Skocz do zawartości

E60 545i czy E46 M3 a moze E39 M5


<t>Co wedlug was jest najlepszym wyborem?</t>  

86 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegos czasu chodzi mi po glowie wymiana mojej ukochanej coupetki na jakis nowszy i mocniejszy model. W gre wchodza trzy modele: 2004-2005 E60 545i, 2004-2005 E46 M3 oraz 2001-2002 E39 M5.

Bardzo ciezko jest mi jednoznacznie powiedziec ktory najbardziej by mi odpowiadal, kazdy ma swoje wady i zalety. Biore oczywiscie pod uwage samochody ktore maja minimalny przebieg nie przekraczajacy 40tys km oraz zblizona do siebie wartosc.

Co wedlug was jest najlepszym wyborem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Po kolei... :wink:

Odrzuciłbym BMW E39 M5, mimo niewątpliwie działającej na wyobraźnię mocy 400 KM auto wg mnie najzwyklej na świecie już się postarzało stylistycznie, oprócz tego auto będzie miało 5 lat...

 

Gorzej z kolejną eliminacją, bardzo lubie M3, auto kultowe, ale 545i E60 też jest bardzo miłym autem. Dla mnie wybór jest pomiędzy tymi autami. Trzeba rozważyć - rodzina, czy już wyrosłeś na limuzynke :mrgreen: etc. M3 to typowy zadziora ale to właśnie jest w nim świetne.

 

Silnik w 545i > 333KM, ta sama jednosta "mieszka" w 645i i mimo takiej mocy nie powala, może to wina masy... Na twoim miejscu przejechałbym się tymi autami.

Niedawno pojawiło się E60 550i > 367 KM, może byłoby w podobnej cenie bo jeśli tak to oczywiśćie E60. Podobnie z 545i, mimo magii jaką posiada M3 zdecydowałbym sie na E60...chyba że to kolejne auto w domu to zupełnie inna bajka - wtedy M3 :wink:

 

Troche zakręciłem :mrgreen:

Łukasz

E30 316 BAUR TC (w renowacji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kolei... :wink:

Odrzuciłbym BMW E39 M5, mimo niewątpliwie działającej na wyobraźnię mocy 400 KM auto wg mnie najzwyklej na świecie już się postarzało stylistycznie, oprócz tego auto będzie miało 5 lat...

 

 

boszzz, ale argumenty znalazłeś :duh:

 

więc najlepiej niech kupi sobie nowego civica będzie miał samochód który niewątpliwie jest świerzynką stylistyczną, za góra 4 lata zmieni na następnego dziwoląga żeby broń boże samochód mu 5 lat nie osiągnął i się nie zestarzał stylistycznie...

 

rozumiem taki argument na jakimś forum "trends&news" ale BMW :?: :mad2:

 

przy okazji, na tej giełdzie dla mnie jak najbardziej M5 - i to niezależnie które :mrgreen: właśnie jako jedyny samochód w rodzinie - najlepsze połączenie radości z jazdy z możliwościami przewozowymi, w taką to nawet teściową wsadzisz i do momentu puszczenia sprzęgla może mieć o zięciu jak najlepsze zdanie. :twisted2:

i to jest w nich najpiękniejsze, da się tym jeździć jak taksówką (tylko po co?) a w przeciągu chwili zamienia się w bestię.

A M3? owszem ale ze względu na gabaryty to właśnie samochód jako drugi w rodzinie....

No i nie zapominajmy jednej rzeczy... każde e 60 czy za parę lat e859 czy inne zawsze pozostaną tylko dobrymi lub lepszymi samochodami, a M to jest i zawsze będzie kwintesencja BMW. Może jestem głupi, ale gdyby było mnie stać i udałoby mi się kupić w stanie idealnym - najlepiej z zasobów fabrycznych - a musiałbym pozostać przy jednym samochodze to wolę e34 M5 niż nową zwykłą 5

- to ja przepraszam! ...i znikł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie :evil: , nie :evil: , nie :evil: , nie zgadzam sie z powyzszymi opiniami - kup M3 :cool2: , tylko M3 :cool2: , nic innego jak M3 nie wchodzi w rachube :cool2: !!!

Nie bede tego popieral jakimis faktami, bo rzeczywistosc mowi sama za siebie!!!

Zle ci w E46 :norty: ?

...dlaczego nie kupilem M3.

Pamietam gdy kupowalem swoje E46 tez mialem dylemat. M3 mialo sie pojawic dopiero na rynku. Mialem opcje czekac na M3 ktore by kosztowalo 20K wiecej czy kupic od razu to na co rowniez mialem ochote.

Napalilem sie i z perspektywy czasu zaluje ze nie poczekalem

Ja tego nie napisalem.

