Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

z góry przepraszam, jestem nowym użytkownikiem i nie chcę tu żadnej gafy strzelić. Tematu silnika x25d nie znalazłem.

 

Zastanawiam się nad zakupem X5tki z takim właśnie silnikiem. Czy ktoś może faktycznie jeździł tym samochodem ? Interesuje mnie spokojny, oszczędny silnik, nie awaryjny.

 

dzięki za opinie

 

pzdr

 

eM

  • Odpowiedzi 304
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Co prawda nie jeździłem 25d, tylko 30d i 40d. Obawiam się, że 4-cylidnrowy silnik o poj.2l będzie za mały do tego auta. Udaj się na jazdę testową do dealera i sam oceń, choć nie wiem czy jakikolwiek dealer posiada demo F15 25d.
Opublikowano
Ja zamowilem xDrive25d, choc jezdzilem tylko 30d. 25d przyjdzie do mojego dilera za tydzien lub dwa i wtedy wezme go na jazde i sie wypowiem. Jezdzilem też Mercedesem ML250, czyli z podobnym silnikiem, a wrecz slabszym i bylo naprawde w porzadku. Wszystko zalezy od oczekiwan. Ja zamowilem 25d, bo podobnie jak Tobie zalezalo mi na oszczednym silniku i wygodnym samochodzie na bardzo dlugie trasy. Zamowilem w tym celu nawet powiekszony do 85 litrow bak paliwa, zeby miec jak najwiekszy zasieg. Biorac pod uwage, ze w porownaniu do ML F15 lepiej sie prowadzi, ma o niebo lepsza skrzynie biegow i lepszy naped na cztery kola, to nie widze mozliwosci, abym nie byl zadowolony, skoro nawet ML250 mi odpowiadal. Jazda probna to jednak podstawa. Moze wez na jazde silnik 30d i pojezdzij troche w trybie ECOPRO? ;-)
Opublikowano
25xd w f11 radzi sobie dobrze, ale wszystko zależy czego oczekujesz od samochodu. W papierach 7,2 do 100, więc wstydu nie ma. Z 25xd z jednej strony masz niższe koszty zakupu bo niższa akcyza, a potem niższe koszty ubezpieczenia bo tylko 2.0, z drugiej strony praca mniej równa niż w r6 i dźwięk też mniej przyjemny, chociaż, przynajmniej f11, jest na tyle dobrze wyciszone, że nie słyszysz. Ja zamiast + 40 KM wolałem lepsze wyposażenie, ale to indywidualny wybór.
Opublikowano
Zgadzam sie z Lake. Jezdzilem F11 z tym wlasnie silnikiem i byla to jedna z najprzyjemniejszych jazd probnych, choc pewnie nie tylko za sprawą samego silnika, to wiadomo. W kazdym razie bylo na tyle OK, ze bez wahania wybralem 25d w F15.
Opublikowano

świetnie, dzięki, dokładnie o to mi chodziło. Też wolę go doposażyć za różnicę w cenie!

decyzja podjęta,

 

pzdr!

eM

Opublikowano
Żona ma x2.0d w F25 (X3) i naprawdę silnik daje radę, jest ok pod każdym względem. Ja mam w E70 xsd 3.0 286d km a teraz biorę F15 z x3.0d, po jeździe próbnej stwierdziłem, że nie ma co szaleć - wystarczy! Z resztą Ci co się znają wiedzą, że ten silnik w nowym modelu nieustępuje osiągom sd z poprzedniego!
Opublikowano
Ja zamowilem xDrive25d, choc jezdzilem tylko 30d. 25d przyjdzie do mojego dilera za tydzien lub dwa i wtedy wezme go na jazde i sie wypowiem.

 

podziel się koniecznie wrażeniami, bo dealerzy u nas z pewnością nie prędko wezmą 25d na testówki,

wiadomo, 30d robi lepsze wrażenie, a poza tym jak mają świeże 30d to szybko ich nie zamienią - najprędzej za kilka miesięcy - poza tym jak rozmawiałem z kilkoma dealerami żaden nie planował 25d jako testówki

Opublikowano
podziel się koniecznie wrażeniami, bo dealerzy u nas z pewnością nie prędko wezmą 25d na testówki,

wiadomo, 30d robi lepsze wrażenie, a poza tym jak mają świeże 30d to szybko ich nie zamienią - najprędzej za kilka miesięcy - poza tym jak rozmawiałem z kilkoma dealerami żaden nie planował 25d jako testówki

 

OK. W polowie lutego najwczesniej, jak mysle. Tu gdzie mieszkam, sytuacja jest inna, bo zarejestrowanie 30d kosztowaloby 5000 EUR (tak, tak, piec tysiecy euro samej oplaty rejestracyjnej). Widocznie ma to znaczenie nawet dla nabywcow X5, bo dealerzy chca miec 25d na stanie do jazd probnych. Widac jest wziecie.

