Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mój kumpel właśnie sprzedaje takie auto, 2.0 tfsi sline 2008 quattro w manualu, ogolnie samochod jest bardzo spoko, ledy z przodu wyglądają super, quattro bajka - tyle że dla niego po przesiadce z scirocco 2.0 tdi problemem jest spalanie, tutaj trudno zejsc mu ponizej 10-11 litrów w miescie, dlatego juz po 1,5 miesiąca wystawil samochod na allegro i szuka diesla...

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te auta i tak nie palą dużo jak na osiągi jakie dają. Ja bym wolał BMW, ale to chyba każdy na tym forum. Niestety 2.0 TFSI z tego rocznika chleją olej jak głupie, bo mają fabryczną wadę silnika. W tych auta w zasadzie nie wymienia się oleju co 15 tys. km bo na bieżąco dolewa się go tyle, że można co najwyżej filtr wymienić. :) Generalnie A4 jest ok i jak ktoś nie jest fanem BMW to może kupować. Oczywiście jak akceptuje dolewanie litra oleju na 1-2 tys km.

 

Kolego PPGG. Jak mi się trochę kasy odblokuje to ja Ci chyba sprowadzę ten samochód, bo już mi Cię żal jest. :)

Opublikowano
O tym dolewaniu czytałem trochę jak kumpel szukał tej a4, natomiast teraz jestem świadkiem ze przy przebiegu 86 tys (z jakim kupił) dolal później pol litra po 5 tysiącach (ja u siebie dolalem teraz niecały litr po 7miu)

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Opublikowano

Nie wiem czy w tych rocznikach i wersjach silnikowych nie było też skrzyni multitronic a to warto sprawdzić ;)

Teść ma takie auto z 2010 roku i zadowolony, oleju nie dolewa chociaż może dlatego, że mało jeździ…

Skrzynia tam jest Tiptronic i powiem wam, że w porównaniu do tiptronica z np. 2006 roku to całkiem inaczej (lepiej, szybciej) to chodzi ;)

Opublikowano
nie umiałbym jeździć z Multritroniciem, przyspieszasz a auto caly czas wyje na wysokich obrotach, na dodatek Multi się psują jeszcze bardziej niż DSG/S-Tronic
Opublikowano

Dokładnie ;) jazda jak melexem…

W S-tronicu chyba trzeba wymieniać olej co 60tys km. Cena w ASO w przypadku octavii dsg to 1600 zł.

Opublikowano

Jak nie ma quattro a jest automat to multitronic

 

Prawie kumpel sie w##bal w to przy a6, juz mieliśmy jechać oglądać a nagle mała burza mózgów ze brak 4x4 a automat, telefon do mechanika od automatów a tamten jak usłyszał multitronic to kazał "wypić kawę i iść spać a auto znaleźć inne"

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.