Skocz do zawartości

[5xx]Ryglowanie drzwi po uruchomieniu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczow:)

Mam e39 523i i słyszałem że można uruchomić funkcje automatycznego zamykania (ryglowania) drzwi po uruchomieniu silnika, a nawet po przekroczeniu ustalonej przez siebie prędkości...

Chciałbym się dowiedzieć czy potrzebuje do tego program, czy można to zrobić przy użyciu pilota w kluczyku?

Czy mógłby mi ktoś wyjaśnic w jaki sposób?

Z góry dziekuje :)

Opublikowano

Było już coś na ten temat, ale pisali tam że siłowniki w e39 są słabe i jak tak będziesz nimi

wachlował to się szybko zepsują :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Było już coś na ten temat, ale pisali tam że siłowniki w e39 są słabe i jak tak będziesz nimi

wachlował to się szybko zepsują :mrgreen:

 

To niestety prawda, zamki w e39 są słabe, często lubią padać.

Najgorzej jak zarygluje podwójnie i już nie otworzy, trzeba wtedy całe drzwi na żywca rozdzierać, a gwarantuję że nie jest to zbyt przyjemne, i prawie pewne jest że coś przy tym uszkodzimy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po Ci to g...o ,mam to w Touaregu i jak tylko będę miał czas to jadę to wyłączyć . Jak wsiadam i trochę ruszę to już nikt nie może wsiąść do puki nie otworze mu przyciskiem :duh:

Jak ktoś o tym nie wie ,a chce wsiąść to ciąga mi za klamkę jak głupi ,a ja w tym czasie nie mogę mu otworzyć bo klamka musi być odpuszczona żeby otworzyć :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pomijając iż jeśli ktoś chce to jego sprawa- przemknęła mi opcja otwierania w chwili zatrzymania nie wyłączenia silnika.Mylę się?

Chcesz powiedzieć ,że przy każdym zatrzymaniu drzwi się otwierają ,a jak się znowu ruszy to zamykają :shock: Bezsensu

Wiesz co by było w korkach w mieście :mrgreen:

Inna sprawa czemu by miało to służyć ????? Chyba w czasie jazdy nikt nam drzwi nie będzie otwierał ,a jak się ktoś w mieście boi ,że ktoś mu się do auta wpakuje to można samemu przyciskiem zamknąć . W e39 przycisk jest w takim miejscu ,że nie sprawia kłopotu jego wciśnięcie .

 

 

A co do założyciela tematu to myślę ,że po przeczytaniu jeszcze przemyśli dobrze sprawę :D

Opublikowano
Może być, że jest, ja się kiedyś w passacie z taką opcją spotkałem, po godzinie jazdy w mieście stan wqr... nie do opisania :duh:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
W automatach jest tak że po ruszeniu drzwi się ryglują a po wrzuceniu na P same się odryglowują,to jest chyba obowiązkowe w USA.Przy skrzyniach manualnych nie ma to sensu.
Opublikowano
Guzik do zamków jest prawie pod palcem można ręcznie naciskać w razie potrzeby :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Guzik do zamków jest prawie pod palcem można ręcznie naciskać w razie potrzeby :mrgreen:

 

Dokładnie ale często są wprowadzane rozwiązania dla np. dzieci albo nie trzeźwych pasażerów :mrgreen:

Opublikowano
Po Ci to g...o ,mam to w Touaregu i jak tylko będę miał czas to jadę to wyłączyć . Jak wsiadam i trochę ruszę to już nikt nie może wsiąść do puki nie otworze mu przyciskiem :duh:

Jak ktoś o tym nie wie ,a chce wsiąść to ciąga mi za klamkę jak głupi ,a ja w tym czasie nie mogę mu otworzyć bo klamka musi być odpuszczona żeby otworzyć :mad2:

 

Z tego co mi wiadomo w bmw e39 przy zaryglowanych zamkach, drugie pociągnięcie za klamke otwiera drzwi...

Więc pasażerowie raczej nie powinni mieć z tym problemu.

Opublikowano
Za to kierowca może mieć później problem z klamkami, bo pasażer może mocniej pociągnąć jak się za pierwszym razem drzwi nie otworzą :mad2: a klamki wewnętrzne w e39 do najmocniejszych nie należą :cry2:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
Od wewnątrz to działa,czy od zewnątrz nie wiem. Skoro argumentujemy"przeciw" bo wsiadający może nam pourywać klamki [może to sprawa IQ wsiadającego] a przecież możemy auto zamknąć przyciskiem od wewnątrz to także tym samym przyciskiem możemy je wsiadającemu otworzyć.Jest dogodnie usytuowany.Konkludując:jeśli ktoś chce może warto mu odpowiedzieć jak to zrobić.A opinie osobiste mniej tu są istotne, :roll:
Opublikowano
potrzebujesz kabel diagdostyczny. laptop, oprograwmowanie, INPA NCS ekspert, do tego troche czasu na poczytanie i ogarniece tego i masz,. mozna sporo rzeczy wlaczyc, kumpel w swojej to wlaczyl. ja u siebie nie bawilem sie. tez jestem negatywnie do tego nastawiony.
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I wewnętrzne i zewnętrzne klamki w e39 są słabe, zanim wymieniłem linki i przesmarowałem zamki też musiałem trochę się szarpać z klamkami, wsiadł ojciec i na wstępie urwał wewnętrzną, mimo że ryglowanie było wyłączone, zaś kolega w 540 urwał w drzwiach kierowcy obie.

Więc jak trafi na jakiegoś nie kumatego, co nie załapie że drzwi są po prostu zaryglowane, to będzie się szarpał aż urwie, a nie puści i pociągnie 2 raz, tym bardziej że rygiel drzwi nie jest w polu widzenia, i czasem po prostu nie wiadomo czy drzwi są otwarte czy nie.

Sąsiad w 1-er ma tak, że jak raz otworzy auto pilotem, to odryglowują się tylko drzwi kierowcy, 2 naciśnięcie otwiera resztę, i właśnie taki "szybki bill" nie poczekał i zaczął się szarpać z zewnątrz z klamką i uszkodził.

Dlatego osobiście uważam taki bajer za zbędny, tym bardziej ze względu na ryzyko uszkodzeń klamek (tutaj pije typowo do e39) :wink:

Opublikowano

Ja też już urwałem zewnętrzną klamkę bo w pośpiechu szarpnąłem za szybko :duh:

mimo że klamka była aluminiowa :mrgreen: a po to jest guzik że możesz to zrobić kiedy chcesz.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to chyba zrezygnuje z tego bajeru, guzik powinien mi wystarczyć :)

Bardzo dobry wybór :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.