Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
z tego co pamiętam, bo jeździłem przez 2 dni testówką ze speed info, to nie zawsze kończył wyświetlanie ograniczenia, tzn, widział np na nawigacji, ale nie kasował.
Opublikowano
Intruguje mnie jedna rzecz w opcji Speed Limit Info.

 

Jest ograniczenie np do 70km/h po za miastem, mijamy skrzyzowanie, które odwołuje ograniczenie.

Jak to odczytuje system?

 

Dzięki współpracy z danymi z nawigacji w wiekszości przypadków radzi sobie. Limity są porównywane z danymi z nawigacji i wybierana jest opcja z kamery jesli jest restrykcyjniejsza.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
no tak, tutaj masz racje, że limit wyskakuje prawie od razu, jak tylko jest znak, ale nie zawsze znika za skrzyżowaniem.
Opublikowano
Problem pojawia się jeśli miniesz znak z limitem tymczasowym np. na terenie zabudowanym 40km/h który rozpozna kamera i potem przez około 8-10km nie napotkasz powtórzenia/podtrzymania limitu a nadal jesteś na terenie zabudowanym i limit obowiązuje. Wówczas system przełączy się na dane z nawigacji. Nie wiem dokładnie po jakim czasie przełącza się, nie mierzyłem ale minimum 8-10km. Podobnie na autostradzie jeśli złapiesz ograniczenie na dłuższym odcinku (roboty drogowe) to po kilku kilometrach wróci na dane z nawigacji pomimo że ograniczenie tymczasowe nadal obowiązuje :mad2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

No właśnie w przypadku znaków tymczasowych (roboty budowlane) jest najgorzej. Pod warunkiem, że nie ma odwołania ograniczenia.

Ale system znaku czyta doskonale :cool2:

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Opublikowano

Kamerka czyta znaki. Navi wspomaga w ustalaniu ograniczeń predkości na danym obszarze jeśli nie minąłeś żadnego znaku od dłuższego czasu ....

Aby dodać SpeedLimit Info musisz mieć navi business lub pro.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Ale system znaku czyta doskonale :cool2:

 

Problem pojawia się gdy na znaku jest dorysowane dzieło sztuki nowoczesnej lub komentarz na temat lokalnego klubu piłkarskiego lub policji :mad2:

System ewidentnie nie zna się na takiej twórczości :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano (edytowane)
Właśnie przetestowałem w DE i A. Działa znacznie lepiej niż u nas, tak jakby odrobinę inna grafika znaków bardziej pasowała. Ponadto zauważyłem że daje radę z ograniczeniami wyświetlanymi na znakach zmiennej treści na bramownicach nad autostradą, choć czasem miewa gorsze chwile :wink: Podobnie radzi sobie z ograniczeniami wyświetlanymi lub wiszącymi w tunelach :cool2: Edytowane przez JacoFK

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Analogicznie daje rade w czytaniu zakazów wyprzedzania i innych zdefiniowanych znaków :cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • 7 lat później...
Opublikowano

To ja tylko potwierdzę, że opcja ta jest fajna i sprawdza się również u nas :)

Przymierzam się do doposażenia. Na wątku:

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=203&t=350079

podjąłem temat, ale nikt jakoś specjalnie nie reaguje.

Czy teraz, po kilku latach, odnósł byś się do moich pytań?

Czy rozpoznawanie znaków dla ograniczenia prędkości:

1. Na terenie PL, UE+CH rozpoznaje tablice początek i koniec obszaru zabudowanego i interpretuje je jako 50 km/h (oczywiście chyba ze pojawi się potem konkretny znak ograniczenia, to odczytuje ten znak).

2. Na terenie PL jest odwołane po przejechaniu przez skrzyżowanie – podobno tą informację system czyta z nawigacji (?).

3. Na terenie PL, UE+CH czyta znaki wyświetlane na tablicy informacyjnej nad autostradą.

Te trzy warunki są dla mnie DECYDUJĄCE - CZY TO MA SENS, chociaż są jeszcze inne, może mniej ważne, czy:

4. Na terenie PL, UE+CH interpretuje ograniczenia prędkości z tabliczkami: np. z numerem drogi jako ograniczenie obowiązujące „do odwołania” (PL), z oznaczeniem „bei nasse” często stosowanym w D.

5. Na terenie PL rozpoznaje znak ograniczenia na białym tle, czyli dotyczący „strefy” ograniczenia.

Zdaje sobie sprawę, że system może coś źle zinterpretować, np. odczytać ograniczenie prędkości na zjeździe z autostrady, albo naklejone na TIR. Takie przypadki są dla mnie akceptowalne, i le nie są one regułą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.