Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

dziś po odpaleniu samochodu wywaliło mi kilka poważnych błedów.

1. Uszkodzenie skrzyni biegów.

2. Niesprawny system Dynamic Drive.

3. Ubytek ciśnienia w oponach.

Przez całą drogę do pracy miałem tylko jeden mieg wydaje mi się że to była dwójka, automat sam nie chciał zmienić podczas jazdy na wyższy, również trym sportowy i manualna zmiana biegów nie działała.

Po wyłączeniu samochodu i odpaleniu po 5 min. Wszystko wróciło do normy.

Podłączyłem komputer i pojawiło się masa błędów, m.in zbyt wysokie ciśnienie turbosprężarki, napięcie generatora, uszkodzenie elektroniki skrzyni biegów, błąd pompy paliwa itd.

Błędy bez problemu udało się usunąć i po krótkiej jeździe nie pojawiły się ponownie.

W czym nastapił problem?

Nie wiem czy przyczyna nie była ładowarka do telefonu podłączona do ładowarki, albo może ujemna temp.

Prosze o pomoc?

Edytowane przez larencase
Opublikowano
Pewnie zbyt duży spadek napięcia akumulatora. Przy słabym tak własnie sypie błędami. Sprawdź czy coś nie pobiera prądu na postoju. Było tego multum na forum (może to właśnie ta ładowarka). Dziadek mróz nie ma tutaj nic do rzeczy :D
Opublikowano
U mnie tez sypie błędy ale tylko w deszczowe dni jak sucho wszystko hula cacy i brak błędów.Nikt nie wie dlaczego. :D
Opublikowano
Chyba znalazłem przyczynę błędów DSC,4x4 i DBC oraz wentylatora chłodnicy podczas deszczowych dni.Otóż po wypięciu wtyczki wentylatora chłodnicy wszystkie błedy zniknęły z monitora i nic sie po kilku odpaleniach nie pojawia.Jednak po włożeniu wtyczki na miejsce powracają.W poniedziałek diagnoza zobaczymy co jest przyczyną takiego stanu rzeczy. :norty:
Opublikowano

Sprawcą całego zamieszania może być klema minusowa IBS. To samo miałem. Masa błędów m.in :

1. Dynamic Drive

2. Charched Fault

3. Battery Fault

4. Skrzynia biegów tryb awaryjny po 5 min jakbyś wyłączył i włączył auto skrzynia będzie poprawnie chodzić. (Panika pewnie była co? :duh: )

 

Jak podładujesz akumulator lub pojeździsz to nie zawsze błędy się pojawiają.

Może być ładowarka ale niekoniecznie. Sprawdź w samochodzie po zamknięciu czy ładowarka chodzi i pobiera prąd.

Zamknij auto i sprawdź po 45 min czy jest w trybie uśpienia. Pomarańczowa lampeczka na skrzyni biegów P powinna się nie świecić, również zielona na przełączniku szyb od strony kierowcy.

 

Pozdrawiam

BMW - Radość z Jazdy
Opublikowano
Sprawcą całego zamieszania może być klema minusowa IBS. To samo miałem. Masa błędów m.in :

1. Dynamic Drive

2. Charched Fault

3. Battery Fault

4. Skrzynia biegów tryb awaryjny po 5 min jakbyś wyłączył i włączył auto skrzynia będzie poprawnie chodzić. (Panika pewnie była co? :duh: )

 

Jak podładujesz akumulator lub pojeździsz to nie zawsze błędy się pojawiają.

Może być ładowarka ale niekoniecznie. Sprawdź w samochodzie po zamknięciu czy ładowarka chodzi i pobiera prąd.

Zamknij auto i sprawdź po 45 min czy jest w trybie uśpienia. Pomarańczowa lampeczka na skrzyni biegów P powinna się nie świecić, również zielona na przełączniku szyb od strony kierowcy.

 

Pozdrawiam

Akumulator jest nowy BOSCH S5 110Ah kupiony w listopadzie i włożony wraz z adaptacją w ASO BMW.

Ładowarka jest wyjmowana z gniazda kiedy telefonu nie ładuje.

Tryb uśpienia działa w samochodzie.

Minusowa klema była wymieniana w marcu 2013 przez ASO jako akcja techniczna

Panika była. I to spora auto jechało jak amerykańska limuzyna (bez działania dynamic drive) skrzynia szarpała niesamowicie w trakcie przełączenia na R. Ale po 5 minutach zdałem sobie sprawe że to albo pierdoła, albo walnął jakiś mega główny sterownik który jest odpowiedzialny własnie za te ważne funkcje i podzespoły auta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Minusowa klema była wymieniana w marcu 2013 przez ASO jako akcja techniczna

 

Co masz na mysli ? Akcja serwisowa była na klemę plusową a nie na minusową.

