Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tam zawsze chwilę czekam aż zgaśnie kontrolka grzania świec, i dopiero noga na hamulec odpalam silnik.

Chyba że mi się bardzo spieszy, albo z zapomnienia od razu wcisnę nogę na hamulec i klikne start, wtedy jak jest zimno to i tak od razu nie zapali, tylko chwilę pogrzeje i dopiero.

 

Chociaż u mnie kontrolka od grzania świec zapala się już przy temp ok 0 a nawet i jak jest minimalnie na plusie, np +1, +2, z tym że wtedy swieci się ok sekundy - dwóch, natomiast gdy jest -15 to odpowiednio dłużej.

 

Ale z tego co zaobserwowałem (chociaż nie próbowałem tak zrobić np trzymając dłużej start czy coś), nie da się przy dużym mrozie odpalić silnika bez czekania aż świece trochę pogrzeją.

Opublikowano
Tak jak kolega pisze. Jeżeli świece się grzeją to auto nie odpala, dopiero jak się zagrzeją to pali.
Opublikowano
Ostatnio po całej nocy, rano -15 samochód odpalił od kopa bez kontrolki świec:p, jeszcze nie miałem okazji jej widzieć, świece sprawne sterownik rowież:).
Opublikowano
U mnie tak samo tylko nie wyświetla sie serwis na czerwono i obroty nie falują . :norty:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
A co oznacza ta kontrolka Serwisu?

Ze zbliża sie przegląd lub wymiana oleju lub czegoś innego. Można to sprawdzić w menu o co konkretnie chodzi. Gdy jest na żółto jak w tym wypadku oznacza to ze termin czy przebieg jeszcze nie minął. Gdy jest na czerwono to znak ze termin został przekroczony. W tym konkretnym wypadku chodziło o wymianę płynu hamulcowego.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Co nie zmienia faktu, że przy sprawnym silniku nie falują, a u ciebie widać to nawet po wskazówce.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Nigdy nie zwracałam uwagi na falowanie przy -20 stopniach. Ten silnik zrobił od czasu zrobienia tego filmiku blisko 100 tysięcy km bez żadnych problemów i usterek. Być może paliwo nie miało odpowiednich dodatków na taki mróz.

 

Najwidoczniej jednak wszystkie trzy diesle BMW które miałem były od wyjazdu z fabryki niesprawne, bo wszystkie zachowywały sie podobnie w takich temperaturach.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Dzięki bardzo. Sprawdziłem u siebie i to też płyn chamulcowy wiec musze wymienić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.