Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zrobiłem już sporo frm3 i z nimi jest problem. W d-flash jest wydzielone miejsce na eprom. Podczas restartu lub przy odłączenia zasilania partycja eprom się gubi. Jak się czyta programatorem to jej nie ma - trzeba ustawiać. Dane wciąż tam są i dobry programator je odzyska.

Przy tej usterce tylko mijania są włączone na stałe reszta nie działa.

Ja też kodowałem te sterowniki wiele wile razy i nigdy nie było problemu aż się stało.

Zazwyczaj padają przy odpinaniu aku mi się stało przy restarcie po kodowaniu ale może się tak stać przy diagnostyce - kilka takich przypadków znam.

Jak ktoś z takim problemem w uk to zpraszam..

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
U mnie to była natrętna mucha, chciałem ją odgonić i przez przypadek wytrąciłem wtyczke z obd :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mi padł przy wkładaniu obd :roll:

Naprawa 100pln i śmiga dalej bez kodowania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi padł przy wkładaniu obd :roll:

Naprawa 100pln i śmiga dalej bez kodowania.

Gość chyba za kawałek chleba gotowy naprawiać, masakra :duh: :nienie:

Opublikowano
Temsky740 nie każdy zdziera tak jak ty trzeba sobie pomagać chcesz to Ci naprawie za 50zl . Jeżeli macie Uwalone frm3 piszcie do mnie napewno dużo taniej wezmę jak kolega z forum za 100zl naprawie tak jak gk tds. Pozdrawiam.
Maniacy BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Temsky740 nie każdy ździera tak jak ty trzeba sobie pomagać chcesz to Ci naprawie za 50zl . Jeżeli macie Uwalone frm3 piszcie do mnie napewno dużo taniej wezmę jak kolega z forum za 100zl naprawie tak jak gk tds. Pozdrawiam.

Ta tutaj już wystarczająco dużo tematów o specjalistach po sto zł. Naprawiaj dalej. I tak jest duzo, kto gotowy zaplacic za normalny serwis, a nie za pierdoly z przedszkola ))

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi padł przy wkładaniu obd :roll:

Naprawa 100pln i śmiga dalej bez kodowania.

Panowie to juz chyba przesada, co ma wkładanie wtyczki interfejsu do OBD z sterownikiem NFRM

moge zrozumieć , kodowanie (reset sterownika), kasowanie błędów jeszcze tak

ale podłączenie interfejsu nie ma nic wspólnego z uwalonym sterownikiem, pewnie był już

podłączenie interfejsu nie wywołuje żadnej reakcji w NFRM ,

a linia diagnostyczna jest podłączona do JBE ,

to tak samo jak byście pisali że zapalenie świateł niszczy FRM

Nie wywołujcie paranoi i tak juz wielu mechaników wciska ludzim bajki ,

aby na własną rekę nic nie robili ,

straszą wirusami itp trzeba wiedzieć jak włożyć wtyczkę do obd i te inne bajki

sami sobie szkodzicie , sterowniki FRM jako że sterują napięciami i prądem w samochodzie sa oczywiście narazone

na różne błędy ale samo podłączenie obciązenia mniej niż 1A ma wywołać uszkodzenie (ICOM , a kdcan zasilany z portu USB)

przecież zapalniczka też jest sterowna z KL15 i już powiecie że zapalenie papierosa niszczy

mi FRM lub podłączenie navigacji do zapalniczki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi padł przy wkładaniu obd :roll:

Naprawa 100pln i śmiga dalej bez kodowania.

Panowie to juz chyba przesada, co ma wkładanie wtyczki interfejsu do OBD z sterownikiem NFRM

moge zrozumieć , kodowanie (reset sterownika), kasowanie błędów jeszcze tak

ale podłączenie interfejsu nie ma nic wspólnego z uwalonym sterownikiem, pewnie był już

podłączenie interfejsu nie wywołuje żadnej reakcji w NFRM ,

a linia diagnostyczna jest podłączona do JBE ,

to tak samo jak byście pisali że zapalenie świateł niszczy FRM

Nie wywołujcie paranoi i tak juz wielu mechaników wciska ludzim bajki ,

aby na własną rekę nic nie robili ,

straszą wirusami itp trzeba wiedzieć jak włożyć wtyczkę do obd i te inne bajki

sami sobie szkodzicie , sterowniki FRM jako że sterują napięciami i prądem w samochodzie sa oczywiście narazone

na różne błędy ale samo podłączenie obciązenie mniej niż 1A ma wywołać uszkodzenie

przecież zapalniczka też jest sterowna z KL15 i już powiecie że zapalenie papierosa niszczy

mi FRM lub podłączenie navigacji do zapalniczki

 

DIN, oni sami nie wiedzą o czym piszą. Taka prawda .

