Skocz do zawartości

[e60] czy to aż taki szrot ???


maciekx87

Rekomendowane odpowiedzi

Do tej pory uwazalem ze e 60 toajebiste auto...Ale po dzisiejszym dniu musze wylac swoje zale tutaj.

Zacznijmy...

Moje auto to e61 530dA 06r. 231PS.

Auto kupione z niemiec serwisowane z przebiegiem w tamtym momencie 259kkm. Obecnie ma 293kkm.

Auto mam od kwietnia 13r.

Do tej pory juz sie sporo z autem naszArpalem. Na poczatku problemy z elektronika. Ciagle ginal prad. Mimo wymiany aku na nowy, wymiany ibs (nowa z serwisu), regulatora napiecia (nowy ori) nadal raz na jakis czas po postoju z uzywaniem pradu auto ledwo zapala.

Kolejne zrobione rzeczy to regeneracja maglownicy - robiona przez hydtosystem ale wszystko skladane w warsztacie w de. Po zrobieniu nadal cos napierdala na dziurach. Zawieszenie po naprawie wiec najprawdopodobniej beda to drazki kierownicze...

Wymienione oba termostaty bo niedogrzewala.

Wymienione poduszki silnika.

Klapki wywalone bo strach pomyśleć co bedzie jak sie urwą....

Czeka mnie jeszcze remont skrzyni automatycznej a conajmniej wymiana konwertera...

Czy do k****y nędzy bmw nie potrafi robic juz solidnych aut ?

Auto jako nowe kosztowalo 70tys eur. Ja je kupilem jako 7letnie za 11tys eur.

Auto tej klasy, za taka kase i taki złom.

Sam juz nie wiem co robic czy sprzedac to badziewie czy moze jednak zsinwestowac te pare tys na kolejne naprawy???

Nie wiem jakie sa wasze odczucia ale ja uwazam ze bmw robi lipe.

To nie jest normalne. Te auta to jednorazowki bo jak inaczej nazwac auto za tyle siana ktore po 300kkm ewedentnie ukazuje kres swego zywota.

Normalnie wsciekly jestem.

Dzis na dodatek jeszcze rozleciala sie nowiutka oponka i kolejny wadatek...

Chcialbym zebyscie w tym watku opisali swoje odczucia na temat e60.

Pozdrawiam.

Zdenerwowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

limit dla zawieszenia w e60 - 300tkm

pozniej tylko wymiana calosci

jesli stoisz bez apalonego silniki I sluchasz radyjka - to max 1 godz posluchasz I po aku

skrzynia automat, moze wytrzymac wiecej, ale jesli sie jezdzi jak "emeryt" - ta skrzynia dlugo nie wytrzymuje buta w podlodze :)

Chcesz auto bezawaryjne, nie ma takiego, tylko cena czesci moze sie roznic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety taki urok obecnie produkowanych aut i zgodzę się, że z jakością BMW poleciało bardzo w dół. Pocieszające jest to, że silniki z rodziny 3.0d są bardzo trwałe :norty:

I tak czeka Cię jeszcze pewnie parę rzeczy, taki urok tego auta. Moim zdaniem lepiej zrobić te usterki i cieszyć się z posiadania auta w którym wiem co mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja użytkuje e60 535. Kupiłem go rok temu z przebiegiem 103k mil (ok.166k km). Do tej pory zrobiłem 19k km. Jedyne co zrobiłem to serwis,wywaliłem klapki z kolektora i zrobiłem lekka mapę. Samochodem byłem 3 razy w Polsce, a na codzień robie po ok 7-10km + trasa raz na dwa tygodnie. Teraz będę robił full serwis: tj olej + filtry, separator oleju, wym.oleju w skrzyni metoda dynamiczna+ misa + olej ZF + połączenie mechatronika + świece żarowe + termostaty. Całość kosztów nie jest tragiczna, wyniesie mnie ok. 2000zl. Oczywiście robocizna własna. Na dzień dzisiejszy nie mogę powiedzieć złego słowa. Powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz sobie pomyślałem ze moze moj egzemplarz jest wadliwy ;)

Moze i faktycznie lepiej zrobic te drazki i skrzynie i moze wtedy bedzie chwila radosci z auta bo jak do tej pory ciagle wkurzanie sie :)

Jak do tej pory wlozylem w nia 6tys plus zimowki 2200zl + alusy letnie z oponami 5500zl. Czyli na dzien dzisiejszy 11tys eur + 13700zl. W sumie glupota byloby to teraz sprzedac bo dostane moze z 30tys zl a kosztowala mnie 59tys zl.

Ehhh coz zrobic ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam e60 2.0d z 2008r.Przebieg orginalny to 110tys.To dołożyłem po kupnie.

Wymiana nagłośnienia na GROUND ZERO plus wzmacniacz 3200zł.

Podniesienie mocy do 200km. 1200zł.

Zakup felg 18cali z oponami 5000zł.(nówki)

Wymiana i drive na poliftowy 500zł.

Założenie asystenta świateł drogowych 550zł.

Dołożenie czujników cofania (nieorginalne) 700zł.

Spolszczenie menu 350zł.

Wymiana wszystkich filtrów i płynów 1000zł.

Czyli mój pakiet startowy to 12500zł.

Od samego początku na dziurach coś mi stuka z prawej strony.Auto sprawczone w serwisie i zaieszenie ok.Sami nie widzą co to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.