Skocz do zawartości

Jak zdemontowac kierownice w E39... (wymiana skóry)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Chcialbym zmienic skóre na kierownicy w E39 (kierownica standardowa 4 ramienna, wielofunkcyja ze sterowaniem radia + tempomat). W zwiazku z tym potrzebuje ja zdemontowac. Czy moglby ktos doradzic w jaki sposob nalezy zdemontowac kierownice (jak odlaczyc airbag itp.) oraz jaki klucz/klucze sa niezbedne do jej wykrecenia?

 

Z góry dziękuje za pomoc.

 

Pozdrawiam,

Artur
Opublikowano

Co prawda sam jeszcze nie zdejmowałem kierownicy i mam całkiem inny model BMW, ale powinno być podobnie ...

 

:arrow: odłączamy aku.

:arrow: od spodu kierownicy powinny być otwory na imbusa albo torxa i odkręcamy poduszkę.

http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
Trzeba pamiętać żeby taśme wymontować na wyprostowanych kołach i tak ją również założyć. Nie kręcić nią jak jest wymontowana bo później może się urwać podczas jazdy.

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

  • 17 lat później...
Opublikowano
W dniu 1.04.2006 o 00:01, typson napisał(a):

też się chętnie dowiem

 

czy nie uwazacie, ze ta czteroramienna, wielofunkcyjna kierownica jest za cienka i za duza?

 

w audi, ktorym poruszam sie na codzien mam kierownice z seri S. jest mała, gruba, wyprofilowana pod kciuki. Az zal wysiadac 🙂

 

http://www.automobil.za.pl/img_art/nasze_auto/typson/3_interior.jpg

To se jeździj audi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.