Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

od kilku lat jestem Audi fanem, bo chciałem niemiecki samochód trochę wyższej klasy.

Kierowałem się stereotypami Mercedes dla buraków ,a BMW to cwe... nie będę nikogo obrażał, więc zostało Audi.

Ostatnio forum Audi bardzo mnie zawiodło więc zacząłem czytać BMW-klub i przeczytałem min. całe 70 stron o awaryjności F10.

W śród użytkowników BMW widzę o wiele większą pasje, niż w przypadku Audi. Bardzo mi się to podoba, że większość z was to nie tylko użytkownicy tylko pasjonaci.

 

A tak do tematu to chcę kupić autko za około 12 tyś euro (niemcy, belgia) mam dość duże zdolności negocjacyjne i do tego biorę cenę na wynos.

Zależy mi żeby to był diesel bo mam bardzo tanie paliwo shell :lol:

chcę coś z napędem na 4 koła i myślałem nad A4 b8 lub może A5 i teraz coraz częściej wyśle nad E90 lub X1 a może o jakiejś 5.

Nigdy nie prowadziłem żadnego BMW i nie wiem czego się spodziewać poprzednio miałem A4b7 140km i szukam czegoś trochę lepszego w prowadzeniu i bardziej stabilniejszego na drodze.

 

 

proszę wypowiedzcie się o wyższości jednego nad drugim autkiem.

Opublikowano

Z tego co napisales to osobiscie widze jeden wybor wersja 330xd bo na f30 raczej nie wystarczy 12tys :)

Co do wyposazenia im wiecej tym milej ;)

Opublikowano

W tej kasie - przyjmuję, że to kwota całkowita z akcyzą i innymi złodziejskimi opłatami - to tylko e60/e61 530xd lub X3 E83 2.0, 3.0, ew. z poczatku produkcji 325xi, 330xd - każdy z tych aut będzie miał ok. 200 tyś km i pewnie poprawki lakiernicze. Mówię o autach zadbanych z pewną przeszłością i opłacone normalnie... Z swojej strony polecałbym bardziej 530xd :norty:

 

A ta kwota to wystarczy na połowę f10, f30... bądźmy realni. :mad2:

 

Jak Ty w ogóle mogłeś myśleć o A5 w tej kasie i 4 butach? :shock:

Opublikowano

 

mam dość duże zdolności negocjacyjne

 

Przecierz napisal , ze ma duze zdolnosci . Taki to i za 12 kupi nowa f30 :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Poszukaj E90/E91 330XD + sportowe dostosowanie podwozia, a będziesz miał odpowiedni zapas mocy, stabilność i dobre właściwości jezdne.

No chyba, że coś większego, to E60/E61 z tym samym zestawem.

Opublikowano

to zastanow sie jeszcze czy wolisz mniejsze auto czy bardziej konfortowe :)

na jakim poziomie spalanie ropy chcesz miec

i jakie moce silnikow byly by dla ciebie odpowiednie :)

Opublikowano
12 tys na sam samochód.

 

 

Poświęciłem 10 minut swojego czasu, życie vs oczekiwania:

 

530xd:

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/530/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:530,frn:2004-01,ful:diesel,vcg:limousine!estatecar,fwd:true/pg:vipcar/189039375.html

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/530/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:530,frn:2004-01,ful:diesel,vcg:limousine!estatecar,fwd:true/pg:vipcar/189251723.html

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/530/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:530,frn:2004-01,ful:diesel,vcg:limousine!estatecar,fwd:true/pg:vipcar/188091034.html

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/530/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:530,frn:2004-01,ful:diesel,vcg:limousine!estatecar,fwd:true/pg:vipcar/189020045.html

 

330xd to dosłownie sztuki w tej kasie:

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/330/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:3__bmw_er_series,frn:2005-01,ful:diesel,vcg:limousine!estatecar,fwd:true/pg:vipcar/188530983.html

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/330/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:3__bmw_er_series,frn:2005-01,ful:diesel,vcg:limousine!estatecar,fwd:true/pg:vipcar/186045033.html

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/330/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:3__bmw_er_series,frn:2005-01,ful:diesel,vcg:limousine!estatecar,fwd:true/pg:vipcar/189417905.html

 

p.s na szybko wrzucone, więc proszę się powstrzymać od ocen :wink:

 

 

 

Kupowałeś kiedyś auto w DE? bo bez hipnozy to więcej nie ubijesz niż ok. 500 E

Opublikowano

 

 

Kupowałeś kiedyś auto w DE? bo bez hipnozy to więcej nie ubijesz niż ok. 500 E

 

tak.

ostatnio z 8tys zrobiło się 7 tys

ale masz racje nie zawsze się udaje.

 

w lato w Holandii znalazłem Passata 2001r w gazie 1.8kombi cena początkowa 1.600E cena finałowa 1.100 + koła zimowe więc cuda się zdarzają

Opublikowano

 

 

 

 

w lato w Holandii znalazłem Passata 2001r w gazie 1.8kombi cena początkowa 1.600E cena finałowa 1.100 + koła zimowe więc cuda się zdarzają

 

Po prostu się złomu pozbyli :lol:

Opublikowano

To E90-E91 330xD to fajna sprawa :D do jakiego przebiegu opłaca się kupować ?

