Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o pomoc. Wczoraj rano odpaliłem auto i ruszyłem w trasę, po osiągnięciu normalnej temp. silnika do środka kabiny w ogóle nie leci ciepłe powietrze.

Przy -15 nie da się gdziekolwiek jechać. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

Opublikowano
Zapowietrzony układ, elektrozawory http://forum.karawaning.pl/public/style_emoticons/default/hmm.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Albo początek końca jeża ,u mnie tak było a potem w ogóle przestało dmuchać .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odepnij sobie na próbę kostki przy elektrozaworach, one bez napięcia są otwarte, i wtedy włącz nawiew.

Jak zacznie grzać, to masz walnięte sterowanie, a jak nie, to albo zawieszone elektrozawory, albo zapowietrzony układ.

Opublikowano

Wczoraj miałem taki sam przypadek. Do wczoraj grzało pieknie w aucie. Temperatura silnika cały czas taka sama. Miałem do przejechania 230km i tak po 15 km było okej a tu raptem zwiekszam temperature z 19 na 22,25,30,32 stopnie i nic. Szyby boczne mi wcale nie chcciały puscić a w aucie szyby zaparowane jak bym ładnie z panienka szalał. ustawiłem nawiew na max ale tez nic. Dobrze ze tylko na przednia szybe delikatnie wiało. Zdenerwowałem sie i właczyłem full nawiew na przednia szybe. Zawsze az wyje a teraz ani mru mru. Zimnota w aucie jak nie wiem co i tylko na szybe delikatny ciepły powiew lw=eciał wiec chociaz dobrze że coś z przedu widziałem. Gdy dałem na trasie tak 120-140 przez 10 minut do poczułem ze zaczyna byc cieplej w aucie ale to nawet przy nawiewie na maksa nic nie dawało.

Rzeczywiście albo zawieszone elektrozawory albo zapowietrzony układ.

Tym bardziej ze dzien wczesniej wszystko ładnie śmigało.

Opublikowano
Odepnij sobie na próbę kostki przy elektrozaworach, one bez napięcia są otwarte, i wtedy włącz nawiew.

Jak zacznie grzać, to masz walnięte sterowanie, a jak nie, to albo zawieszone elektrozawory, albo zapowietrzony układ.

Ale jak elektrozawory są już zablokowane to czy to coś pomoże http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

 

Rzeczywiście albo zawieszone elektrozawory albo zapowietrzony układ.

Tym bardziej ze dzien wczesniej wszystko ładnie śmigało.

 

Tylko czy układ może się tak w jeden dzień zapowietrzyć http://forum.karawaning.pl/public/style_emoticons/default/hmm.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale jak elektrozawory są już zablokowane to czy to coś pomoże Image

Nie, ale pomoże zdiagnozować co jest uszkodzone.

Zawieszony elektrozawór można delikatnie obstukać, mi tak pomagało, ale i tak za każdym jest to samo.

 

Tylko czy układ może się tak w jeden dzień zapowietrzyć Image

Może, wieczorem masz pękniecie, i troszkę płyn kapie, przez noc auto stygnie, i zaciąga powietrze do układu przez tą nieszczelność.

Opublikowano

,,

Proszę o pomoc. Wczoraj rano odpaliłem auto i ruszyłem w trasę, po osiągnięciu normalnej temp. silnika do środka kabiny w ogóle nie leci ciepłe powietrze.

Przy -15 nie da się gdziekolwiek jechać. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.,,

 

 

Dzięki wszystkim za podpowiedzi. U mnie pomogło odpowietrzenie układu. Teraz grzeje aż miło :lol:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A ja mam do was pytanie czy zapowietrzony układ, zawieszone elektrozawory da rade naprawić lub jakoś spróbowac naprawić zwykły laik. ( cos odpiąć, stuknąć itd... ).

Chodzi o to ze kolega mieszka na niezłym zadupiu i do najbliższego mechanika ale takiego nie wiejskiego tylko juz porządnego ma 25km i chce najpierw spróbować usunąć lub naprawić problem samemu.

Jezeli takiej opcji nie ma to od razu bedzie jechał do mechanika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Napisałem wyżej, delikatnie popukaj w zaworki, powinny się odblokować.

One bez prądu są cały czas otwarte, więc możesz nawet na zgaszonym się bawić.

Opublikowano

Może być jeż, w wentylatorze skończyły się szczotki ( ja tak miałem ). Brak sterowania otwieraniem klapek w nawiewach, panel climatronica, bezpiecznik itd. można by było wymieniać. Nic na temat czy też ma webasto - w większości jest pompka obiegu która pompuje w kierunku nagrzewnicy. Mało konkretów kolega napisał i ciężko strzelać...

Ja zaczął bym od wypięcia jeża i zmostkowania napięcia na wentylator na krótko we wtyczce, ( dwie zworki pomiędzy -a- i +a+ )wentylator musi ruszyć całą prędkością.

A tak na przyszłość podaje link do sposobu sprawdzenia wentylatora i rozpiskę wtyczki jeża - gdzie i co na jej pinach ma być.

Post nie mój znaleziony na forum.

 

viewtopic.php?f=72&t=164921

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tzn jak nie dmucha wcale, to pewnie coś od strony jeża, dmuchawy, panelu, a jak dmucha a nie grzeje, to albo zaworki, albo zapowietrzony układ.
Opublikowano
Tzn jak nie dmucha wcale, to pewnie coś od strony jeża, dmuchawy, panelu, a jak dmucha a nie grzeje, to albo zaworki, albo zapowietrzony układ.

 

Dokładnie :D Chyba że jeszcze brak płynu lub uwalona pompa cieczy, strumyk w zbiorniczku chyba raczej ma, bo pisał że się nie przegrzewa fura.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.