Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jezu, co jeden to lepsza wersja. Weźcie znawcy korkowania i klejenia poszukajcie jak wygląda głowica M47N z każdej strony o zobaczcie gdzie jest ta dziura na wylot. W ogólnym rozrachunku i przy zastosowaniu prawidłowej procedury wymiany uszczelki pod deklem, w tym po zastosowaniu odpowiedniej pasty uszczelniającej tak jak to przewiduje producent, to nie ma możliwości, żeby cokolwiek tam się lało. A nawet jeśli jakiś kretyn wiercił tak, że zniekształcił powierzchnie przylegania, to są środki np. Loctite, które bez problemu zaradzą problemowi.

 

Ale to trzeba praktykować, a nie siedzieć i zastanawiać się na forum.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Haha, ja tak czytam ten temat i nie mogę ze śmiechu :D no ale nie będę wyśmiewał, bo chyba zrozumiałem o co autorowi chodzi. Prawdopodobnie ktoś zastosował długą śrubę, bo prawdopodobnie gwint został zerwany w tym miejscu gdzie śruba powinna złapać głowicę: http://pl.tinypic.com/view.php?pic=281c7eg&s=5#.UuK2VBCtbIU tam gdzie kolega zaznaczył. Założe się w 99%, że ktoś miał wyciek i myślał, że jak dokręci bardziej śrubę, to problem ustanie, a tu psikus - gwint się zerwał. Tutaj nie pomogą żadne silikony, kleje i inne pomysły niczym Pana Kazia z warsztatem w stodole. Nie wiem czy wymiana głowicy wchodzi w grę, niech ktoś mnie poprawi. Ktoś może przypomnieć jaki to jest dokładnie silnik?

 

@edit

 

tak na chłopski rozum, ta śruba długa mogłaby zostać, bo ona ma trzymać głowicę z pokrywą, a jak będzie nowa uszczelka to myślę, że nie powinno nic ciec z tego miejsca.

Opublikowano
jezu, co jeden to lepsza wersja. .

O mnie Ci chodzi? Bo jak tak to pisałem, że nie wiem co to jest za otwór bo on tego nie określił a po tym zdjęciu co wkleił też nie mam pojęcia co to.

 

A jeśli tam nie ma gwintu to jest skazany na rozwiercenie otworu i gwintowanie.

Opublikowano

i tak dokładnie jest jak napisał Raiven wszystko to co napisał to jest to o co mi chodzi

 

silnik jest to e46 320d 150km m47n 2004r

 

Raiven-tylko zauważ,że uszczelka nie obejmuje tego miejsca co jest śruba...po prostu to cieknie ten olej po tych rowkach co są na śrubie obkręcane i dla tego się wydostaje

Opublikowano
Więc na 99% masz do wymiany uszczelkę pokrywy zaworów - było to mówione na 1 stronie tematu. A co do tej śruby, nie wiem, niech ktoś się wypowie kto bardziej ogarnia temat głowic, czy po wymianie uszczelki mogłaby zostać żeby trzymała pokrywę i głowicę.
Opublikowano
Serio, pojedź do normalnego mechanika, kolega Ci napisał warsztat do którego możesz pojechać, tutaj nikt przez internet tego nie naprawi. Na zdjęciu widać, że ta śruba jest przykręcona do głowicy. U Ciebie jest najzwyczajniej gwint zerwany i tyle.
Opublikowano
no właśnie Raiven fabrycznie ona powinna być jak na tym zdjęciu do głowicy przykręcona ale,że komuś gwint się w glowicy wyrobił to postanowil przewiercić dziurkę w głowicy i włożyć śrubę długa(łebek jej wystaje tutaj gdzie na zielono zaznaczyłem) i się leje(bo nie potrzebnie jest przewiercone) o to chodzi
Opublikowano

to zdjęcie co dałeś to jest góra ''POKRYWA ZAWORÓW''a dziura nie jest w niej zrobiona tylko w głowicy tutaj:

 

http://i40.tinypic.com/rsz9ja.jpg

 

gdzie zielona strzałka na dole

 

i tu przykład dla czego uszczelka nic nie da:

 

http://i43.tinypic.com/xkopxz.jpg

 

widzisz to na czerwono? to jest ten otwór co nachodzi na otwór głowicy i uszczelka tego nie obejmuje,jak sam widzisz

 

i dla tego głowica jest przewiercona tutaj gdzie zielona strzałka na zdjęciu nr 1 i cieknie

Opublikowano (edytowane)

byłem przed chwilką przy aucie i nie dobra wieść... tego miejsca na pewno nie obejmuje uszczelka,podejrzenie jest takie,że jak ktos wiercił to wiertło poszlo mu za bardzo w bok i nawiercił coś w środku głowicy i spowodował wyciek oleju

 

bo innej opcji nie widze,skoro uszczelka tego nie obejmuje a się leje to musiało zostac coś przewiercone w środku głowicy bo(z drugiej strony ten sam patent zauważyłem tez ktoś śrubę zerwał i ten sam myk z przewierceniem ale tam się nic nie leje bo widać z góry a tam jest cieżej i pewnie jakiś baran nie wiercił równo tylko pod skosem i przewiercił w głowicy i kaplica

