Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, tak jak w temacie mam zamiar kupić 520d F11 automat lub z końcówki produkcji 520d E61 automat. I tu mam do wydania kwotę około, 20-25 tys Euro, auto będzie zarejestrowane w Niemczech ze względu na prace i miejsce zamieszkania, teraz moje pytanie do użytkowników 520d F11 i 520d E61, jakie są koszty serwisowe, chodzi mi o podstawową eksploatacje: olej silnikowy - skrzyni biegów, filtry, itp. oczywiście w ASO. Co do komfortu jazdy to zawsze każdy będzie miał swoje plusy i minusy. I teraz mam dylemat czy wybrać E61 z końcówki rocznika 2009 lub 2010 do przebiegu 100 tys km czy F11 z przebiegiem 110-160 tys km. Proszę użytkowników tych aut o swoje odczucia z wyboru poszczególnego modelu które wyżej wymieniłem.

 

Serdecznie dziękuje za odpowiedzi :)

 

Pozdrawiam :) Damian :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bierz F11. Te auta dzieli przepaść. E61 przy F11 wypada blado i czuć przeskok o całą epokę. Nawet jakbyś miał mieć trochę większy przebieg. Koszty użytkowania będą podobne.
Opublikowano

Co do kosztów to racja, będą podobne choć czuje że, F11 będzie miała lekka różnice, ale to może pozostawmy na inny raz, przejdźmy do przebiegu, jak teraz przeglądam mobile.de to E61 w tych cenach co podałem znajdę już od 80 tys do max 100 tyś, a F11 od 130 w górę ale szukam tak max do tych 160 tyś, jednak przebieg to przebieg!! Nie nastawiam się bardzo kształt karoserii auta tylko o rocznik i przebieg, wyposażenie do droga strona medalu, auto będzie eksploatowane na drogach niemieckich jedyne co to wjedzie na " DROGI " polskie na przegląd lub jakieś naprawy.

Co sadzicie o tej:

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-520d-touring-aut-leder-navi-prof-pdc-ahk-xenon-worms/187715511.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=12&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&ambitCountry=DE&zipcode=53913&zipcodeRadius=200&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&features=BENDING_LIGHTS&features=XENON_HEADLIGHTS&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000&categories=EstateCar&interiorTypes=LEATHER

 

czy te silniki 177 km przy automacie to dobre połączenie ?? Są jakieś problemy z ta jednostką ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego. Nie wymyślaj z tymi 130 tys. km. F11 kupi się spokojnie do 110 tys zł z przebiegiem nie większym niż 150 tys km. i wiadomo, ze jak ktoś trzepnął w 2 lata taki przebieg to auto będzie jak nowe, bo latało po autostradach i jak to auto z innego kraju niż Niemcy to wiadomo, że turbina i cały silnik spały podczas jazdy bo tam nie wolno 120-130 km/h przekraczać, a 520d przy takich prędkościach ma ledwie 2000 obr/min.
Opublikowano
ok podałem tylko przykładowe dane, mi zależy przede wszystkim na jak najmniejszym przebiegu, wiadomo im mniejszy przebieg tym mniej problemów, mówiąc o aucie z 2009-2010 roku
Opublikowano
Bierz F11. Te auta dzieli przepaść. E61 przy F11 wypada blado i czuć przeskok o całą epokę. Nawet jakbyś miał mieć trochę większy przebieg. Koszty użytkowania będą podobne.

 

To fakt te auta dzieli przepaść :norty:

 

Bo BMW F11 jest lepsze o całą epoke od E61 bo:

 

1. jest bardzooooo komfortowe

2. kosmicznie stabilne przy większych prędkościach

3. ładnie wykończone (ale to jeszcze nie Audi)

4. super wyciszone nawet w 520d

 

Ale E61 jest lepsze od F11 które wypada blado jeśli chodzi o

 

1.układ kierowniczy

2.układ jezdny (bardziej zwarta-precyzyjna)

3.niska waga (125kg mniej w 530i)

4.przy agresywnej jeżdzie bardzo mała podsterowność

 

Nie bez powodu w auto bildzie ostatnio testowali BMW 5 po 100000km i napisali że BMW F11 to najlepszy mercedes jaki zrobiło BMW.

 

Więc jeśli szukasz auta do latania bokami (tak to ostatnia 5 która się do tego nadaje), precyzyjnego, masz wywalone na super komfort oraz cisze w aucie, i wymieniasz letnie opony max co 20000KM to lepszym wyborem będzie E61 , ale aby wykrzesać te wyszystkie plusy z E61 potrzebne jest min 200KM .

 

Ale jeśli auto ma być do spokojnej dostojnej oraz komfortowej jazdy to o wiele lepszym wyborem będzie F11 szczególnie jeśli chcesz kupić 520d.

 

M5 E60 ma lepszy czas okrążenia na Nurburgringu od nowej F10 o 3 sekundy mimo że ten ma o 53 KM więcej- co jest najlepszym podumowaniem.

