Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szukasz wszędzie tylko nie świece ? przecież jak masz upalone świece to jak chcesz normalnie odpalać. Napisał kolega wcześniej że u niego problemem byly świece.

 

auto po odpaleniu ma już zagrzane cylindry wiec następne odpalenie jest natychmiastowe. Najgorsze to pierwsze.

szukam
  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
rozumiem, ale na diagnostyce nie ma żadnego błędu więc z tego wnioskuje że świece są dobre.... nie wiem ecu nie wykryło by przepalonych świec??
Opublikowano

A takie male pytanko, może jakiś sterownik działa nie w stopniach Celsjusza a Fahrenheita? Może wsadziles coś z UK?

[ºC]=([ºF]-32)*5/9

Opublikowano
Jeśli nie ma żadnego błędu w INPIE to faktycznie może być problem z czujnikiem temperatury, bo jego wadliwej pracy ECU nie wyłapie, dopiero krytyczne wartości. Może warto się temu przyjrzeć, Rafix. Ja coś czuje, że będę miał podobny problem...
Opublikowano
dzisiaj z rana na zimnym silniku podłączyłem inpe i okazało się że czujnik jest ok. na dworze temp. około -10, czujnik wychwytywał -7 a temp silnika i płynu chłodzącego -8. po mozolnym odpaleniu temp powietrza spadła do -8 a silnika i płynu jak wiadomo zaczęła wzrastać.... byłem u mechesa i sam podłączał auto pod specjalistyczny sprzęt do BMW i ręce rozłożył. Powiedział że żadnych błędów nie ma. trzeba szukać dalej.... :/
Opublikowano
tylko podpowiedział że albo ropa felerna, filtr paliwa ( wymieniałem go parę miesięcy temu), cofka ropy do baku albo lejący wtrysk paliwa. Dzisiaj wstawiłem auto do garażu. Zobaczymy czy rano odpali normalnie ;) jak odpali od razu to wyeliminuje przynajmniej cofające się paliwo do baku. jutro dam znać
Opublikowano
Po 12h w garażu bunia odpaliła od pierwszego strzała, więc mogę skreślić cofkę paliwa oraz złą ropę. Dziś wymieniłem filtr paliwa oraz dolałem depresator do ropy i zatankowałem do pełna. Zobaczymy jak odpali jutro rano. Jak dalej będzie lipa to zostanie ręcznie sprawdzenie świec żarowych, sterownika oraz zrobienie testu przelewowego...
Opublikowano
Witam. Moje autko pali od strzała wczoraj minus 16 i od razu zapaliła. Przed sezonem wymieniłem świece i sterownik bo INPA pokazywała właśnie takie błędy. Koszt operacji 200zł kpl. świec i sterownik 220zł wszystko BERU. Wczesniej nie dawała rady zapalić nawet przy -5. I duże znaczenie ma dobrej jakości paliwo. Zdrowia
Opublikowano
wiesz świece i sterownik to pierwsza podejrzana rzecz przy utrudnionym odruchu. U mnie na kompie nie pokazuje błędów, więc trzeba szukać w innym kierunku...
Opublikowano

witam ,

przepraszam , ze ponawiam temat ale tez mam podobny problem z zapalaniem i postanowiłem wymienić sterownik .Gdzie on jest zlokalizowany??I czy samemu można go wymienić?? dziekuje i pozdrawiam :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam ,

przepraszam , ze ponawiam temat ale tez mam podobny problem z zapalaniem i postanowiłem wymienić sterownik .Gdzie on jest zlokalizowany??I czy samemu można go wymienić?? dziekuje i pozdrawiam :wink:

 

Dostać się do niego możesz od spodu autka, czyli kanał. Skontaktuj się z kolegą ROGER_NYSA, da Ci instrukcję jak go wymontować i oczywiście naprawi to cholerstwo.

Jakbyś nie mógł go znaleźć, to tu masz jego ogłoszenie nawet z numerem tel.

