Skocz do zawartości

E34 Słabe ogrzewanie filtr kabinowy.


Młody02

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam następujący problem kiepsko działa mi ogrzewanie ostatnio zwróciłem uwagę że z nawiewów ledwo leci powietrze.Prawdopodobnie mam zawalona nagrzewnicę śmieciami problem polega na tym ze o ile się orientuję nie mam filtra kabinowego czy jest jakiś sposób żeby się dostać i wyczyścić nagrzewnicę bez wyciągania jej? Czytałem w necie lecz nie znalazłem odpowiedzi wszyscy piszą jak wymienić filtr ale nie piszą jak postępować w przypadku jego braku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie masz filtra to postępujesz analogicznie tak samo jakbyś go miał. Jak rozbierzesz wszystko co trzeba to z tego co pamiętam jest tam dojście żeby wydrzeć wszystko co się tam napchało. U kumpla nie ma filtra i z tego co pamiętam normlanie wszystko prawie identycznie bo też tam kiedyś czyściliśmy bo przytkało

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Najpierw sprawdz czy węże przed elektrozaworami są tak samo gorące jak za elektrozaworami bo może w nich problem.Powiem Ci i pisze z własnego doświadczenia że jeżdząc na płynie zatkanie chłodnicy czy nagrzewnicy można między bajki włożyć.Moja nagrzewnica (ori) rozszczelniła się po 22 latach i po autopsji wygląda w środku jak nowa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o działanie układu wszystko w porządku do kabiny po prostu dociera mało powietrza i jest one ledwo ciepłe słychać jak wentylator pracuje ale nie dmucha jak potrzeba po czym sprawdziłem nawiew z deski dmucha ze aż miło i czasem lecą śmieci wiec podejrzewam że nagrzewnica jest zasyfiona nie chodzi mi o drogę płynu w niej tylko drogę powietrzną a u mnie nie ma filtra kabinowego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zrozumiałem że nagrzewnica zasyfiona w sensie że od środka :duh: .

Musisz odkręcić ten mały boczek koło nawiewu na nogi kierowcy,wyciągnąć tunel i będziesz miał w miarę łatwy dostęp.Od strony rurek jest taka plastikowa osłona mocowana z tego co pamiętam na 2 wkręty i po jej zdemontowaniu będziesz mógł wygrzebać cały syf co zalega na nagrzewnicy.Niestety w ten sposób nie da się jej dokładnie odkurzyć między "żeberkami".Opisuję tu podejście do nagrzewnicy siemens bo taką wymieniałem u siebie.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.