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, moim zdaniem jest sporo argumentów przemawiających za 545 E60 :

- silnik : nowoczesny silnik o duźej mocy i dużym momencie. Silnik z valvetronicem i 6 biegowym rewelacyjnym automatem (chyba nie ma w tej wersji manualu - byloby to przy jego mocy totalne nieporozumienie). Dokładnie taki silnik mam w E66 i działa rewelacyjnie.

Jesli wystarczyłoby Ci środków to może pomyśl o E60 550 - jest produkowany od 09/2005 (zastąpił 4,5 litra - ten już nie jest produkowany). Ten silnik ma 367 koni, i bezpośredni wtrysk paliwa.

- nadwozie : wygląd E60 jest na pewno kontrowersyjny, ale co by nie mówić, robi pozytywne wrażenie.

- wnetrze : nie ma takiego charakteru jak stara linia BMW, ale np. bardzo dużym plusem są super wygodne fotele.

- obsługa : ja tam jestem zdecydowanym fanem I-DRIVE (nawet w wersji hard-core czyli E65) - jest to moim zdaniem duży plus nowych linii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup 545i ponieważ M5 jak już ktoś pisał jest stare a na dodatek jest małe. wg. mnie M3 ci się zaraz znudzi bo to to samo auto tylko z mocniejszym silnikiem

A E60 wygląda paskudnie. Wstyd tym jeździć. Ja bym wybrał M3 z smgII.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup 545i ponieważ M5 jak już ktoś pisał jest stare a na dodatek jest małe. wg. mnie M3 ci się zaraz znudzi bo to to samo auto tylko z mocniejszym silnikiem

A E60 wygląda paskudnie. Wstyd tym jeździć. Ja bym wybrał M3 z smgII.

 

Ja bym sie nie wtydzil :mrgreen:

Co prawda o gustach sie nie dyskutuje , ale zeby od razu tak mocne slowa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ci sie nie podoba nowe 5

 

to zdecydowanie m5 zamiast m3

 

m3 to przeciez male auto, z reszta masz w sumie takie samo to wiesz :) mala zmiana jak dla ciebie

 

a czy m5 sie zestarzalo?

grunt to miec auto w super stanie, wszystkim sie bedzie podobac jak bedzie w stanie idealnym jak z fabryki mimo ze ma 5 lat

 

a e39 ma bardzo ladna bryle, i zawsze taka pozostanie

no i wyposazenie bardzo dobre, nawet jak na najnowsze auta

 

wiec ja bym sie skusil, a 400koni tez dobrze robi, no i cena :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M3 bym wybrał dlatego, że 90% przebiegu robię w mieście i jadę sam. Gdyby te proporcje były chociaż po 50% lub częściej bym jeździł z pasażerami to wybór by padł na M5... a za kwotę potrzebną na E60 to bym kupił A6 w nowej budzie :lol: .
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie :evil: , nie :evil: , nie :evil: , nie zgadzam sie z powyzszymi opiniami - kup M3 :cool2: , tylko M3 :cool2: , nic innego jak M3 nie wchodzi w rachube :cool2: !!!

Nie bede tego popieral jakimis faktami, bo rzeczywistosc mowi sama za siebie!!!

Zle ci w E46 :norty: ?

...dlaczego nie kupilem M3.

Pamietam gdy kupowalem swoje E46 tez mialem dylemat. M3 mialo sie pojawic dopiero na rynku. Mialem opcje czekac na M3 ktore by kosztowalo 20K wiecej czy kupic od razu to na co rowniez mialem ochote.

Napalilem sie i z perspektywy czasu zaluje ze nie poczekalem

Ja tego nie napisalem.

 

:cool2: Dlatego sam zaglosowalem na M3. Tak jak zacytowales ktorys z moich postow; M3 zawsze mnie krecilo i to uczucie pozostalo chyba do tej pory. Chociaz prawde powiedziawszy E46 mi sie troche znudzilo. Kupujac M3 bede mial prawie to samo wnetrze, taka sama wielkosc, takie samo kiepskie audio. Zaleta bedzie niewatpliwie silnik i zawieszenie.

Z drugiej strony pozostaje 545i za ktora przemawia przestronnosc,nowsza konstrukcja, linia nadwozia oraz uniwersalnosc.

E39 M5 z kolei chyba najbardziej laczy w sobie cechy tych dwoch samochodow. Jej mankamentem bedzie wiek. Nowa e60 M5 niestety jest poza moim zasiegiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ł

Jesli wystarczyłoby Ci środków to może pomyśl o E60 550 - jest produkowany od 09/2005 (zastąpił 4,5 litra - ten już nie jest produkowany). Ten silnik ma 367 koni, i bezpośredni wtrysk paliwa.

