Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy mam takie jedno pytanie... chce zdemontować elektryczny podgrzewacz i tu pytanie czy w tych wężach co na niego nachodzą z prawej i lewej strony będzię dużo płynu?? czy po odpięciu podgrzewacza potem trzeba układ odpowietrzać na nowo cały czy nie.. czy wystarczy tylko założyć węże??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja jak wyjmowałem latem swój podgrzewacz, to płynu uciekło niewiele. Szmatka którą podłożyłem była ledwo mokra. Nic nie odpowietrzałem.
Opublikowano
panowie to ważne...na pewno ktoś z was robił podgrzewacz i miał ten nowy.. co to za warstwa jest? klej jakiś czy co??? chodzi o to,że chce to wyciągnąć i,żeby nie okazało się,że na daremno bo tego się nie da odkleić a potem nie ma czym tego zalać... więc prosze o odpowiedz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czemu mam wrażenie, że pod tym nickiem ukrywa się nasz upierdliwy kolega Staszek.........

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

a kto pyta ? Dla Staszka wszyscy odpowiadali ;)

 

---

pianka, warstwa ochronna dla płytki, pewnie miało to zapewnić większą trwałość dla tej płytki elektrycznej, zerwij to delikatnie tak aby mozna było to pozniej nakleić, daj zdjęcie co tam zobaczysz ;)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

no właśnie kolego zerwać to nie problem tylko czym to potem przykleić?? pytam bo jutro lub po jutrze będę to demontował

 

celem sprawdzenia: czy grzałki są okej i czy jest coś wypalone na ścieżce(poprawił by lutownicą) i tak 5 razy drzwi tranzystory miernikiem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sorry ale wcześniej nie skumałem o co chodzi z ta gumą. Nie chciało mi się fotek otwierać. Jako że rozbierałem mój też tego nowego typu, to mogę powiedzieć ze to jest taka guma chyba odprowadzająca ciepło, bez problemu się odkleja i przykleja. Ogólnie przy demontażu i rozkręcaniu nie da się nic zepsuć. Rozebrałem mój bo zimą mi obroty falują. Myślałem że coś będzie zjarane, ale okazało się że wyglądał cacowo. Co mogłem pomierzyłem ale na odpiętym za wiele mi to nie dało. Poprawiłem luty i czekałem na zimę. No i obroty nadal falują:( Najlepsze że temperaturę łapie szybko. Po przejechaniu 6-7km mam pion. Ale to falowanie nie wygląda jak na filmikach u innych. U mnie to są drgnięcia dosłownie o 20-30 obr/min,ledwo wyczuwalne. Po ustawieniu na 16 stopni jednak całkowicie znikają. Dlatego twierdze że coś z tym jest nie tak. Chyba że w aucie z automatem tak ma być.
Opublikowano

kolego Jack79 nie pamiętasz ile tych lutów poprawiałeś??

 

aha i najważniejsze kolego dużo płynu uleciało?? czy po tym odpowietrzałeś całe auto czy tylko odpowietrznikiem na wężu od podgrzewacza?

 

 

bo u mnie też temperatura na 16.5stp i po 15 sekundach faluje i to konkretnie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W tym nowym sa 4 takie tranzystory. To je wszystkie przelutowalem i co mi sie nawinelo pod reke jak juz mialem wszystko na wierzchu.

Plynu jak pisalem wcześniej ucieklo tyle co w samym podgrzewaczu bylo. Tylko trzymaj węże u góry. Nie oblej alternatora. Ja wszystko szmatką zabezpieczylem. Zamiast podgrzewacza dałem rurkę. Nic nie odpowiedziałem. Dolałem żeby w zbiorniczku bylo ok i tyle.

Opublikowano

Przepraszam za nie zbyt wyrazne zdjęcie,ale nie miałem aparatu

 

 

po wyjeciu płytki i odklejeniu taka pianka przylepiająca ujrzałem taki widok:

 

 

http://i58.tinypic.com/hrzuab.jpg

 

jedyne co mi się rzuciło w oczy to to co zaznaczyłem z lewej strony strzałką od ostatniej grzałki ktoś jak by coś tam robił i są dwie nózki(te bolce z tyłu razem ze sobą złączone CYNĄ)+ z takim punktem obok(nie wiem czy to fabrycznie tak czy ktoś już tu coś robił....

 

 

może jak ktoś robił to nie chcący złączył to

Opublikowano
za chwile popoprawiam luty i złoże go...szkoda,że w necie są tylko płytki starych podgrzewaczy... tak to bym widział czy an tej płytce ten lut złączony powinien być czy nie bo nie wygląda to na amatorski lut tylko jest idealnie przylutowane
Opublikowano

zamontowałem podgrzewacz i wcale nie jest gorący jest lekko ciepły non stop.... do tego co zauważyłem jak włącze

 

 

radio,xenony, klima na full to jak faluja obroty to są spadki 14.1 do 13.2 i spowrotem 14.1 13.3 itp i delikatnie przygasją światła w środku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.