Opublikowano
podziel się koniecznie wrażeniami, bo dealerzy u nas z pewnością nie prędko wezmą 25d na testówki,

wiadomo, 30d robi lepsze wrażenie, a poza tym jak mają świeże 30d to szybko ich nie zamienią - najprędzej za kilka miesięcy - poza tym jak rozmawiałem z kilkoma dealerami żaden nie planował 25d jako testówki

 

OK. W polowie lutego najwczesniej, jak mysle. Tu gdzie mieszkam, sytuacja jest inna, bo zarejestrowanie 30d kosztowaloby 5000 EUR (tak, tak, piec tysiecy euro samej oplaty rejestracyjnej). .

 

a jaka jest różnica cennikowa między 25d a 30d ? u nas 45 tys. zł

Opublikowano
niecale 3000 euro netto, okolo 3500 euro brutto. czyli roznica znacznie mniejsza, ale moze w PL 30d ma lepsze wyposazenie w standardzie? albo raczej 25d moze miec gorsze. trzebaby dokladnie porownac specyfikacje.
Opublikowano
niecale 3000 euro netto, okolo 3500 euro brutto. czyli roznica znacznie mniejsza, ale moze w PL 30d ma lepsze wyposazenie w standardzie? albo raczej 25d moze miec gorsze. trzebaby dokladnie porownac specyfikacje.

 

podstawowe wyposażenie jest takie samo dla 25d i 30d

tak wielka różnica wynika z różnicy w akcyzie na auta z silnikiem powyżej 2 l - 3,1 % do 18,6 %

Opublikowano
Czy można już lub kiedy będzie można zamawiać w PL tak jak w DE x5 25d z napędem na jedną oś?

 

Wysłane z mojego Q10

 

kiedyś dealer mi mówił, że nie będzie go na polskim rynku

Opublikowano
podstawowe wyposażenie jest takie samo dla 25d i 30d

tak wielka różnica wynika z różnicy w akcyzie na auta z silnikiem powyżej 2 l - 3,1 % do 18,6 %

 

Rzeczywiscie, zapomnialem o tym, ze w PL cene podbija akcyza juz na etapie kupna, podczas gdy w BE dopiero na etapie rejestracji ;-).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Parę dni temu odbyłem jazdę próbną F15 właśnie z tym silnikem 25d x-drive.

Jestem mile zaskoczony dynamiką , kulturą pracy , prędkości dużych jakoś nie rozwijałem ale

uważam iż do 150 km/h wyciszenie jest ok.

Auto testowe miało standardowe zawieszenie a mimo to super tłumiło nierówności , komfort ok.

Przetestowane komfortowe fotele i to jest opcja która musi być .

Jak dla mnie który robi 80 % miasto jest to idealny silnik, także w kontekście cena/osiągi.

Co nie zmienia faktu iż w miarę rozsądna konfiguracja to tak czy tak około 310 tys.

Przy wyższej akcyzie cena wiadomo idzię w górę , mimo to nadal mentalnie ciężko wydać w/w kase :)

Dobrze że jest coś takiego jak leasing :)

Opublikowano
Parę dni temu odbyłem jazdę próbną F15 właśnie z tym silnikem 25d x-drive.

Jestem mile zaskoczony dynamiką , kulturą pracy , prędkości dużych jakoś nie rozwijałem ale

uważam iż do 150 km/h wyciszenie jest ok.

Auto testowe miało standardowe zawieszenie a mimo to super tłumiło nierówności , komfort ok.

Przetestowane komfortowe fotele i to jest opcja która musi być .

Jak dla mnie który robi 80 % miasto jest to idealny silnik, także w kontekście cena/osiągi.

Co nie zmienia faktu iż w miarę rozsądna konfiguracja to tak czy tak około 310 tys.

Przy wyższej akcyzie cena wiadomo idzię w górę , mimo to nadal mentalnie ciężko wydać w/w kase :)

Dobrze że jest coś takiego jak leasing :)

 

 

A jakie przebiegi roczne jeżeli można wiedzieć, ja do miasta wybieram benzynę 35i lub 50i, komfortowe fotele to także dla mnie opcja must have, i też ok 80-85% mojej trasy to miasto ale przebiegi niewielki niecałe 8 tysięcy km rocznie dlatego benzyna to jedyny słuszny wybór jak dla mnie, cena za wyposażenie opcjonalne to u mnie wyszło 70 tysięcy, jak konfigurowałem w M cars w Krakowie czyli tak samo jak u ciebie.

