Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

PiterKmt mechanik mi tłumaczył co było naprawiane :) a stary regulator leży w bagażniku w sumie już nie pamiętam ale jest naprawione...

 

Kolego a czy do kompa podłączyłeś ? Jakie błędy wyrzuciło ?

BMW - Radość z Jazdy
Opublikowano

Właśnie nie podłączyłem, dziwne jest to że dziś znów podczas porannego odpalania wywaliło mi wszystkie możliwe błędy lecz nie wywaliło błędu ładowania. Po drugim odpaleniu samochód jak nowy.

Boję się że wymienię alternator i nadal będę miał problemy z błędami rano, chodź z drugiej strony dużo osób stawia własnie na alternator i regulator.

Opublikowano

Najpierw zacznij od podłączenia auta do komputera. Bo to może nie być alternator a np klema minusowa IBS.

Bez podłączenia do komputera to takie gdybanie a może to a może tamto. U mnie był taki sam objaw przy walniętej klemie ale doszedł też mi stary akumulator 9 letni i alternator. Lepiej podłącz do kompa bo może coś się rozprogramować i trzeba będzie wgrać sterowniki od nowa

BMW - Radość z Jazdy
Opublikowano

Klema IBS była wymieniana w ASO podczas akcji technicznej. jakieś 10 miesięcy temu.

Akumulator nowy wymieniony w listopadzie wraz z adaptacją.

Dziś po odpaleniu zero błędów możeto zasługa wyższej tempweratury ok -6 lub to że samochód stał w nocy tylko 11 godzin a nie tak jak w ostatnich dniach 15 godzin.

Wczoraj kiedy wywaliło błędy to najpierw był widoczny spadek obrotów na obrotomierzu.

Za to przed wczoraj po zmierzeniu miernikiem ładowanie wynosiło 11,50 V po ponownym uruchomieniu silnika podskoczyło do 15,00 V i żadnego błędu.

Opublikowano

Małe sprostowanie: klema IBS nie była wymieniana tylko jakas osłona podczas akcji serwisowej.

Podłączyłem kompa i wywala mi błędy:

4660- napięcie turbodoładowania zbyt wysokie.

44D2- Generator

3F05- MIL wyłączona.

5DD0- Napięcie zasilania jednostki sterującej jest zbyt wysokie (nadnapięcie) DSC

930C- nieznany kod usterki

5014 lub 6014 (mam zamazane zdjęcie) sterowanie skrzynią biegów napięcie sterowania powyżej progu.

 

Dziś do 14 musze podjąc decyzje czy wymieniac alternator czy to może faktycznie jest wina IBS

Opublikowano

Ja płaciłem 450zł za regulator 100zł za wyjęcie i 150zł za wymianę szczotek i radiatora.

 

Czegos nie rozumie,albo ktoś ci wała pocisnął 450zł nowy regulator tak?

100zł za wyjęcie regulatora tak?

No i najdziwniejsze dla mnie 150zł za wymiane szczotek...... ??Przecież szczotki sa nowe razem z regulatorem :duh:

Jakis dziwny ten mechanik który ci to robił.

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

Opublikowano
Ja płaciłem 450zł za regulator 100zł za wyjęcie i 150zł za wymianę szczotek i radiatora.

 

Czegos nie rozumie,albo ktoś ci wała pocisnął 450zł nowy regulator tak?

100zł za wyjęcie regulatora tak?

No i najdziwniejsze dla mnie 150zł za wymiane szczotek...... ??Przecież szczotki sa nowe razem z regulatorem :duh:

Jakis dziwny ten mechanik który ci to robił.

Kolego 450 zł kosztuje regenerowany alternator wraz z regulatorem napięcia, a 150 zł kosztuje wyjęcie starego i włożenie nowego alternatora.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam koledzy! Ja mam taki problem ze rano brak ładowania ale nie zawsze, jak jest łądowanie to dochodzi do 15.3V, a czasami do 17V a wtedy sypie błedami. gdy odepnę kleme minusowa ładowanie 14V. co jest problemem klema czy regulator?
Opublikowano
Witam koledzy! Ja mam taki problem ze rano brak ładowania ale nie zawsze, jak jest łądowanie to dochodzi do 15.3V, a czasami do 17V a wtedy sypie błedami. gdy odepnę kleme minusowa ładowanie 14V. co jest problemem klema czy regulator?

 

Moim zdaniem regulator,gdybyś miał padniętą kleme,rano nie miałbyś prądu.

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Tutaj się nie zgodzę, ja miałem padniętą klemę ibs waliło błędami ale prąd był .

Tylko jak muza pograła 15 min po zgaszeniu to wtedy zaczynał się problem.

Klema ibs wymieniona i na razie ok. Ale też było sporo walki i diagnoz.

Opublikowano

Witam! Mam podobny problem, mianowicie zostawie na noc samochód i rano akumulator pusty. Jest to BMW e60 3.0d 218KM w automacie. W trybie uśpienia następują spadki i wzrosty napięcia(mniejwiecej do 4A). W trakcie wzrostu napięcia słychać jakby przepustnica sie przygotowywała do odpalenia, i jakieś piszczenie w okolicy silnika. Jeszcze jest jeden taki problem, iż ustawie sobie na komputerzę np. fale radiowe, tony wysokie i niskę lub obojętnie jaką funkcję jak np czy centralny ma sie zamykać po ruszeniu czy nie, to gdy zgaszę samochód zamknę odpale za 20 min to te funkcję wracają do starego położenia a nie są w tym co ja je ustawiłem. Samochód ma navigacje z małym ekranem. Dodam, że moduły sterujące były sprawdzane i są sprawne. Nie wiem już o co chodzi. Auto było po stłuczce, poduchy, klema były wywalone. Klema plusowa zmieniona. Liczę na pomoc Pozdrawiam :D

 

Rozwiązałem problem ;) Wine miał moduł pod siedzeniem kierowcy (odpowiedzialny bodajże za grzanie fotela itp)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.