Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To poskręcaj na czerwony silikon miejsce przewiercenia,daj go na gwint i powinno uszczelnic.Albo niech ktoś ci napawa na aluminium.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

właśnie tam było sylikony nawalone na śrubę jak i wkoło tyle że: :mad2: :mad2: :mad2:

 

 

ehh a może sprawę by zdał taki test

 

wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów na ERLING a tamtą śrubę wykręcić kupić klej do gwintów i wziąśc tam klejem... wgl co za jełop to przewiercał.Wystarczyło pewnie nagwintować i w obudowie pokrywy zaworów powiększyć dziurkę na śrubę i tyle a nie głowicę na wylot przewiercać

Opublikowano

Ale bylo uszczelniane po wkreceniu,a ja mowię o posmarowaniu gwintu i otworu silikonem a nie klejem.Możesz wkrecic na klej kawałek sruby od spodu i potem obciąć nadmiar i nagwintowac na większa srubę

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

kolego jeszcze do głowy mi przychodzi jedna rzecz

 

KLEJ ALUMINIOWY EPOKSYDOWY po 24h jest taki,że można w nim wiercić....

 

obcięcie tego nie jest takie łatwe bo,żeby tą śrubę od dołu zobaczyć to trzeba lusterko

 

hmm a jak by zrobić tak: uciąć śrubę na dole tyle,żeby nie wystawała,nawet troszkę bardziej by nie była też na równo z otworem i wepchać tam kleju aluminium dużo itp i by to ładnie uszczelniło...ale 1 problem weż bądz mądry i tam od spodu tak traf i napchaj kleju.Jedynie z lusterkiem robota albo wyjmowanie silnika

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sorki Staszek za moje bezpośrednie pytanie, ale co Ty za szrota kupiłeś?

Jesteś na forum od miesiąca i średnio co dwa dni prosisz o pomoc w jakiejś sprawie. Chyba już wszystko przeszedłeś i chyba tylko można Ci współczuć.

Po drugie kolego prosisz o pomoc na odległość, a my mamy z fusów wróżyć. Jak ktoś, kto właśnie jest na forum miał taką usterkę jak Ty, to pomoże, chyba, że nie chce Ci pomóc, bo...... najgorsze, że jak Ci nie pomożemy, albo nie chcemy pomóc, a Ty sam rozwiążesz problem, to szyderczo się nabijasz, że sam sobie poradziłeś, a koledzy z forum nie potrafili, choć tylu tu specjalistów.... (Twój temat z EGR)

Staszek, taka moja dobra rada, podszykuj i sprzedaj to co kupiłeś, albo jak już i inni Ci radzili, oddaj autko do dobrego mechanika, niech Ci je przejrzy i naprawi wszystkie bolączki.

Jak nie masz, to mam dla Ciebie człowieka, który kocha BMW jak tu wszyscy. Wspominałeś, że wybierasz się do Radomia, mechanik jest z Warszawy, to już masz niedaleko. Mechanik jest bardzo dobry, szykuje nawet autka do rajdów i driftu.

 

PS. Zastanawiam się gdzie są moderatorzy, bo jeszcze ani razu nie zatytułowałeś dobrze wątku, a regulamin jest 5cm wyżej...

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Słuchaj Krzyśku tego nie dało się sprawdzić... kto jest taki a w dodatku Handlarz co da Ci pozdejmowac osłony auta(no może na to by się zgodził) a potem przepływkę itp by dostac się i sobie posprawdzac wszystko? nikt tak nie pozwoli więc tego nie dało się sprawdzić...

 

powiem jak jak by tak wszystlko olać w aucie to by chodziło,jak by chodziło tak by chodziło,ale,że się chce na tip top wszystko to zawsze coś wychodzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to Ci radzę jak najlepszemu koledze, oddaj auto do fachowca, niech wszystko posprawdza i naprawia. Każdy chce mieć auto idealne, to chyba zrozumiałe. Kupiłeś co kupiłeś, tego już nie zmienisz, trudno, ale zalewasz nas falą pytań. Dam sobie rękę uciąć, że na forum fachowców jest jak na lekarstwo, wszyscy tutaj jeśli już coś robią/naprawiają sami, to z zamiłowania i chęci majsterkowania, czasami z oszczędności. Jeśli nikt Ci nie odpowiada na pytania, to na chłopski rozum albo nikt nie wie, albo nie chce pomóc.