Opublikowano
Temsky740 naprawiam tym samym programem co i ty dflash eee wiec nie p....j mi tutaj głupot ze robisz czym innym przesadzasz tutaj na tym forum i z cenami i z postami śledzę twoje posty trochę i jak czytam to aż mi kichy skręca i zapewne nie jednemu również geniuszu. Myślisz ze jesteś jedyny w swoim rodzaju ? :)
Maniacy BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Temsky740 naprawiam tym samym programem co i ty dflash eee wiec nie pierdziej mi tutaj głupot ze robisz czym innym przesadzasz tutaj na tym forum i z cenami i z postami śledzę twoje posty trochę i jak czytam to aż mi kichy skręca i zapewne nie jednemu również geniuszu. Myślisz ze jesteś jedyny w swoim rodzaju ? :)

Chlopie, ja nie mam tego programu ))) wyluzuj trochę i poczytaj o tym jak ja ich robię. Сhyba trochę nie doceniasz mnie. Korony na głowie nie mam, ale wiem duzo na ten twoj temat po 5 dych i nie tylko ten

Ty mi wytlumacz - jak ty robisz po 50zl jak XE AHL kosztuje na allegro +-600zl ?

Ty normalny ?

Inny gosc w pobliżu Warszawy 8HP resetuje za groszy swoim pierdolonym autohexem . Masakra.

Edytowane przez temsky740
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi padł przy wkładaniu obd :roll:

Naprawa 100pln i śmiga dalej bez kodowania.

Panowie to juz chyba przesada, co ma wkładanie wtyczki interfejsu do OBD z sterownikiem NFRM

moge zrozumieć , kodowanie (reset sterownika), kasowanie błędów jeszcze tak

ale podłączenie interfejsu nie ma nic wspólnego z uwalonym sterownikiem, pewnie był już

podłączenie interfejsu nie wywołuje żadnej reakcji w NFRM ,

a linia diagnostyczna jest podłączona do JBE ,

to tak samo jak byście pisali że zapalenie świateł niszczy FRM

Nie wywołujcie paranoi i tak juz wielu mechaników wciska ludzim bajki ,

aby na własną rekę nic nie robili ,

straszą wirusami itp trzeba wiedzieć jak włożyć wtyczkę do obd i te inne bajki

sami sobie szkodzicie , sterowniki FRM jako że sterują napięciami i prądem w samochodzie sa oczywiście narazone

na różne błędy ale samo podłączenie obciązenie mniej niż 1A ma wywołać uszkodzenie

przecież zapalniczka też jest sterowna z KL15 i już powiecie że zapalenie papierosa niszczy

mi FRM lub podłączenie navigacji do zapalniczki

 

DIN, oni sami nie wiedzą o czym piszą. Taka prawda .

Sam chyba nie wiesz o czym piszesz.Napisałem w skrócie że padł podczas podłączania,obd włożone zapłon ON odczyt błędów istą d i już było po frm.Wysłałem został naprawiony i co w tym dziwnego???Gdzie tu jest nieprawda??Byłeś przy aucie?

Widziałeś?To nie rozpisuj się jak zwykle,wywód o kl15,nfrm,frm,jbe... :mad2:

Po co to komu?Padł i już bo ten typ tak ma.Został naprawiony i tyle w temacie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi padł przy wkładaniu obd
odczyt błędów istą d i już było po frm

Więc zdecyduj się jak on padl . Bo na poczatku jedno piszez

Teraz inne.

Podczas usuwania błędów - tak, to prawda, moze

 

Napisałem w skrócie że padł podczas podłączania

tak nie moze byc zepsuty.

Ot Din i napisal ci o tym.

Myśli trzeba przedstawiać dokładne i zrozumiałe, zeby uniknąć takiego nieporozemenia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Temsky740 geniuszu naprawiam 2 lata frm i nie miałem żadnych reklamacji wiec nie mów ze robię źle .

Ja nie mowie ze zle, pokaz gdzie to napisalem. Ja ci o cene - led ahl kosztuje +-600zl, ty robisz 50-100. To normalnie ? U nas na warsztacie diagnoza kosztuje 100-150 )))

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi padł przy wkładaniu obd
odczyt błędów istą d i już było po frm

Więc zdecyduj się jak on padl . Bo na poczatku jedno piszez

Teraz inne.

Podczas usuwania błędów - tak, to prawda, moze

 

Napisałem w skrócie że padł podczas podłączania

tak nie moze byc zepsuty.

Ot Din i napisal ci o tym.

Myśli trzeba przedstawiać dokładne i zrozumiałe, zeby uniknąć takiego nieporozemenia.

