Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam otoz jakies 2,5 miesiaca temu wymienilem tarcze z przodu na nowe orginalne do e60 i do tego laczniki stabilizatorów z przodu gdyz w aucie byly straszne bicia przy hamowaniu,ok tygodnia temu zauwazylem ze przy 70km/h jak hamuje znowu czuc bicie czym to moze byc spowodowane dodam ze klocków nie wymienialem bo byly jeszce dobrze moze cos z drazkiem kierowniczym est czy on na toraczejnie ma wplywu?
Opublikowano
Witam otoz jakies 2,5 miesiaca temu wymienilem tarcze z przodu na nowe orginalne do e60 i do tego laczniki stabilizatorów z przodu gdyz w aucie byly straszne bicia przy hamowaniu,ok tygodnia temu zauwazylem ze przy 70km/h jak hamuje znowu czuc bicie czym to moze byc spowodowane dodam ze klocków nie wymienialem bo byly jeszce dobrze moze cos z drazkiem kierowniczym est czy on na toraczejnie ma wplywu?

Uzywamy opcji szukaj było na forum poruszane bardzo czesto :cool2:

Opublikowano
Mjeniales sam? Jesli tak to cos nie tak tobie poszlo albo tarcze za swiezo przegrzales :cry:
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Częstą przyczynom tego typu objawów bywa zużycie gumowych tulejek wahacz .Podczas hamowania wahacz w takich przypadkach nie jest stabilny , objawy bardzo podobne do skrzywionych tarcz .
Opublikowano
Tak sami wymienialismy ,ale jutro jeszcze pojade do znajomego na szarpak zeby dokladnie wszystko sprawdzil ale zeby nowe tarcze przegrzac to trzeba bylo by szalec mi sie wydaje a tu byla spokojna jazda i nie bylo gwaltownych hamowan no chyba ze faktycznie je przegrzalem ale w to watpie a co do wahaczy w tylnim kole jak jade po koleinach albo dziurach to slychac jakby cos tak przeskakiwalo wiec moze faktycznie cos z tylnia zawiecha jest ale czy tyl mialby tez wplyw na drgania?
Opublikowano
a czy na szapraku wykaze jesli te gumowe tulejki wahaczy byly by zuzyte?wtedy wystarczy ta gume wymienic czy cale wahacze?
Opublikowano
a czy na szapraku wykaze jesli te gumowe tulejki wahaczy byly by zuzyte?wtedy wystarczy ta gume wymienic czy cale wahacze?

Zdejmij osłonę z przodu i obudowę tych dużych gum na wahaczach podłużnych to będziesz na szarpakach widział jak pracują, swoją drogą jak zmieniałeś tarcze doczyściłeś prowadnice jażma i samego zasiku ??? Bo tam syf potrafi się zebrać niezły, odnośnie przegrzania tarcz w taką pogodę na zewnątrz to trzeba się mocno postarać :cool2:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.