Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Jestem nowy na forum.

Mam poważny problem.

Mam nowy akumulator ( 4 miesiące ) i przestał odpalać, nawet ładowanie kablami nie pomaga. Postanowiłem więc go wyjąć i naładować prostownikiem. Tak też zrobiłem i zamknąłem auto ( zamki zamykałem ręcznie). Później przy próbie otworzenia auta, drzwi kierowcy się otworzyły ale coś się zepsuło w klamce i nie mogę otworzyć auta.

Wpadłem na pomysł aby otworzyć maskę i przez kable podłączyć się do ładowania aby otworzyć auto pilotem, jednak otworzenie maski jest problematyczne ze względu na to że nie mogę dostać się do środka. Udało mi się po zdjęciu nerek otworzyć lewy zatrzask ( patrząc ) od przodu, ale wciąż trzyma prawy i nie mogę nic z tym zrobić. Bardzo proszę o radę jak można otworzyć maskę lub drzwi jakimś ,,magicznym" sposobem, albo też może jest jakiś sposób aby dostarczyć prąd do auta w inny sposób.

Z góry dziękuję za wszystkie rady :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale masz pecha, trzy usterki w jednym :duh:

Prysnij porzadnie WD-40 moze jak sie troche zamek nasmaruje to pusci

Jesli chodzi o naprawe klamki to jest opisane, musisz poszukac ( ostatnio cos czytalem o zamarznietej klamce/drzwiach moze cieply garaz Ci pomoze)

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie jestem pewien czy w e39 zadziała, ale możesz spróbować. W e46 wyjmuje się lampkę oświetlenia tablicy, chyba prawą i podłącza się plus z akumulatora do prawej blaszki trzymającą żarówkę, minus gdziekolwiek do budy. Takie podłączenie powoduje, że możesz otworzyć autko pilotem.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak zaglądniesz pod auto, to za przednim lewym kołem, masz zbiorczego plusa, o ile dobrze pamiętam to jest na widoku, i możesz tam spróbować podpiąć zasilanie.

Przynajmniej w moim 530d tam jest, odkryłem go przypadkowo po 2 latach odkąd mam auto :mrgreen:

Opublikowano
Jutro będę próbować z tym kablem. Tylko jak to dokładnie zrobić? Jaki kabel od akumulatora pociągnąć aby było dobrzy ? i co zrobić z lampką wyciągnąć ją całkiem i tylko pod plus się podłączyć a minusem do blachy ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdejmujesz "plastikowe szkiełko" prawej lampki rejestracji, wyjmujesz żarówkę, jest tam taka walcowata, podłączasz kabelek do plusa na akumulatorze i do prawej blaszki w lampce, minus z aku podłączasz do karoserii i otwierasz autko pilotem. Jak rozbierzesz lampkę, to będziesz wiedział co robić. Przypominam, że to działa w e46, w e39 nie słyszałem żeby ktoś próbował, ale nie zawadzi sprawdzić.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Ja jak robilem w komisie i zawsze aku wyjete i nie raz sie zatrzasnie lub zapomnialo zamki w gore , no to Dwa kabelki nie musza byc grube zwykle , akumulator : dalej wyciaga sie obrysowke maly kierunek w blotniku, zazwyczaje bez problemu wyskakiwal , no i sie podpina a kluczkiem otwierasz normalnie centralke , lub jak kolega wyzej z Tablicy tez pojdzie ;)
Opublikowano

Bagażnika nie próbowałeś otwierać z kluczyka ręcznie? Tylko musisz przekręcić kluczyk trochę mocniej aż będzie taki klik i wtedy otworzy się mechanicznie.

Po co sobie utrudniać jakimiś lampkami itd.

Opublikowano
Nie jestem pewien czy z tą lampką będzie dobry pomysł.Gdzieś był już taki post i podobno możesz uszkodzić LCM.Jak kolega pisał kluczyk w klapę i kręć na maksa i po pokonaniu pewnego oporu otwierasz zamek mechanicznie.Nie pamiętam tylko w którą stronę ale chyba w lewo.
niema nic lepszego niż BAWARKA
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Turas nie ma zamka w klapie :mrgreen:

Ale pomyśleli, bo wewnątrz skrytki narzędziowej w klapie jest linka do awaryjnego otwierania. :cool2:

Opublikowano

czyli trzeba w takim przypadku pod przedszkole podjechać z cukierkami i poprosić jakieś dziecko żeby weszło przez podłokietnik i ciągnęło linke :mrgreen:

Ciekawe ile lat za takie coś można dostać :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czyli trzeba w takim przypadku pod przedszkole podjechać z cukierkami i poprosić jakieś dziecko żeby weszło przez podłokietnik i ciągnęło linke :mrgreen:

 

Daniel, rozkmiń, a nie może przejść górą nad fotelami? :mrgreen:

Przecież mowa o kombi :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No właśnie, ale znowu sedan nie ma tej linki awaryjnego otwierania :mrgreen:

Chyba że "masz małe kotki w bagażniku" :lol:

BMW pomyślało nad wszystkim :mrgreen:

Opublikowano
Akurat wolę zamek. W lato jak wracałem z wakacji przestał działać bagażnik akurat jak wracałem (przetarte przewody). Zatrzymałem się na pierwszym parkingu żeby zmienić buty na normalne do jazdy a tu zank. Pełny bagażnik pewnie by nie ułatwił ciągnięcie za sznurek który w tym wypadku był by na samym końcu :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No ale wycieczki bez przygód to nie to samo co urozmaicone jakimiś ciekawymi fochami beemek :mrgreen:

Moja często coś lubi pokazać :mrgreen:

Opublikowano
Niestety to jest kombi i nie ma zamka z tyłu, a do środka nie można wejść bo te drzwi od kierowcy się zepsuły i nie działa klamka... Więc niestety pozostaje opcja z lampkami chyba że można jakoś otworzyć maskę. Udało mi się zwolnić lewy zamek bo ciągnąłem za linkę po wyciągnięciu nerek a do prawego nie mam jak się dostać bo lampa i jakieś plastiki itp.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zobacz tutaj, po zdjeciu nadkola dostaniesz sie do linki ktora prowadzi z kabiny do przodu zamka

viewtopic.php?f=69&t=234226#p1740961

 

Myslslem ze masz zablokowany prawy zamek dlatego pisalem o wd40. W ten sposob powinno dac rade

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Wiecie co ja to już chyba mam jakiegoś downa od tego wszystkiego ale dzisiaj normalnie otworzyły mi się drzwi od kierowy :D Wychodzi na to że były przymarznięte ale szarpałem nimi dosyć mocno. Niestety pojawił się następny problem. Mój prostownik się spalił i akumulator dalej nie ma mocy aby zakręcić... Dzisiaj będę jeszcze próbować na kable ale to może być ciężka przeprawa...

Dziękuje wszystkim za rady i oby już nikt tak nie musiał robić :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a moze tylko bezpiecznik poszedl od prostownika?

Co do przymarzajacych drzwi sa specjalne srodki do smarowania gum ale sprey sylikonowy tez daje rade ( w sumie to samo tylko ze w sprayu) ja smaruje 2x w roku przy zmienianiu opon dzieki temu zostana elastyczne a w zime nie przymarzaja :cool2:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.