Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

znalazlem fajna bmw

 

co powiecie o tym pojezdzie http://allegro.pl/bmw-328i-kabriolet-m-pakiet-full-wersja-i3894450221.html ??? czy ktos zna historie tej BMKi?

 

Co powiedziecie o tym silniku? Wiem, ze to 3l benzyna, ale nic wiecej. Jak pracuje? Jak ze spalaniem? Czy sie oplaca taki silnik miec? Mozna pozmieniac ustawienia komputera, aby pracowal jak 3.0?

 

ps. tak przy okazji to ta sama bemka, ale z innego ogloszenia: http://otomoto.pl/bmw-330-kabrio-C31744949.html

 

z gory dziekuje za pomoc

Opublikowano (edytowane)

Auto sprowadzone ze Stanów do PL jak praktycznie nowe więc na bezwypadkowość nie licz.

Załatw VIN od niego a w odpowiednim temacie zobaczymy co w nim "siedzi" - a moze być ciekawie :mrgreen:

Edytowane przez Bronx_l
Opublikowano

Trochę nie ten dział a tak wogóle to jakieś takie tanie co ?

Dwa lata starsze chodzą po 140 tysi. :nienie:

Co tam ostatnio w Stanach było powódż czy huragan Katrina :mrgreen:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Srr, ale szybko napisalem w dziale E90...podpowiesz jak mam przeniesc na inny dzial?

 

Wyslalem mail z zapytaniem o VIN, ale nie wiem czy dostane. Poczekamy i zobaczymy. No auto ogolnie jest ladne, ale obawiam sie wlasnie "histori" w USA.

Ktos ma ten sam silnik i moze cos wiecej na ten temat sie wypowiedziec?

 

jak dostane VIN to wpisze i poprosze o pomoc, a teraz dziekuje za informacje.

Opublikowano

Data for vehicle identification number: WBADW3C59BE540765

Model description: 328I US

Market: USA

Type: DW33

E-Code: E93 (MUE)

Chassis: Cabriolet

Steering: links

Doors: 2

Engine: N52K - 3,00l (172kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: automatisch

Body Color: Spacegrau Metallic (A52)

Upholstery: Leder Dakota/d3 Sattelbraun (LCD3)

Production date: 10.05.2011

Assembled in: Regensburg

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S459A

Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory

S521A

Regensensor Rain sensor

S522A

Xenon-Licht Xenon Light

S524A

Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights

S5AKA

LED Lichtelemente LED light elements

S5DSA

Notentriegelung Kofferraum Emergency release, luggage compartment

S645A

BMW US Radio BMW US Radio

S823A

Heissland-Ausführung Hot-climate version

S845A

Akustische Gurtwarnung Acoustic belt warning

S850A

Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank filling

S853A

Sprachversion englisch Language version English

S876A

Funkfrequenz 315 MHz Radio frequency 315 MHz

S992A

Steuerung Kennzeichenbefestigung Control of number-plate attachment

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S205A

Automatikgetriebe Automatic transmission

S2H8A

BMW LM Rad V-Speiche 152

S2TMA

Steuerung Getriebetyp Control, transmission type

S2VBA

Reifendruckanzeige Tyre pressure control (TPC)

S319A

Integrierte Universal-Fernbedienung Integrated universal remote control

S322A

Komfortzugang Comfort access

P337A

M Sportpaket M Sports package

S430A

Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S481A

Sportsitz Sports seat

S488A

Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S4BYA

Edelholzausführg. Bambus Maser anthrazit Real Bamboo wood-grain trim, anthracite

S4NAA

Innenspiegel mit digitalem Kompass Interior mirror with digital compass

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S544A

Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function

S563A

Lichtpaket Light package

S570A

Stärkere Stromversorgung Reinforced power supply

S609A

Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S615A

Erweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online Information

S620A

Spracheingabe Voice control

S639A

Vorbereitung Handy komplett USA/CDN Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN

S655A

Satellitentuner Satellite tuner

S676A

HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system

S697A

Area-Code 1 für DVD Area-Code 1 for DVD

S6AAA

BMW TeleServices BMW TeleServices

S6ABA

Steuerung Teleservices Control for Teleservices

S6FLA

USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface

S6NFA

Musik-Schnittstelle für Smartphone Music interface for Smartphone

S6NRA

Apps Apps

S6UHA

Traffic Information Traffic Information

S6VCA

Steuerung Combox Control for Combox

S704A

M Sportfahrwerk M Sports suspension

S715A

M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package

S7XAA

M Lederlenkrad+Schaltwippe+Multifunktion M Leathr. wheel+shift paddle+multifunc.

S840A

Hochgeschwindigkeitsabstimmung High speed synchronisation

S8S4A

Decodierung variable Lichtverteilung Decoding variable light distribution

S8SCA

Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

S8TLA

Tagfahrlicht Front und Hech aktiv

S8TNA

Tagfahrlicht über Lichtmenü

S925A

Versandschutzpaket Transport protection package

Opublikowano

Dzieki za pomoc.