 

http://allegro.pl/sterownik-swiec-zarowych-bmw-e46-e90-e60-x3-x5-itd-i3904036319.html

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Witam. Panowie po wymianie filtra i dolaniu depresatora do ropy dzisiaj normalnie z rana odpalił tylko w moim rejonie było max -5, więc mrozy na razie odpuściły. Dla pewności w pon. posprawdzam wtryski robiąc test przelewowy
Opublikowano

Witam. Nie jestem pewny ale... Patent z tak zwanym wielokrotnym grzaniem świec chyba jest nic nie warty a to z tego powodu że pomimo że kontrolka świec gaśnie same świece nie przestają grzać do osiągnięcia odpowiedniej temperatury.

 

Co do jakości paliwa to u siebie zaobserwowałem taką sytuację że przy minus 6 stopniach na zwykłej ON rozruch nastąpił za drugim razem a przy On premium nawet przy minus 15 za pierwszym razem praktycznie od "strzała". Wniosek prosty - zimą tankuję lepsze paliwo mimo tego że spotkałem się z opinią że jest ono agresywne dla układu paliwowego :) taki mamy klimat :)

Opublikowano

Witam.

Obserwuję ten temat od dłuższego czasu ponieważ mam ten sam problem co kolega Rafix i postanowiłem opisać mój problem. Więc sytuacja taka sama jak u Rafixa z tym, że ja wymieniłem już do tego czasu wtryski (stare nie spełniały już norm na wysokich obrotach, wyszło podczas regeneracji), czujnik temperatury cieczy chłodzącej, czujnik temperatury zasysanego powietrza bo zachodziło podejrzenie, że któryś zawyża temperaturę choć nie pokazywały błędów, sterownik świec żarowych u Krzyśka z Nysy (potwierdzam, że daje dożywotnią gwarancję, wymienił mi na drugi bo poprzedni pokazywał błąd 4 świec, super facet i fachowiec), po za tym Krzysiek "prześwietlił" cały silnik, zakodował nowe wtryski i wszystko jest ok, nie ma żadnych błędów na komputerze, silnik jak ciepły pali idealnie, a jak z -5 st. lub niżej to już jest problem. W tej sytuacji zostaje mi jeszcze wymienić świece żarowe, bo może są spalone (oczywiście nie wszystkie, ale może ze dwie) a komputer nie widzi przerwy i dla tego nie pokazuje błędów. Nie mam już więcej pomysłów i może któryś z kolegów z forum coś zasugeruje. Zostaje jeszcze przypuszczenie, że może kompresja na którymś cylindrze mniejsza, ale przy przebiegu 207 000 km (przebieg pewny na 100%) to raczej odpada. Auto nie bierze oleju (nie dolewam od wymiany do wymiany), nie kopci nawet na max obrotach i ogólnie pracuje idealnie, silnik 150 KM na CR.

Pozdrawiam

Opublikowano

Aktualizacja sytuacji z mojej strony - sterownik świec siedzi, błąd na świecy 2 i 3 zniknął, póki co jest dobrze, choć czekam na jakiś większy mróz.

 

@EDIT:

 

Odesłałem swój sterownik do Rogera, żeby ten mógł zostać zregenerowany i trafić w inne ręce. Dziś po telefonie Krzyśka dowiedziałem się, że elektronik, który przy nim wcześniej grzebał najwyraźniej go uszkodził i wychodzi ostatecznie na to, że wysłałem Rogerowi niesprawny sterownik. Dogadaliśmy się, mam nadzieję, że między nami w porządku.

 

Jeszcze raz, oficjalnie na forum, żeby nie było - przepraszam za kłopot. ;)

Opublikowano
Jeszcze raz, oficjalnie na forum, żeby nie było - przepraszam za kłopot. ;)

 

Wszystko jest ok.

Ludzie zazwyczaj przysyłają mi uszkodzone sterowniki , ale najczęściej nie są grzebane. Twój został uszkodzony mechanicznie podczas otwierania go.Musiało dojść do pęknięcia porcelanowej płytki na która nadrukowane są części elektroniczne.

Dogadaliśmy się , temat zamknięty , sterownik będzie dawcą narządów.

Ciebie natomiast pozdrawiam i życzę aby naprawiony sterownik służył długo i bezawaryjnie.

To jest dla mnie dość ważne zakładając że na każdy daję dożywotnia gwarancję. :norty:

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.