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Opublikowano
Ja na Twoim miejscu brałbym pd uwagę tylko F11. Przecież to dużo nowsza konstrukcja, prawdopodobnie bardziej dopracowana. Dużo ładniejszy i nowocześniejszy wygląd. W tych pieniądzach, którymi dysponujesz spokojnie znajdziesz F11 z przebiegiem ok. 110+130 tys. km. Sam jestem w podobnej sytuacji i biorę pod uwagę tylko F11, ale najpierw muszę pogonić swoje E91 ;) Co przy cenach sprowadzanych z Niemiec "igieł" z Allegro nie jest łatwe...
Opublikowano

" 530dat "dzięki wielkie za Twoją odpowiedz, super porównanie tych modeli, auto będzie mi służyło do dojazdu do pracy na dłuższe wypady w weekendy itp, ale tylko i spokojna jazda. W sumie i racja jak się znajdzie F11 w przyzwoitym wyposażeniu + przebieg 120-140tys km to jest to warte. Komfort jest naprawdę nie do porównania w F11, jesli szukałbym auta do latania bokami czy ostrej jazdy to z pewnościom szukałbym coś w 3l benzynie :D , ale to może w dalszych planach, tak więc zabieram się za konkretne szukanie F11 na mobile.de trzeba chwile poświęcić czasu na dobra " sztukę ". Ale kto szuka ten znajdzie :D :D :D.

 

Dzięki jeszcze raz wszystkim za swoje napisane posty, szerokości na drodze :D

Opublikowano
A jak wygląda dynamika w F11 z silnikiem 184KM? W tej chwili jeżdżę E91 z silnikiem 177KM i zastanawiam się, czy jest sens się pchać w silnik 2.0 w F11...
Opublikowano (edytowane)

Katalogowe 8,3 do setki , przekłada się na realne 8,7 w moim aucie w automacie.

 

W 3-ce F31 ten silnik się sprawdza super mimo głośnej pracy , ale już w F11 szału nie ma bo wiadomo waży min 250KG więcej.

 

Jest napewno o niebo lepiej niż w E61 520d 163KM z automatem.

 

ale najpierw muszę pogonić swoje E91 ;) Co przy cenach sprowadzanych z Niemiec "igieł" z Allegro nie jest łatwe...

 

Znam ten ból sam sprzedawałem auto ponad dwa miesiące w 2012r , przez te przysłowiowe "igły" z niemiec oraz usa które były o 15% tańsze od tych najtańszych z niemieckich ogłoszeń. :(

 

Ale po zakupie takiej okazyjnej igły oraz sprawdzeniu jej okazuje się że te z niemiec mają nie 50000km tylko 150000km , a te z usa posiadają adnotacje w papierach

"Total loss"

 

p.s w zeszłym tygodniu czytałem jakiś raport że około 80% aut sprowadzanych do PL z zachodu posiada przekręcone liczniki.

Edytowane przez 530dat

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
8 sekund do setki to są zupełnie wystarczające osiągi do codziennej jazdy. Pamiętajmy, że kiedyś E39 530d miało tyle samo i ludzie byli zachwyceni jak to przyśpiesza. Nie ma więc co marudzić, szału nie ma ale jest lepiej niż dobrze. :)
Opublikowano
Byl kiedys dosyc dluuugi watek na ten temat :mrgreen:

 

W takim razie czas ruszyć szukajkę ;) Dzięki za odpowiedzi :cool2:

 

Nie szukaj bo nie znajdziesz temat został zakopany na zawsze przez administratorów :)

 

Ale z 200 stron całego wątku rzeczowo-wartośowych informacji było maksymalnie 3 strony.

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jak wygląda dynamika w F11 z silnikiem 184KM? W tej chwili jeżdżę E91 z silnikiem 177KM i zastanawiam się, czy jest sens się pchać w silnik 2.0 w F11...

 

Tylko z 8 biegowym automatem. Ta skrzynia czyni cuda i m.in. sprawa że 2.0d w 5tce czasami nawet "jedzie" :wink:

 

EDIT: ostatnio jako zastępcze dostałem nowe 316i. Jak wróciłem do mojego 520d to było pierwsze wrażenie, że przesiadłem się do rakiety :mrgreen:

Opublikowano
8 sekund do setki to są zupełnie wystarczające osiągi do codziennej jazdy. Pamiętajmy, że kiedyś E39 530d miało tyle samo i ludzie byli zachwyceni jak to przyśpiesza. Nie ma więc co marudzić, szału nie ma ale jest lepiej niż dobrze. :)

 

 

Od 0-100 może i 520d starczy, ale problem się zaczyna jak trzeba przyspieszyć od 120 w górę. Moje F10 w porównaniu do E91 ( chips na 195ps - maual ) to żółw.

 

Pozdrawiam

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Jeśli weźmiemy pod uwagę, że nie można tego zczipować to tak jest bezpieczny. Są boxy, które dają +20km.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Co do osiągów 520d F11, jak dla mnie w zupełności wystarczy, dobre spalanie i komfort to piorytety które potrzebuje. Do tego jeszcze super atrakcyjny wygląd. Zostało mi tylko przeglądanie ogłoszeń i znalezienie tej jednej jedynej :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.