Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest rozbieralne, ale nie da się go już złożyć :mrgreen:

Cichy, nie wiem z jakiego dokładnie e36 były te serwa, ale gość miał ich kilka, i jak patrzyłem, to wizualnie i po numerach wszystko się zgadzało. :?

2 lata temu zapłaciłem za niego niewiele więcej jak 50pln.

Opublikowano
Tak jeszcze a propo tego chlupania wody to chyba nie zawsze je słychać jak zaleje serwo, u mnie jak zalało nic nie słyszałem podczas wciskania hamulca. Pedał był drewniany tak w przedziale prędkości 0-30km/h, szybciej było ok.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tu proszę moja walka z hamulcami, lektura dla smentusa.

viewtopic.php?f=72&t=193839

Jak spojrzysz na datę postów, to zauważysz, że nawet jak autko stoi w ciepłym garażu, to i tak serwo może paść. Różnica w serwach jest tylko uzależniona od skrzyń biegów, manual ma małe serwo, automat ma duże, podwójne. Jak zauważysz pomagali mi Ci sami koledzy, co i Tobie :D Jeszcze raz wielkie dzięki Koledzy, może mój temat się komuś przyda.

 

PS. Suszarką, to można sobie posuszyć.... żony myszkę. Moje serwo stało 3 godziny przed farelką i to nie pomogło....

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na szczęście jeszcze żony niemam ;)

 

farciarz :D

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Zalane servo po wyjęciu jest ciężkie od wody lub zamarzniętego lodu.

Po wylaniu całej wody z obu komór (ja mam 2 komorowe servo) i osuszeniu można założyć sprawne servo ponownie do auta.

Jednak trzeba się przygotować na wymianę bo wewnątrz i tak wszystko zardzewieje.Ja wymieniłem po 6 miesiącach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Musisz, bo do żeby wyjąć serwo trzeba odkręcić pompę hamulcową, a wtedy na pewno układ się zapowietrzy, a nikt o zdrowych zmysłach nie będzie zalewał ponownie tego samego płynu, który po pierwsze kosztuje niewiele, a po drugie jest mocno higroskopijny, i bardzo szybko chłonie wodę z otoczenia.

Zresztą, kolego, jakbyś poczytał dobrze cały temat, wraz z tym wrzuconym linkiem to byś wiedział wszystko.

Opublikowano
Podepnę się pod temat. Moje autko to 520d i mam nieco inny problem. Pedał hamulca od 2 dni wręcz stoi w miejscu (nawet 1cm nie chce się ruszyć). Auto stało 2 dni na mrozie -15. Chlupotania nie było słychać. Dzisiaj jest -4 auto stało odpalone ponad pol godziny i nic. Jaka diagnoza?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak wyżej, zamarznięta woda w serwie.

Wstaw auto do ogrzewanego garażu, powinno puścić.

Od silnika woda w serwie nie rozmarznie.

Ewentualnie możesz jakaś mocną farelką ogrzewać serwo, ale też musisz uważać, żeby nic innego nie uszkodzić.

Płyn hamulcowy nie zamarznie, musiał by być chyba wymieszany 1:1 z wodą żeby tak się stało.

Opublikowano

Nowy płyn nic nie da. Przejrzyj forum sprzed roku jak znajdziesz. Pewnie nie jeden identyczny problem jest co Twój. To się powtarza tak jak w lato brak klimy, jak w zimę brak ciepłego nadmuchu tak i brak wspomagania hamulca.

Serwo do wymiany na 100% :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem :duh:

Jasno wyżej napisałem, że serwo nie ma żadnego połączenia z płynem hamulcowym :mad2:

Jak ci zamarzło serwo, to naprawiasz serwo, a że rozkręcasz pompę hamulcową aby je wyjąć, to logicznym jest że płyn po wszystkim wymienić pasuje, bo i tak czeka was odpowietrzenie. :roll:

Z taką wiedzą i pojęciem o hamulcach, to dla swojego bezpieczeństwa sugeruję oddać auto komuś, kto się na tym zna.

Opublikowano

ok. Proszę objaśnijcie mi czym rożni się serwo o oznaczeniu lsc145 od lsc145t lub lsc145the prócz końcówki??

 

Przed chwilą patrzyłem czy widać chociaż ślad wody w okolicach servo i nie ma tam ani grama wody ani lodu..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie, dostaje się tam wszelkimi nieszczelnościami na serwie, w momencie kiedy serwo jest zanurzone w wodzie.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A więc tak ,w piątek zabrałem się w końcu za serwo i gdy je wymontowałem to sie okazało że serwo jest prawie jak nowe żadnej rdzy w środku okazało sie że pękł mi wężyk od pompy vacum.Wężyk wymieniłem i wszystko złożyłem wymieniając płyn hamulcowy i odpowietrzałem cały układ ale gdy wciskam pedał to hamulce łapiom dopiero przy końcu . Czy za słabo odpowietrzyłem czy co?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Możliwe że tak, u mnie przy połowie już koła blokuje.

Nie żałuj tej 0,5l płynu, przelej jeszcze raz układ.

Chyba że pompa już taka słaba i puszcza :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szczerze to nie wiem jak ją sprawdzić, ja swoją dałem do znajomego mechanika, żeby ją sprawdził, po tym jak miałem problemy z zalanym serwem, rozebrał ją, pooglądał, posprawdzał, i stwierdził że jest dobra, i nie ruszać.

W sumie jako tako na hamulce w bmw nigdy nie narzekałem. :cool2:

Opublikowano
No ja tez tylko ze wczesniej jak w automacie hamulec lekko naciskalem to hamowal odrazu a teraz prawie do konca i nie tak plynnie jak powinno .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ja tez tylko ze wczesniej jak w automacie hamulec lekko naciskalem to hamowal odrazu a teraz prawie do konca i nie tak plynnie jak powinno .

 

No a czy nie masz przypadkiem tak, że jak podpompujesz hamulcem kilka razy podczas hamowania, to pedał robi się twardszy i bierze wcześniej? Jak tak, to nadal masz źle odpowietrzony układ.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

''No a czy nie masz przypadkiem tak, że jak podpompujesz hamulcem kilka razy podczas hamowania, to pedał robi się twardszy i bierze wcześniej? Jak tak, to nadal masz źle odpowietrzony układ.

''

 

No właśnie Krzysztof tak jest właśnie , byłem ostatnio w warsztacie żeby mi ta maszynką odpowietrzyli to gościu mi tak gadał że do tego jakiś bardzo profesjonalny sprzęt jest potrzebny i nie miał akurat wtedy mechaników fachowców do tego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.