Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. To moja pierwsza BAWARKA i od razu problemy. A mianowicie:

Wymieniane było turbo. Rzekomo sprzedający miał je po regeneracji. Turbo wymienione a jadać samochodem po jakimś czasie (max 3 min) wpada w tak jakby tryb serwisowy (tzn brak mocy ). :mad2: Po podłączeniu się z komputerem przez cdif 2 wyskakują takie błędy:

nastawnik konta wtrysku 72 i kontrola ciśnienia doładowania. Dodam, że auto odpala normalnie i do czasu złapania trybu serwisowego jeździ bardzo żwawo.

Gdy wejdzie w tryb serwisowy wyłączam auto, czekam aż ews się dezaktywuje odpalam i auto znowu jeździ przez jakiś czas ( tak jak napisałem wyżej góra 3 min ) normalnie po czym wraca tryb serwisowy.

Czujnik podmieniałem od brata (ma taki sam silnik) i dzieje się to samo.

Gdzie szukać przyczyny co ewentualnie może być do zrobienia? :cry:

Opublikowano
Jak chcesz live data to spróbuj z programem INPA najlepiej.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano

Nie ma różnicy. Na zimnym i na ciepłym dzieje się to samo.

Czy jest możliwość, że mechanik po remoncie silnika mógł źle ustawić pompę??

Wcześniej paliła jak złotko jechała normalnie. Po remoncie silnika mechanik pytał mnie jak auto wcześniej paliło to odp mu, że idealnie a on mi, że teraz musi dłużej kręcić. Ale skończyło się na tym, że coś musiał przestawiać bo teraz pali dobrze, tylko ten błąd i przerwa w doładowaniu...

 

Widziałem na forum sposób na ustawienie pompy ale trochę się boje sam to robić... Gdy bym wiedział, że to na bank złe ustawienie pompy to podjechałbym do jakiegoś specjalisty od pomp to może by mi to ustawił.

[edit]

Wczoraj (przy minus 15) zauważyłem, że problem dotyczy jednak zagrzanego silnika tzn gdy minie niebieskie pole..

 

Jeszcze tego nie zdołałem naprawić, już problem z twardym hamulcem...

Opublikowano (edytowane)
Jak masz błąd nastawnika kąta wtrysku to prawdopodobnie przyciera się tłoczek w pompie ;/ dość droga zabawa. Kwestia czasu kiedy auto zacznie Ci przerywać jakby brakowało paliwa, a to właśnie nastawnik szwankuje. Ja właśnie oddałem pompę do regeneracji bo też miałem problem z nastawnikiem. Edytowane przez Pjoter
Opublikowano
Jaka cena regeneracji u Ciebie ??

 

Pompę wysłałem do firmy z linku poniżej. Wydają się solidni no i jest ta gwarancja na rok. Dzwoniłem, człowiek powiedział że od razu zregenerowanej nie odeśle bo nie mają na stanie (mówił że przez zimę wszystkie poszły) i trzeba poczekać ok. tygodnia aż tą którą się odsyła zregenerują. Cena też nie jest aż taka kosmiczna jak inni straszą :)

 

http://www.tc-performance.eu/regeneracja.html

Opublikowano
jelen027 - a nie jest to przypadkiem zawór zwrotny? żeby się paliwo nie cofało bo pompa się zapowietrzała.

 

Pompa sama w sobie ma zaworek zwrotny, jeżeli się zapowietrza to trzeba ją uszczelnić :)

Opublikowano

Właśnie nie mam pojęcia. Szkoda, że tam są czarne węże prowadzące do filtra. Gdyby były przeźroczyste wiedziałbym czy faktycznie pompa się zapowietrzała i dlatego jest to coś wstawione.

Auto kupiłem za granica i teraz jak na razie same problemy. Bynajmniej kupione w okazyjnej cenie :D

Opublikowano

 

Pompa sama w sobie ma zaworek zwrotny, jeżeli się zapowietrza to trzeba ją uszczelnić :)

 

Wiem, że trzeba ale kiedyś czytałem, że ktoś próbował w ten sposób opóźnić zgon pompy.

Opublikowano
U mnie też była uszczelniana pompa bo też nie palił na zimnym nawet z plaka. Po uszczelnieniu wszystko było super, a po 2 latach od uszczelnienia pompy padł tłoczek i teraz już trzeba wszystko regenerować. 2 lata to chyba dobre opóźnienie na zgon pompy :D
Opublikowano

właśnie pali idealnie. Nie ważne czy ciepły czy zimny.

 

Jestem tego zdania, że lepiej kupić taniej i dołożyć bo wtedy wiesz co masz. A nie kupujesz auto z przedziału 10 - 18 tyś za 14 a po 3 miesiącach wkładasz w auto 6tyś albo dowiadujesz się ile tak na prawde ma autko nastukane km. Ja zapłaciłem w Niemcowni za tą bmke 5tyś zł... Wiec różnica chyba jest ?

Opublikowano
Pewnie, że jest różnica. Gdybyś kupił o 3 tys. taniej to żaden biznes, a tak nawet jak wydałbyś 2k na regeneracje pompy, ewentualne 2k na sprzęgło i 1k na turbo to i tak jesteś do przodu bo auto Cię wyjdzie 10 czy 12k, pod warunkiem że nie miało poważnych przygód drogowych.
Opublikowano
No właśnie wszystko z blach jest ok. Jedyne co musiałem zrobić to turbo i 2 dni temu zamarzło mi serwo (i ten problem najprawdopodobniej z pompą). To wszystko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.