 

Akcyzą się nie przejmuje.

 

Leasing u mnie odpada ponieważ nie prowadzę działalności gospodarczej, ale dla osób prywatnych jest coś takiego jak kredyt samochodowy więc zakup na raty auta za 300-350 tys. jest jak najbardziej możliwy no chyba że ktoś ma gotówkę ale kto ją ma w dzisiejszych czasach, po za tym zakup na raty nie obciąży tak znacząco domowego budżetu.Pozdrawiam. :)

Opublikowano
Parę dni temu odbyłem jazdę próbną F15 właśnie z tym silnikem 25d x-drive.

 

podziel się, który dealer ma 25d na demo,

mój od wczoraj jest już na statku, ale cały czas mam ?? jak ten silnik sprawdza się w F15

Opublikowano
218 KM nie powala, ale znam samochody o zdecydowanie gorszych parametrach mocy do wagi. Myślę, że jeżeli potrzebujesz "zwykłego" samochodu, nie ciągasz przyczep to takie auto może sprawić dużo radości. A prawdę mówiąc ta nasza polska akcyza 18,6% zabija. Jak szybko policzyć to oddajesz prawie 40% wartości samochodu naszym "kochanym" pOsłom z Wiejskiej.
Opublikowano

"mój od wczoraj jest już na statku, ale cały czas mam ?? jak ten silnik sprawdza się w F15"

Jaki silnik ?

BMW Wrocław ma F15 z 525 x-drive

Opublikowano
"mój od wczoraj jest już na statku, ale cały czas mam ?? jak ten silnik sprawdza się w F15"

Jaki silnik ?

BMW Wrocław ma F15 z 525 x-drive

 

 

właśnie 25d - bez sprawdzenia w realu :lol:

 

no to musze sobie jakąś delegację do Wrocłwia wymyślić :D

Opublikowano
218 KM nie powala, ale znam samochody o zdecydowanie gorszych parametrach mocy do wagi. Myślę, że jeżeli potrzebujesz "zwykłego" samochodu, nie ciągasz przyczep to takie auto może sprawić dużo radości. A prawdę mówiąc ta nasza polska akcyza 18,6% zabija. Jak szybko policzyć to oddajesz prawie 40% wartości samochodu naszym "kochanym" pOsłom z Wiejskiej.

 

 

218 KM nie powala, ale wstydu też chyba nie ma :norty:

i tak stosunek mocy/masy jest lepszy niż w moim obecnym aucie,

właśnie dzięki akcyzie zdecydowałem się na ten silnik - wiadomo 30d jest jest fajniejszy, ale za różnicę między tymi wersami można naprawde tłusto doposażyć auto

Opublikowano

Faktycznie u dilera w Krakowie czy Katowicach nie ma na demo F15 w benzynie ponieważ tylko taka wersja mnie interesuje, diesel był do testowania ale nie jeździłem gdyż diesel w moim przypadku nie wchodzi w rachubę.

Tak więc kupuję benzynę w ciemno, biorąc np. 50i osiągi mam jak w super sportowym aucie więc według mojego uznania jazda próbne jest w ogóle zbędna.

 

Ja zdecydowanie wolę mieć lepsze osiągi w aucie moc, silnik itp. kosztem właśnie wyposażenia opcjonalnego, przy tak małych przebiegach rocznych jakie robię, lepiej jest kupić 50i i włożyć w niego opcje za powiedzmy 35 tys, niż kupić 25d i włożyć opcji za 140 tys.

 

Ponieważ i tak nie wykorzystam tych wszystkich wodotrysków w takim aucie przy takim przebiegu.Co innego gdybym jezdził np 20 tys km rocznie to wtedy można byłoby tłusto wyposażyć F15.

Opublikowano
mój od wczoraj jest już na statku, ale cały czas mam ?? jak ten silnik sprawdza się w F15

 

zan1zan, widze, ze jadnak to Ty pierwszy usiadziesz za kolkiem 25d. Moj dealer nie odzywa sie na razie z propozycja jazdy probnej 25d, a na swoj zamowiony egzemplarz bede jeszcze musial poczekac kilka miesiecy. Mozesz napisac kiedy Ty zamawiales, gdzie? domyslam sie, ze w Lodzi (moje miasto!) i ile czekales od zamowienia do momentu rozpoczecia produkcji przez fabryke. No i jakie tam opcje sobie wybrales?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.