Edytowane przez Staszek82
Opublikowano
bo innej opcji nie widze,skoro uszczelka tego nie obejmuje a się leje to musiało zostac coś przewiercone w środku głowicy bo(z drugiej strony ten sam patent zauważyłem tez ktoś śrubę zerwał i ten sam myk z przewierceniem ale tam się nic nie leje bo widać z góry a tam jest cieżej i pewnie jakiś baran nie wiercił równo tylko pod skosem i przewiercił w głowicy i kaplica
Opublikowano
bo innej opcji nie widze,skoro uszczelka tego nie obejmuje a się leje to musiało zostac coś przewiercone w środku głowicy bo(z drugiej strony ten sam patent zauważyłem tez ktoś śrubę zerwał i ten sam myk z przewierceniem ale tam się nic nie leje bo widać z góry a tam jest cieżej i pewnie jakiś baran nie wiercił równo tylko pod skosem i przewiercił w głowicy i kaplica

 

Cytująć klasyka:

 

http://www.youtube.com/watch?v=2gmvxMJTXug

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Staszek, myślę, że doszedłeś do wniosku, że pokrywę zaworów i tak musisz zdjąć, wtedy się wszystko okaże.

 

Uważam, że można temat zakończyć, a Staszek nam napisze co i jak gdy naprawi

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
siedziałem teraz na necie przeglądałem wszystko głowice,pokrywy zaworów,itp itp uszczelki,wzrokowo mierzyłem i wychodzi na to,że może faktycznie uszczelka załatwić sprawę...bo patrząć na głowicę to chodz by pod skosem przewiercił bardziej to i tak nie przebił by się do środka głowicy by wyciek był bo jest bardzo gruba ściana by ja przebic do środka
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No i masz łamigłówkę rozwiązaną, zbieg okoliczności, że tam był wyciek, a były właściciel przekombinował z dokręcaniem. Wymień uszczelkę, skręć nawet tak jak jest, odpuść sobie kleje i czekaj na następne usterki, a założę się, że wkrótce się odezwiesz... bez złośliwości oczywiście :wink:

Powodzenia.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

jeszcze nie ma co się cieszyć,że to to,ale trza być dobrej mysli

 

auto kupiłem od Handlarza tutaj w pl które zostało sprawodzone 2tyg temu z Niemiec(wtedy co kupywałem to było 2tyg temu) to co w Niemczech takie druciarstwo wykonali?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

koledzy co się okazało,głowica nie jest nigdzie na bok przewiercona itp tylko po zdjęciu pompy vacum widac to idealnie oryginalne ''dziury śrub np powinny być szóstki) a są rozwiercone na 8(tylko są te otworzy poszerzone) i tu robi się problem bo ktoś jak pisałem,zastosował śruby na nakrętkę z obydwu stron a na środku śruby spaw a ten spaw jest zrobiony po to,by służył jako dociśniecie bardziej tej pokrywy zaworów(taka gałka spawu zrobiona) bo brakuje tej cześći:

 

http://i58.tinypic.com/mtxdht.jpg

 

to co na czerwono takich śrub a tu dokładnie jak one wyglądają

 

http://i57.tinypic.com/66eopc.jpg

 

bo teraz jak nie ma tych śrub to przy skręcaniu pokrywy zaworów te''łebki pokrywy wyginają się na dół bardzo) a jak by były te śruby to by nie wyginało nic tylko docisneło elegancko.I sprawa dalej ma się tak dostanie tych śrub to chyba graniczy z cudem bo nigdzie ich nie ma tym bardziej w ASO bo nawet jak bym dostał to one są bodajże szóstki czy siódemki to by trza było uciąć to:

 

http://i59.tinypic.com/292s8wl.jpg

 

i wtedy dospawać taką śrubę na jaką są te otwory poszerzone i było by git ale skąd teraz takie te dwie śruby wykombinować

Opublikowano
google, teraz świat jest taki łatwy ,że możemy tam wszystko znaleść ,troszke wyobraźni kolego jest tyle firm ,sklepów, hurtowni co robią albo sprzedają śruby najróżniejszej maści a spotkałem się też z takimi ,które przyjmują zamówienia choćby na 1 sztukę, nie chce być nie miły ale nad tym postem już nie jeden się dobrze roześmiał.... ,rozumiem twój problem i Ci współczuje ale pisz troszke w mniej haotyczny sposób bo czasem Ciężko Cię zrozumieć, powodzenia i nie pytaj już gdzie co jak tylko działaj.
Opublikowano

Jak mechanik nic nie wykombinuje, to jest pizda, nie mechanik. To po pierwsze. Po drugie - widzę nie poddajesz się w wymyślaniu teorii - czyli umiejętność uczenia się zostawiłeś gdzieś naprawdę daleko lub głęboko. A jedyne czego potrzeba do naprawienia problemu to gwintsztanga 8, nakrętki, podkładki, spawarka, szlifierka, nowa uszczelka pokrywy, dreibond, i logiczne myślenie.

Naprawa jest prosta jak budowa cepa - każdy kto praktykuje mechanikę Ci to powie.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.