 

1.Nie sprowadzam tylko kupuje i sprzedaje na miejscu.

2.Nawet jeśli chcą pozbyć się złomu to mnie to cieszy.

3. 19% podatku którego handlarz nie płaci jak sprzedaje na export

Opublikowano
Handlarz nie płaci podatku obojętnie czy sprzedaje na eksport czy nie. Podatek zawsze płaci klient, a nie handlarz. Przy eksporcie płaci sie go w kraju do ktorego auto trafia. W przypadku Polski jest to 23 procent zamiast 19 w Niemczech. Mowa o podatku VAT. Podatek dochodowy handlarz płaci zawsze od różnicy miedzy zakupem i sprzedażą auta po odliczeniu innych kosztów.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Tak jak Kolega wyżej napisał. Jak kupisz auto bez VAT-u to zapłacisz ten VAT po przywiezieniu auta do Polski. Bardziej się więc opłaca zapłacić ten VAT w Niemczech, bo jest niższy o 4%.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolega Alf jest miszcz po prostu. Jak czytam to mnie głowa boli. Od "BMW to cwe..." (kolega Alf chyba w ogóle nie wie co to oznacza to obraźliwe określenie) po zakup na eksport to sobie VAT odliczył i po sprawie. :mad2: Takie zdolności negocjacyjne to już mistrzostwo świata. :mad2:

 

Kupowałeś kiedyś auto w DE? bo bez hipnozy to więcej nie ubijesz niż ok. 500 E

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Oj z tą hipnozą dałeś czadu. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano
Tak jak Kolega wyżej napisał. Jak kupisz auto bez VAT-u to zapłacisz ten VAT po przywiezieniu auta do Polski. Bardziej się więc opłaca zapłacić ten VAT w Niemczech, bo jest niższy o 4%.

 

O jakim Vacie w Niemczech kolega pisze? Mozesz przyblizyc ?

 

Mieszkam w DE juz 7 lat, i jeszcze nie slyszalem aby ktos sprowadzajac auto do PL placil jakis podatek w DE . Kupujac auto w DE nie placisz dla niemcow rzadnego podatku, tylko w polsce

jest tak posrano ,ze placi sie za to samo auto podatek przy kazdej zmianie wlasciela :duh: Jak auto zarejestrowane w jest w niemczech i zostaje w niemczech placi sie : ubezpieczenie, podatek srodowiskowy i koszta rejestracji oraz tablice. Jak wywozisz auto to w de : koszta rejestracji tymczasowej, tymczasowe ubezpieczenie i blachy- reszta w PL. Jak jedzie na lawecie nie placisz nic :norty:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic kolego nie zrozumiałeś. Polak kupujący samochód w DE ma dwie opcje. Kupić go prywatnie i zapłacić całą cenę w Niemczech wraz z VATem lub kupić na firmę i wtedy musi w DE zapłacić tylko kwotę netto a VAT płaci w Polsce. Jest to tak zwane nabycie wewnątrzwspólnotowe. Oczywiście dotyczy to tylko samochodu sprzedawanego na fakturę z wyszczególnionym podatkiem VAT (po niemiecku Mehrwertsteuer, jak zapewne wiesz).
Opublikowano

:cool2:

Ok , dzieki za wyjasnienie. Nie bralem pod uwage takiej opcji zakupu - "na firme " :wink:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

czepiacie się głupot "stereotypów" i jakiegoś głupiego podatku.

Wiem tylko, że jeśli mówiłem że na export to cena była niższa (głównie w NL).

:diabel_smiech:

Będę też szukał w Belgii i może być lekko zdezelowany blacharsko.

Więc albo A4 albo E90 innych opcji nie biorę pod uwagę jak na razie

Opublikowano
Nie rozumiesz ze po obniżeniu ceny w Polsce trzeba będzie ten podatek zapłacić w jeszcze większej wysokości ? Sumarycznie cena będzie wiec wyższa a nie niższa. Plus oczywiście inne opłaty.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pomijając kwestie ceny netto, to akurat prawda, że można jeszcze troszkę z ceny urwać, gdy auto idzie na eksport. Wynika to z faktu, że w Unii Europejskiej używany towar wg ustawy konsumenckiej ma pół roku czegoś w formie gwarancji. W Polsce z racji tragicznie działającego sądownictwa nikt z tego prawa nie korzysta prawie, ale na zachodzie wygląda to inaczej. Dlatego sprzedawca na przykład z Niemiec woli puścić auto poza Niemcy i opuścić te 100-200 Euro więcej bo ma problem z bańki i nikt mu za 3 miesiące nie przyjedzie oddać auto bo silnik zaliczył padakę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja też nie przepadam za twórczością kolegi K8v8M, ale jak już go krytykujesz to sam nie rób pomyłek. ;)

 

Podatek BTW czyli "Belasting over de Toegevoegde Waarde" to właśnie holenderski VAT, 19% przed 2012 rokiem, obecnie 21%.

 

A podatek BPM (a nie BMP jak napisałeś) to ich podatek od prowadzenia pojazdów zmotoryzowanych czyli "Belasting van Personenauto's en Motorrijwielen" i nie da się go tak łatwo wyliczyć o ile kojarzę, bo zależy od różnych czynników.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.