Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czyli kolego wyjąć go,naładować w garażu przez 24h

 

prądem 7A czy 5A ładować? bo aku ma 80AH

 

i po naładowaniu zmierzyć napiecie(jak jeszcze nie jest podpięty do auta tak??) i odczekać 1 dzień i na drugi dzien zmierzyć napięcie jak będzie takie samo to coś żre prąd w aucie a jak spadnie na drugi dzień w aku(który nie jest podłączony do auta to wina aku tak?)? tutaj filmik :

 

ps(to nie jest pierwszy odpał z rana tylko 3raz)

 

http://www.youtube.com/watch?v=hW4sl8HXiBE&feature=youtu.be

Opublikowano

daj 7-8 amper ładuj i tyle. Ze wsystkiego robisz jakiś wielki problem nawet z ładowaniem aku...

 

Siedzisz piszesz tyle że dawno już byś to zrobił. Nie wiem czy mierzyłeś upływność bo mi się tego nawet czytać nie chce.

 

A test to możesz sobie włożyć. Musisz miernikiem mierzyć a nie tym czymś bo często są duże odchyłki

Opublikowano

właśnie chce w aucie zmierzyć czy coś nie żre prądu tylko 1 problem

 

miernik będę miał za 1h ale o co chodzi

 

to,że zamknać centralnym drzwi a klapa tylna zostaje otwarta to wiem tylko

 

jak to sprawdzic wtedy plus miernika do + aku o minus do minus aku czy inaczej o to chodzi

 

Dodam szukam 30minut na necie jak to podłaczyc i lipa

Opublikowano
Koledzy ja tez paliłem po zgasniecu kontrolki od swiec i to był bład .Teraz gdy odpalam to kontrolka zgasnie czekam jeszcze chwile i jak usłysze takie puk to znaczy prekaznik od swiec se wyłaczył zaczynam krecic i odpala na jeden raz przy -15 dodam ze moja bunia jest z91r i niema sterownika tylko sam przekaznik.
Opublikowano

dzięki kolego i nie złe jaja albo zle mierze

 

wszystko pogaszone w aucie odpinam kleme - z akumulatora (miernik dobrze ustawiony) plus z miernika daje do tej odpiętej klemy z akumulatora a minus tam dzie klema nachodzi na akumulator i wskazania 0.00

 

podłączyłem teraz aku do ładowania prądem 7A tylko po wyjęciu aku zauważyłem,że sa korki na nim ale nie odkręcałem bo woda pływa pomiedzy min a max więc chyba ok

 

odnośnie tego co wyżej napisałem...dobrze to wykonałem?

 

edit: może to chodzi o kabel plusowy??? można na wyłączonym zapłonie pierw zdjąć kabel plusowy?? nie będzie nic iskrzyło?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najgorsza głupota ładować akumulator tak dużym prądem, 7A to zabójstwo :mad2:

 

Jeśli już ładujesz aku przez całą dobę, to prądem nie większym niż 2A.

Ładowanie dużym prądem skraca strasznie żywotność poprzez zbyt szybkie utlenianie się płytek w komorach.

 

Prostowniki, czy może jednak dzisiejsze ładowarki mają możliwość ładowania dużym prądem, ale tylko w extremalnych sytuacjach, przykładowo padła bateria, a musisz szybko gdzieś jechać i więc nie masz czasu na długie ładowanie. Ja swoją ładowarką bez problemu w 15 minut naładuje aku ze stanu gdy nawet nie zamrygają światła przy odpalaniu, do stanu, gdzie rozrusznik normalnie zakręci silnikiem..

Jeśli ładowałeś aku kilka razy przez kilka godzin tak dużym prądem, to go mógł szlag trafić..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

jedni mówią tak drudzy tak zmiejszyłęm teraz na 5A ładowanie

 

 

a odnośnie tego sprawdzenia poboru prądu to jak to jest

 

sprawdza się to na klemie plusowej? jak tak to jak można odpiąc kleme plusową nie odpinając minusowej przecie zacznie iskrzyć....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.