Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
te silniki są nie podatne na odczuwalne zwiększenie mocy. Po prostu Nie ma z czego jej zrobić, a jesli nawet dałoby się to koszta są takie że jest to bez sensu, Dlaczego gdy kupowałeś auto nie szukałeś np 2,8 ? zamiast potem cudować z silnikiem ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M54 to już 2.2 170KM, więc i auto młodsze, na pewno polift.

Tutaj to chyba ratuje jedynie swap na 3.0i, a to też są koszta, 2.8 odpada, starszy silnik, wiązka inna, sporo gratów się różni.

Szczerze mówiąc, to najrozsądniejsze jest kupienie mocniejszego wozidła, takiego swapowanego też ciężko potem komuś sprzedać.

Opublikowano

swieta racja .

mam to wiem-

mi teraz juz braki czuc.

tak mysle nad 4.4 w limo.

ale boje sie v8-chybam zem jeszcze nie dorösl-?tak jak do klekotöw tez nie.

z mojä bee nie idzie sie nudzic
Opublikowano
Macie może jakiś pomysł aby podkręcić moc w silnku 2.0 150km.

 

Naklej "M-Power" na klapie, sprawdzone info :cool2:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Azaj, patrząc po roczniku twojego auta, to masz M52, więc nie wiadomo jak zadziała w M54 :norty:
Opublikowano
U mnie po naklejeniu vanos sam się zregenerował, uszczelka na nowo ułożyła pod głowicą, nawet reflektory przestały parować. Dlatego pytam, jak to wyjdzie w M54.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Moj silnik to chyba m 54 bo jest po 98r. Końcówka. Teraz to już wiem ze z takim silnikiem auta już nie kupie. Kupując moja bete zauroczyła mnie wygladem a teraz trochę żałuję.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No chyba nie M54, bo te o ile mnie pamięć nie myli M54 weszły w okolicach 2001r.

Masz motor M52 2.0 150KM.

 

EDIT:

A reasumując, jak masz M52 2.0, to możesz swapa zrobić na 2.8, to jest stosunkowo prosta sprawa, i najmniej kosztowa.

Opublikowano
Tak mam podwojny wanos wiec mam oznaczenie silnika m 52tu wiec jaki symbol musi być silnika przy swapie? Najlepiej silnik 2.8 wiec tez musi byc na podwojnym wanosie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak mam podwojny wanos wiec mam oznaczenie silnika m 52tu wiec jaki symbol musi być silnika przy swapie? Najlepiej silnik 2.8 wiec tez musi byc na podwojnym wanosie?

 

Żeby było jak najmniej problemów też musi być m52tu.

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale przy takim swapie należy zmienić nie tylko silnik, ale i trochę innych rzeczy.

Opublikowano
To sobie odpuszczę tą wymianę silników. Trochę się przemecze z tym silnikiem. Nastepne auto z jakim silnikeim najlepiej kupić?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A czego po nim oczekujesz?

Jakie masz roczne przebiegi?

Gaz wchodzi w grę?

Ile koni cię satysfakcjonuje?

Opublikowano

Trzeba było nie wsiadać do 2,5 :mrgreen:

Chciało by się więcej zawsze. Ja mam jeszcze słabszy niż Ty silnik. Jak się jedzie samemu, albo w 2 osoby z bagażem jest ok.

Gorzej jak jest klima 4 osoby i bagaż i jeszcze jakaś górka. Wtedy robi się nieciekawie.

Tak na codzień jest bardzo dobrze. Dużo robię małych dystansów i jest o wiele oszczędniejszy na takie miejskie przejażdżki 2l niż np 2,8.

 

Swap tani nie jest, ale najgorsze jest to, że nie wiesz na co trafisz. A jak już kupować to z takiego auta gdzie możesz je odpalić, przejechać się spr kompresję. Inaczej bym nie kupował.

Opublikowano
Walnij turbo i nitro :D a tak poważnie to tak jak mówili chłopaki, nie ma ciągnąć więcej z 2 litrowej benzyny która i tak już jest stosunkowo wyżyłowana. Swap to też sprawa nie do końca rozsądna dużo zabawy i koszty. Najlepiej sprzedaj i kup 528 lub 530i :) A najlepiej 530d kozak silnik :)
Opublikowano
Jeszcze trochę się przemecze z tym silnikiem. Nastepne auto będzie mocniejsze. Szkoda tylko że nie wiem kiedy bo ja za szybko przywiazuje się do auta. Po drugie kupić dobry model e39 to nie jest prosta sprawa :/
Opublikowano

Powiem Ci że ja nie narzekam. Kumpel ma 528i. Fakt, że zbiera się o niebo lepiej i wyprzedzanie to inna bajka. W trasie mu pali praktycznie to samo co mi tylko 1 max 3 litry więcej. Średnia mu wychodzi 2-3l więcej niż mi.

Ale jak ktoś jeździ dużo w mieście jak ja to takie 2.8 i 2.0 to już pali nie 12-14 tylko 14-18 w zależności od korków. Na gazie jak auto jest to przepaści nie ma, ale samo PB to już sporo wychodzi.

 

Dużo ludzi przesiada też się z jakiś kompaktów i takie 2.0 to jest pocisk. Ja przesiadłem się z auta o mniejszej mocy i dlatego nie jest dla mnie to jakiś wielki muł. Dojazdy do pracy wychodzą tanio i dużo na stacji się nie zostawia.

Opublikowano
Walnij turbo i nitro :D a tak poważnie to tak jak mówili chłopaki, nie ma ciągnąć więcej z 2 litrowej benzyny która i tak już jest stosunkowo wyżyłowana. Swap to też sprawa nie do końca rozsądna dużo zabawy i koszty. Najlepiej sprzedaj i kup 528 lub 530i :) A najlepiej 530d kozak silnik :)

 

150 KM z 6 cylindrów i 2 l. uważasz za wyżyłowany wynik? :shock: ta jednostka słynie z długowieczności właśnie dlatego, że ani trochę nie jest wyżyłowana :wink: to jest tylko 25 KM na 1 cylinder. Wyżyłowany to jest silnik 2.0 t. w Mercedesie A45 AMG :mrgreen: 360 KM z 4 cylindrów i 2 l. :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.