 

Niby byl jakis wypadek i poduszki poszly? Pytanie czy silnik jeszcze ok i czy nie jest po jakies powodzi czy cos takiego. Bo jak tam sie zagiela to jeszcze da sie przezyc, prawda?

Opublikowano

Kolego, to masz E93, czyli cabrio! Silnik to tu jest najmniej ważny. Dwa dni temu w sąsiednim temacie pisałem, co w przypadku cabrio jest istotne, no chyba, że akceptujesz E93 jako coupe.

 

viewtopic.php?p=1766939#p1766939

 

Napisałem Ci jakie opisy były na aukcji. Weź poczytaj sobie jeszcze raz:

 

VIN____________________Title______________Odometer____Odometer Status___Primary Damage___Secondary Damage

WBADW3C59BE540765____REBUILDABLE-FL____4428________ACTUAL__________FRONT END________LEFT SIDE

WBADW3C59BE540765____REBUILDABLE-FL____4428________ACTUAL__________RIGHT FRONT______LEFT SIDE

 

Dwa rekordy, bo przypuszczalnie przynajmniej dwa razy leciał na aukcji. Raz opisali, że walony centralnie z przodu, a raz że w przód z prawej strony. Ale jako drugie uszkodzenie masz opisane, że również dostał z lewej strony. I to jest tu najważniejsze. Koniecznie pisz o zdjęcia do sprzedawcy, żeby mieś świadomość jakie były z tej lewej strony przesunięcia, czy z przodu, czy nie daj Boże z tyłu. To tyle w tym temacie. Silnikiem się możesz zacząć przejmować po ustaleniu co z lewą stroną i czy dach ma szansę się przez lata otwierać i zamykać, a nie krzywo przez 2 tygodnie po zakupie.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

ok, to moze uda mi sie zebrac i pojechac tam z jamis mechanikiem aby obejrzec to auto.

 

Czyli zbadac dach, poniewaz bez niego nie ma frajdy z tego auta. Jak cos wiecej sie dowiem to napisze.

 

Dziekuje i pzdr

Opublikowano

Szkoda czasu na uderzone mocno e93. Popatrz sobie na mój temat, sam oglądałem 4 miesiące różne e93, ostatecznie zdecydowałem się na e92 z uwagi na duży wyższy koszt zakupu e93, a przede wszystkim brak odpowiedniego egzemplarza na rynku.

 

Poza tym nie wiem jak inni użytkownicy, ale ja nauczyłem się że auto z USA to dla mnie nie istnieją! Chcesz powód? Huragan, powódź, aukcje powypadkowe z ubezpieczalni, auta z parkingów policyjnych kupowane za grosze i eksportowane masowo do polski, Nie znasz historii takiego auta i nigdy nie poznasz, a za te pieniadze nie pchałbym się.

 

Co do sprawdzenie szkoda Twojego czasu i kasy, ale to moja rada.

Opublikowano

A Ty myślisz, że z EU te auta mają inne historie? Fakt, mogą być bezwypadkowe, ale za to wówczas masz przed sobą wyeksploatowanego wraka ze "stanem licznika" coś ok. 180 tys zł.

Jak tu wszyscy mądrzejsi piszą, dobre auto musi kosztować i tyle. Tu nie ma okazji. Jest auto i cena adekwatna do jego stanu i historii. Z USA nie tylko ściąga się wraki, ale również i mniej uszkodzone samochody, które można dobrze naprawić, ale to też musi swoje kosztować. Prawda, że niestety większość jest po dość dobrym westernie.

 

A co do "historii" to jesteś po całości w błędzie. Właśnie z USA masz szansę tę historię poznać, dość dokładnie oszacować przebieg, sprawdzić dokumenty pod kątem wałków podatkowych, czasami dokopać się do zdjęć z autentycznymi uszkodzeniami, tylko trzeba chcieć.

A jak sprawdzić historię importowanego trupa z EU ? Dostaniesz zdjęcia od sprzedawcy, które w większości są podpicowane po zakupie, bo aukcje są w większości dostępne tylko do dilerów i tylko oni mają dostęp do oryginalnych zdjęć. I kupują takie same wyje...ce jak te z USA, w garażu naciągają co trzeba, przykręcają połamane zderzaki, czasami nawet naprawiają część uszkodzeń i potem robią fotki i pokazują jak to auto było rozwalone. Klient się cieszy, że kupuje auto po lekkiej obcierce :). Tak wygląda oferta z EU, kolego :) .

Baz takich jak w USA nie masz i praktycznie zostaje Ci zbadanie na żywo sztuki pod każdym możliwym kątem. A i wałki podatkowe trudniej namierzyć.

 

Tak więc nie gadaj kolego głupot, bo pooglądałeś parę "litewskich" wykolejeńców i na tej podstawie sobie generalizujesz i wyciągasz wnioski zupełnie z czapy.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.