Napisałem w telegraficznym skrócie,nie lubie wywodzić się na parę stron o jakiejś głupocie.Błędów nawet z niego nie odczytałem,bo już nie był z nim komunikacji.Ksenon tylko się został na stałe i podświetlenie środka auta nic więcej nie działało,wiec wydaje mi się że padł w momencie właczenia zapłonu lub włożenia obd.Jak co niektórzy piszą to jest opowiadanie bajek. :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi padł przy wkładaniu obd
odczyt błędów istą d i już było po frm

Więc zdecyduj się jak on padl . Bo na poczatku jedno piszez

Teraz inne.

Podczas usuwania błędów - tak, to prawda, moze

 

Napisałem w skrócie że padł podczas podłączania

tak nie moze byc zepsuty.

Ot Din i napisal ci o tym.

Myśli trzeba przedstawiać dokładne i zrozumiałe, zeby uniknąć takiego nieporozemenia.

Napisałem w telegraficznym skrócie,nie lubie wywodzić się na parę stron o jakiejś głupocie.Błędów nawet z niego nie odczytałem,bo już nie był z nim komunikacji.Ksenon tylko się został na stałe i podświetlenie środka auta nic więcej nie działało,wiec wydaje mi się że padł w momencie właczenia zapłonu lub włożenia obd.Jak co niektórzy piszą to jest opowiadanie bajek. :duh:

Były 2 sytuacje u mnie umarł podczas usuwania błędów Е70 i E71

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie na wstrzymanie , nikt tu nie pisze że żle naprawiacie ,

kolego gk tds chyba lekko przesadziłeś , tylko wyjasniełm temat , to że jestem dociekliwy to raczej plus tu na tym forum

(nie każdy ma taką wiedzę jak Ty a też by chciał zrozumieć , jak moje wypowiedzi cie nudzą to je omijaj )

a Ty sie obrażasz jak młoda panienka :D ,

Jeszcze napisz jakiej wersji ISTA używałeś ?

przed zmianą w której błędy są kasowane z wyłączeniem terminalu KL15 +R czy juz po

byc może sama zmiana trybu kasowana błędów ma wpływ na uszkodzenia FRM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie obrażam się,tylko jak czegoś nie widzę,to nie opisuję,że to niemożliwe bo... itd..itp...

Ista 4.09.13

Opublikowano
Za ile naprawiam to moja sprawa nie jestem pazerny tak jak Ty najważniejsze ze naprawiam i są pozytywne tego skutki. Ja osobiście nigdy do ciebie bym nie poszedł naprawiać samochodu za te stawki jakie ty tutaj wymarzyłeś sobie.
Maniacy BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ryzyko jest przy każdym restarcie procesora. Restart - to jest moment kodowania, odzcytu, kasowania bledow, odlaczanie klemmy. Wiencej nie powiem.

Moze inni maja slowo albo tlumaczenie co się dzieje z tym FRM i chcą kontynuować.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie przesadziliście , wszystkie osobiste docinki wykasowałem ,

to forum BMW , i zrobię to jeszcze raz jak będzie sobie nawzajem szkodzić

każdy bierze za usługę ile chce to jego problem i tych co płacą za tą usługę

dwie ważne kwestje

1) podłączenie interfejsu i odczyt błędów identyfikacja nie ma wpływu na soft w FRM 3

aby nie było przypakków że ktoś przyjedzie na diagnostykę z uwalonym modułem i zrzuci winę na diagnoste :idea:

 

2) programowanie , kodowanie jak i kasowanie błędów może mieć wpływ na uszkodzenie sterownika FRM3 i nalezy o tym fakcie piomformować

własciciela przed dokonaniem tej czynnosci .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1) podłączenie interfejsu i odczyt błędów identyfikacja nie ma wpływu na soft w FRM 3

aby nie było przypakków że ktoś przyjedzie na diagnostykę z uwalonym modułem i zrzuci winę na diagnoste :idea:

 

2) programowanie , kodowanie jak i kasowanie błędów może mieć wpływ na uszkodzenie sterownika FRM3 i nalezy o tym fakcie piomformować

własciciela przed dokonaniem tej czynnosci .

 

Jest kilka wersji frm. Nazwijmy je roboczo 1, 2 i 3. Wystepuja w roznych modelach.

Temsky pisal kiedys ze problem dotyczy tylko frm3 ze wzgledu na jego konstrukcje. A co z frm 1 i 2 (nfrm)?

Czy ich konstrukcja jest bezpieczniejsza? Mniejsza jest szansa na uszkodzenie modulu przy prostych operacjach jak kodowanie czy kasowanie bledow? Udalo sie komus z Was ubic w ten sposob 1 lub 2? Czy moze wszystkie sa tak samo delikatne? A moze zalezy od auta? Np w e70 sa trwalsze niz w e90 itp?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.