Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego klucz 10 w rękę, przezroczysty wężyk gumowy przynajmniej z pół metra o średnicy główki odpowietrznika, jakiś słoiczek i druga osoba.

Zaczynasz odpowietrzać od lewego tylnego koła, następnie tylne lewe, przednie prawe i przednie lewe (patrząc z pozycji kierowcy).

Wszystko zajmie może 10 minut i po problemie. Zakładam, że umiesz odpowietrzać, czy napisać Ci?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odpowietrza się od najdalej położonego koła, ale tutaj jest inaczej.

Czyli:

-Lewy tył

-Prawy tył

-Lewy przód

-Prawy przód

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiedziałem, czemu tak, czy to przez pompę abs, która jest z prawej strony?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Liczysz od pompy hamulcowej i zbiorniczka.

Potem przewody do pompy ABS na prawą stronę, i tam prawym progiem do tyłu.

Potem prawe koło masz prawie że prosto, i do lewego przewód obok wnęki na koło zapasowe.

I na przód z pompy ABS masz od razu na prawą, i na lewą przewód wraca.

Także jak popatrzysz którędy przewody idą, to wychodzi że jest "po mojemu" :mrgreen:

Opublikowano
No ja jak odpowietrzalem to prawe tylne ,lewe tyl,prawy przód,lewy przód od najdalszych tak jak pisali na forach , to tu odwrotnie?
Opublikowano
No ja jak odpowietrzalem to prawe tylne ,lewe tyl,prawy przód,lewy przód od najdalszych tak jak pisali na forach , to tu odwrotnie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Człowiek się uczy codziennie czegoś nowego..

smentus kolego, trzeba odpowietrzać do skutku aż pozbędziesz się powietrza i wytworzy się ciśnienie w układzie co spowoduje twardy pedał. Odpowietrzaj na odpalonym silniku, będzie łatwiej ciskać hamulec.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie na odpalonym, bo pompa ABS jest aktywna, tam wszystko działa, więc lepiej żeby na zgaszonym, bo czasem może jakieś głupie błędy połapać.
Opublikowano
Okej jutro zadziałam w tym temacie i odezwe sie jak to zrobie dzieki.Sorrki za dwa te same komentarze jeśli można to administrator mógłby usunąć .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie na odpalonym, bo pompa ABS jest aktywna, tam wszystko działa, więc lepiej żeby na zgaszonym, bo czasem może jakieś głupie błędy połapać.

 

Tu bym się kłócił. Jak odpowietrzałem swoją wcześniejszą 525d, to właśnie po odpowietrzaniu na zgaszonym pedał zawsze wydawał się miękki, ale jak odpowietrzyłem na odpalonym silniku, to pedał zrobił się od razu twardy, tak na logikę biorę, że z działającym serwo łatwiej wytworzyć ciśnienie w układzie, a błąd niby jaki mógłby się zrobić, przecież koła nie są w ruchu.. No chyba, że znowu się mylę. Dodam jeszcze, że pewnie Shadow masz rację co do kolejności, ale ja zrobiłem błędnie, czyli po mojemu i też się udało..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiesz co, nie mam pewności, ale wolałem nie ryzykować z odpaleniem, bo w inpe jak wejdziesz w układ hamulcowy, to masz przy naciskaniu hamulca podawaną wartość ciśnienia w układzie, i nie chciałem żeby jakiś błąd złapało, w sensie wiesz, naciskam hamulec, trzymam, ciśnienie jest, i nagle upuszczam przy kole bez ruszania hamulca, ciśnienia nie ma.

A moja bmw jest kapryśna od strony elektroniki. :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na szczęście ja odpowietrzałem nie mając inpy, więc żyłem w błogiej nieświadomości i nic się nie stało na szczęście :D

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.