam posiadam e60 z tym, że 2003r i przebieg prawie 300tyś. ale wnętrze wyglada o niebo lepiej. Plastiki minimalnie zadrapane, lewarek bez śladu zurzycia a fotele wiadomo mają zagięcia z boku od wsiadania (z tym, że nie mam foteli sport). Cena? hmm ja zapłaciłem nieco więcej ale nie żałuje ani trochę. Warto szukać na forum:) mi się udało. Życzę powodznia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DE spokojnie idzie znaleźć e60/61 z dieslem, z małym przebiegiem, prywatnie i u dealerów ale trzeba za nie porządnie zapłacić. Można też oczywiście kupić taniego parcha na allegro i dokładać do niego. Koniec końców suma wyjdzie podobna ale straconego czasu i nerwów nikt nie odda. W zeszłym roku również szukałem dla żony e91 w PL. Kupiłem w końcu u dealera BMW w DE 318d 07, z małym przebiegiem i pełnym ASO, przepłaciłem dużo w stosunku do allegro ale cieszy mnie to że przez ponad rok jedyne co zrobiłem to dolałem płyn do spryskiwaczy. Nie musiałem nawet zmieniać oleju bo serwis olejowy został wykonany na miejscu w ramach negocjacji ceny.

 

Niestety nie każdy ma czas, żeby jechac do Niemiec w poszukiwaniu samochodu...a potem w Polsce latać po urzędach i załatwiać wszelkie formalności.

Dla wielu to tez jest powód zakupu w Polsce. Kwestię ceny każdy traktuje indywidualnie.

 

A ile czasu stracisz na bieganie po mechanikach? Szczerze ja załatwiłem e91 w jeden dzień, no półtora a pierwszy raz kupowałem auto osobiście za granicą. W czwartek znalazłem auto na stronie dealera. Po kontakcie mailowym pojechaliśmy w nocy z niedzieli na poniedziałek. O 10 byliśmy na miejscu, o 12 podpisaliśmy umowę a pracownik serwisu pojechał gdzieś do urzędu, trwało to max godzinę. Dostaliśmy komplet dokumentów, zjedliśmy w knajpce obiad i wracaliśmy do domu. We wtorek byłem w pracy. Fakt że nie wyspany ale zadowolony. W PL zaniosłem wszystkie papiery do biura zajmującego się rejestracją i oni załatwiali całą resztę (akcyza, tłumaczenia i jakieś inne papierki) aż do odebrania twardego dowodu. Łącznie zajęło mi to raz godzinkę i 2x 15 minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DE spokojnie idzie znaleźć e60/61 z dieslem, z małym przebiegiem, prywatnie i u dealerów ale trzeba za nie porządnie zapłacić. Można też oczywiście kupić taniego parcha na allegro i dokładać do niego. Koniec końców suma wyjdzie podobna ale straconego czasu i nerwów nikt nie odda. W zeszłym roku również szukałem dla żony e91 w PL. Kupiłem w końcu u dealera BMW w DE 318d 07, z małym przebiegiem i pełnym ASO, przepłaciłem dużo w stosunku do allegro ale cieszy mnie to że przez ponad rok jedyne co zrobiłem to dolałem płyn do spryskiwaczy. Nie musiałem nawet zmieniać oleju bo serwis olejowy został wykonany na miejscu w ramach negocjacji ceny.

 

Niestety nie każdy ma czas, żeby jechac do Niemiec w poszukiwaniu samochodu...a potem w Polsce latać po urzędach i załatwiać wszelkie formalności.

Dla wielu to tez jest powód zakupu w Polsce. Kwestię ceny każdy traktuje indywidualnie.

 

A ile czasu stracisz na bieganie po mechanikach? Szczerze ja załatwiłem e91 w jeden dzień, no półtora a pierwszy raz kupowałem auto osobiście za granicą. W czwartek znalazłem auto na stronie dealera. Po kontakcie mailowym pojechaliśmy w nocy z niedzieli na poniedziałek. O 10 byliśmy na miejscu, o 12 podpisaliśmy umowę a pracownik serwisu pojechał gdzieś do urzędu, trwało to max godzinę. Dostaliśmy komplet dokumentów, zjedliśmy w knajpce obiad i wracaliśmy do domu. We wtorek byłem w pracy. Fakt że nie wyspany ale zadowolony. W PL zaniosłem wszystkie papiery do biura zajmującego się rejestracją i oni załatwiali całą resztę (akcyza, tłumaczenia i jakieś inne papierki) aż do odebrania twardego dowodu. Łącznie zajęło mi to raz godzinkę i 2x 15 minut.

 

Oczywiście kolega transporter0 ma rację, ale nie piszcie, że ktoś nie ma czasu szukać auta za granicą :duh:

Dobre auta są i w Polsce, tylko często kosztują dwa razy tyle od parchów, które tu się zazwyczaj wkleja. Nawet na forum są użytkownicy, którzy sprzedają fajne sztuki, tylko jakoś nikt za bardzo nie chce ich kupować, jak za 50% ceny ma takiego samego od handlarza. Ja np. swoje auto kupiłem w Polsce od właściciela i tak jak kolega transporter0 wlewam tylko płyn do spryskiwaczy no i olej. Ale swoje kosztował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.