Skocz do zawartości

[34] Nie odpala na mrozie m20b20


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, nie używałem samochodu od poniedziałku do dziś i chciałem dziś odpalić odpalił za pierwszym razem, ale miał małe obroty i zgasł, potem juz tylko kręciłem i kręciłem i coś tam lapał ale odpalic sie nie chciał, potrzebuje jutro tego samochodu na chodzie ma ktoś jakieś pomysły? Świece wymieniałem z 2 tyg temu

 

dodam, że benzyna i gaz, silnik m20b20, było mało płynu chłodniczego na dnie zbiorniczka wyrównawczego, mało benzyny - dolałem dziś z 4 litry, petrygo i dalej nie chciał odpalić, wyladowałem 2 akumulatory. Świec nie mam jak wykręcić, bo nie mam klucza a po 2 jest -15 stopni i boje sie ze sie ułamią.

 

odłączyłem na noc akumulator, może reset ECU pomoże, jakieś rady co z tym fantem zrobić?

Opublikowano
Sprawdz czy awaryjnie zapali na LPG. Moze pompka paliwa przytarta? Filtr paliwa zapchany? Woda w paliwie? Czesta przypadlosc gdy jezdzisz na LPG i w zbiorniku przez caly rok masz malo benzyny. Dolej denaturatu do zbiornika. Wytraci on wode i pomoze spalic. Z tym ze rezultat sprawdzisz dopiero po przejechani kilku km. Bo denaturat musi sie wymieszac z benzyna i najpierw musisz wypalic ta benzyne z ukladu paliwowego, ktora teraz tam zalega.
Opublikowano

dalej nie odpala, wykręciłem świece były całe zalane wyczyściłem i zamontowalem, dalej nie odpalał, kręciłem kręciłem i [BAD], na gazie to samo.

 

wykręciłem pierwszą świece od przodu i patrzałem czy iskra jest, była ale bardzo rzadko - 1 na 10 sek dodam, że akumulator ledwo juz co krecił. jakies pomysły? jak to odpalić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Częsta przyczyna to zbyt duży pobór prądu przez rozrusznik a co za tym idzie spadek napięcia w całej instalacji.Rozrusznik dobrze kręci gdy akumulator naładowany?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
...patrzałem czy iskra jest, była ale bardzo rzadko - 1 na 10 sek...

A kable WN jak stare i jakiej są firmy?

Jeżeli z nimi ok. to i tak warto przeglądnąć połączenia (wszystkie fajki), ewentualnie zainteresować się stanem kopułki.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
odpaliłem kolega mnie pociągnął, ale chyba zly dzień mialem bo godzine później wpadłem w poślizg przy wjeździe na podwórko i wjechałem w słupek ;( blotnik i zderzak do wymiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.