 

W USA podstawowa wersja kosztuje 58000$ :mad2: Uzywanych praktycznie nie ma.

Miesieczna rata bylaby za duzym obciazeniem dla i tak mocno obciazonego budzetu miesiecznego. (Splata 25k a splata 38k to spora roznica).

Byc moze jezeli czas dzisiaj pozwoli pojade przetestowac dokladniej piecsetpiedziesiatke. Moze uda mi sie ja bezposrednio porownac do uzywanej 545.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W USA podstawowa wersja kosztuje 58000$ :mad2: Uzywanych praktycznie nie ma.

Niestety... Ale silnik 4,5 też jest OK.

 

Byc moze jezeli czas dzisiaj pozwoli pojade przetestowac dokladniej piecsetpiedziesiatke. Moze uda mi sie ja bezposrednio porownac do uzywanej 545.

Po testach opisz koniecznie wrażenia !. Zarówno te pozytywne jak i negatywne. Jakby Ci się udało bezpośrednio porównać 545 i 550 to napisz czy różnica mocy jest wyraźnie odczuwalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie... stąd coroczne zloty mustangów, setki tysięcy wielbicieli corvette, zamiłowanie do dragsterów wyglądem przypominających samochody z lat 30-ych i miłość do Harleya który wygląda jak 30 lat temu... i jeszcze trochę takich "wyjątków" które spowodują że okaże się że całkiem spora część amerykanów nie chce (nie może?) jeździć super nowoczesnymi wózkami...

myślę że bliżej będę prawdy twierdząc, że nawet jak kupi e39 to będzie jeździł BMW - marki któa jest w jakiś sposób wyróżnikiem statusu....

ciekawie dużo e36 czy nawet e30 cabrio na zdjęciach z raczej nieubogiej Kalifornii

 

Więc ja Ci proponuję Łukaszu... olej pogoń za nowinkami, kup to co jest ponadczasowe i naprawdę kultowe.... czyli M - a którą sam wybierz wg potrzeb.

- to ja przepraszam! ...i znikł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oktaw dobrze gada!

 

nie jest dobre to co nowe,

 

ale dobre jest to co naprawde dobre

 

a e39 m5 to super auto, i niezaleznie od tego czy jest nowe czy stare

 

e39 m5 to e39m5 i zawsze swoj status miec bedzie!

 

jak za 10 lat bedziecie szli ulica i podjedzie 39m5 i bedzie wygladac jak z fabryki to opadna wam szczeny

 

e60 to zaden wyczyn, pelno ich na dodatek nie maja takiego stylu jak e39

a e39 m5 i tak je objedzie

 

poza tym jest nieosiaglany dla lukasza

 

jak dla mnie odpowiedz jest jasna, tylko e39 m5

Edytowane przez Marcin978
http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oktaw dobrze gada!

 

nie jest dobre to co nowe,

 

ale dobre jest to co naprawde dobre

 

a e39 m5 to super auto, i niezaleznie od tego czy jest nowe czy stare

 

e39 m5 to e39m5 i zawsze swoj status miec bedzie!

 

jak za 10 lat bedziecie szli ulica i podjedzie 39m5 i bedzie wygladac jak z fabryki to opadna wam szczeny

no Marcin... kielonek w górę :cool2:

- to ja przepraszam! ...i znikł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gre wchodza trzy modele: 2004-2005 E60 545i, 2004-2005 E46 M3 oraz 2001-2002 E39 M5.

Co wedlug was jest najlepszym wyborem?

 

Zdradz prosze gdzie bedziesz szukac (serwisy internetowe) swojej nowej "dziewczyny"?

 

P.S. Gdyby E60 byloby w manualu to bym je wybral. A tak E39 M5. (no ale pewnie jestem staroswiecki). Czytalem w ktoryms BMW Car o M5 turbo i Z8 turbo przerobione przez pewna firme ze stanow. Stylizacja tych samochodow, dopracowanie szczegolow .... boszzzz kolana mialem miekkie przez kolejna godzine. W poniedzialek przesle o koty numer BMW Car mi chodzi i moze uda mi sie zeskanowac.

Pozdr.

K.

================================================

Cokolwiek robisz zrób to dzisiaj bo jutro może być za poźno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no Marcin... kielonek w górę :cool2:

 

Za bezpieczny weekend :lol:

Z tej trojki wybor jest dla mnie oczywisty. Tylko e39 M5 :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj pod marketem na duzym parkingu (bylem na zakupach) jakis bananowy chlopiec "testowal" e46 M3...dżizuz ale ten silnik ma dzwiek...masakra...i auto zachowywalo sie jak dzika bestia...wkrecalo sie na obroty jak mikser mojej mamy...w porownaniu do dzwiekow wydawanych przez zwykle R6 to zupelnie co innego...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.