Opublikowano
U mnie było tak samo, z tym że błąd IBS komp pokazywał a regulatora już nie.Po wymianie IBS-u zgasł tylko błąd ale dalej była od czasu do czasu na desce "choinka" i tryby awaryjne. Po wymianie kompletu koniec głupich "odchyłek". Jakie masz ładowanie?
Opublikowano
Sprawdz ładownaie przy wyjsciu z alternatora i bedzie wszystko jasne,u mnie jak uwalonuu był regulator napięcia to miałem podobnie błedy skrzyni itp.....Po wymianie jak ręką odjął.

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

Opublikowano

Dziś po kolejnym odpaleniu rano znów podobne błędy z tym że doszedł brak ładowania.

Podłączyłem miernik pod przyłącza (+) i (-) pod maską pokazał mi 11,50 po zgaszeniu auta i odpaleniu ponownie błędy pogasły, został jedynie błąd uszkodzenia lub braku ciśnienia w oponach. jednak ładowanie ożyło i pokazywła równe 15,00.

Opublikowano

Dodatkowo dodam że gdzieś od połowy lata mam problem z ekranem i-drive miga zawsze kiedy jest słonecznie, w dni pochmurne i w nocy działa poprwnie, wjade do tunalu działa wyjade miga.

Wczoraj o dziwo zaczoł migać w nocy, dopiero po 10 minutach po odpaleniu uspokoiło się.

mam również ledowe podświetlenie tablicy rej. nigdy z tym nie było problemów od kiedy są morzy wywala błąd przepalenia żarówki, mimo że działa i sieci.

Już nie wiem na co stawiać

Opublikowano

Da się wymienić sam regulator napięcia?

Zastanawiam się nad oddaniem do regeneracji alternatora wraz z regulatorem, tylko jak wygląda kwestia wymiany?

Jest trudny dostep i czy trzeba po włożeniu adaptować coś?

Opublikowano

Regulator napięcia to 10 minut roboty,zdejmujesz ten plastik za alternatorem i wypinasz regulator,wpinasz drugi i po robocie.

Pózniej nie musisz już nic robić.

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

Opublikowano
Regulator napięcia to 10 minut roboty,zdejmujesz ten plastik za alternatorem i wypinasz regulator,wpinasz drugi i po robocie.

Pózniej nie musisz już nic robić.

Tylko pozostają dwa pytania, gdzie dostać dobry regulator napięcia, oraz czy winny tez nie jest sam alternator?

Opublikowano

Regulator napięcia dostaniesz w czescidobmw.pl koszt tj około 450zł i nie ma wprawdzie zamienników. Chociaż znajomy z forum mówił, że jest zamiennik Siemensa za 150zł tylko trzeba podjechać ze starym i porównać w sklepie specjalizującym się częściami do alternatora, rozruszników, itp próbuj może dostaniesz :)

 

Jak będziesz już wymieniał regulator warto oddać alternator do regeneracji naprawa może nie będzie wymagana mam na myśli radiator,łożyska,szczotki.

Ja płaciłem 450zł za regulator 100zł za wyjęcie i 150zł za wymianę szczotek i radiatora.

 

Możesz kupić na allegro alternator za 300-400zł ale ile popracuje to nikt nie odpowie.

BMW - Radość z Jazdy
Opublikowano

Chce kupic regenerowany alternator za 500 zł tylko czy te moje objawy to na 100% wina alternatora lub regulatora napięcia?

Dziś rano znów choinka na desce, lecz bez kontrolki o braku ładowania.

za drugim razem po odpaleniu wszystko wróciło do normy.

Opublikowano

Jak będziesz już wymieniał regulator warto oddać alternator do regeneracji naprawa może nie będzie wymagana mam na myśli radiator,łożyska,szczotki.

Ja płaciłem 450zł za regulator 100zł za wyjęcie i 150zł za wymianę szczotek i radiatora.

 

Możesz kupić na allegro alternator za 300-400zł ale ile popracuje to nikt nie odpowie.

 

 

W regulatorze są szczotki kolego.....

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

Opublikowano
A dużo jest roboty z wymianą? Mam problem żeby ktoś mi na już wymienił alternator

 

 

To nie jest żadna filozofia,poradzisz sobie sam z tym.

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.