Skocz do zawartości

bmw e60 dragania przy hamowaniu


seba22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam otoz jakies 2,5 miesiaca temu wymienilem tarcze z przodu na nowe orginalne do e60 i do tego laczniki stabilizatorów z przodu gdyz w aucie byly straszne bicia przy hamowaniu,ok tygodnia temu zauwazylem ze przy 70km/h jak hamuje znowu czuc bicie czym to moze byc spowodowane dodam ze klocków nie wymienialem bo byly jeszce dobrze moze cos z drazkiem kierowniczym est czy on na toraczejnie ma wplywu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam otoz jakies 2,5 miesiaca temu wymienilem tarcze z przodu na nowe orginalne do e60 i do tego laczniki stabilizatorów z przodu gdyz w aucie byly straszne bicia przy hamowaniu,ok tygodnia temu zauwazylem ze przy 70km/h jak hamuje znowu czuc bicie czym to moze byc spowodowane dodam ze klocków nie wymienialem bo byly jeszce dobrze moze cos z drazkiem kierowniczym est czy on na toraczejnie ma wplywu?

Uzywamy opcji szukaj było na forum poruszane bardzo czesto :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Częstą przyczynom tego typu objawów bywa zużycie gumowych tulejek wahacz .Podczas hamowania wahacz w takich przypadkach nie jest stabilny , objawy bardzo podobne do skrzywionych tarcz .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sami wymienialismy ,ale jutro jeszcze pojade do znajomego na szarpak zeby dokladnie wszystko sprawdzil ale zeby nowe tarcze przegrzac to trzeba bylo by szalec mi sie wydaje a tu byla spokojna jazda i nie bylo gwaltownych hamowan no chyba ze faktycznie je przegrzalem ale w to watpie a co do wahaczy w tylnim kole jak jade po koleinach albo dziurach to slychac jakby cos tak przeskakiwalo wiec moze faktycznie cos z tylnia zawiecha jest ale czy tyl mialby tez wplyw na drgania?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy na szapraku wykaze jesli te gumowe tulejki wahaczy byly by zuzyte?wtedy wystarczy ta gume wymienic czy cale wahacze?

Zdejmij osłonę z przodu i obudowę tych dużych gum na wahaczach podłużnych to będziesz na szarpakach widział jak pracują, swoją drogą jak zmieniałeś tarcze doczyściłeś prowadnice jażma i samego zasiku ??? Bo tam syf potrafi się zebrać niezły, odnośnie przegrzania tarcz w taką pogodę na zewnątrz to trzeba się mocno postarać :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.