Widzę, że jakieś tam pojęcie masz z drobną mechaniką, jak pewnie większość kolegów na forum, ale jeśli Ty silnik chcesz zalewać jakimiś klejami i odstawiać lipę gorszą niż zrobił poprzedni właściciel Twojego autka, to już ręce opadają... Za tydzień napiszesz, że znowu cieknie itp.

Przemyśl sprawę, jeśli masz kasę to oddaj 3-jeczkę w dobre ręce mechanika, a jeśli z kasą trochę gorzej, to wstawiaj do mechanika co jakiś czas jak kaskę uzbierasz, tym bardziej, iż wspomniałeś, że jeździć się da.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Wspominałeś, że wybierasz się do Radomia, mechanik jest z Warszawy, to już masz niedaleko. Mechanik jest bardzo dobry, szykuje nawet autka do rajdów i driftu.

Podaj jakiś kontakt, przyda się.

Opublikowano
Krzyśku uszczelkę pod pokrywą zaworów wymienię na ERLING+4 podkładki miedziane do wtryskiwaczy+4 uszczelki te na dole do wtryskiwaczy to wymienię,tamtą śrubę postara sie skrócić i klejem do gwintów lub klejem do aluminium zalepic i nie będzie tam ciekło... zostaje sprawa pompy vacum z której olej kapie z dekielka... uszczelki takiej nie idzie dostac więc trzeba na sylikonie obsmarować rowek i na to ta stara uszczelka i powinno byc git
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

518030305, Chłopaki przenieśli się niedawno z Warszawy do mojej Jabłonny, ale to tylko kilometr do tablicy stolicy.

Od razu dodam, że tanio nie będzie, ale są dobrzy. Nazywają się RALLY GARAGE.

 

Staszek, jeśli jest jakaś część, to musisz ją dostać, poszukaj na realomie numer części znajdziesz na 100%, choćby w ASO BMW, taka pierdółka nie powinna być droga. Skręcaj co chcesz, jak chcesz i na co chcesz, szczerze życzę żeby problemy znikły, bo wiem jak wkurza, gdy coś nie działa.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Krzyśku kontaktowałem się z ASO jak i z czescidobmw itp do vacum jest tylko uszczelka ta co do głowicy wchodzi a ta tutaj od razu pod pokrywą tego nie ma w żadnym aso niestety
Opublikowano (edytowane)

Normalnie nie mogę z typa.

 

Staszku. Apeluję. Weź się w garść, bo wyłysiejesz przedwcześnie, albo pikawa Ci padnie. Napisałem Ci co trzeba zrobić. prawie, że krok po kroku, napisałem Ci na jakie uszczelki musisz się nastawić do wymiany, napisałem Ci, że mogą wystąpić potencjalne problemy przy demontażu / oględzinach, bo pchał już ktoś tam łapy.

 

A ty co zrobiłeś? WYPARŁEŚ tę wiedzę, bo Cię to przerosło. Tutaj nie ma cudownego półśrodka. Tutaj trzeba kręcić kluczami i usunąć źródło problemu. Ponadto - jakbyś się pofatygował, pooglądał zdjęcia głowicy i osłony, jarzma pompy waku, przebieg uszczelnień i sposób montażu, to byś tych głupich pytań nie zadawał. Ani też nie wymyślałbyś kosmicznych teorii o kleju z amelinium czy innych nierealnych pomysłów.

 

Prawda jest taka - kupiłeś sztrucla, używany samochód. Pogódź się z faktem, że nówki nie zrobisz z niego, i nie wyeliminujesz wszystkich drobnych usterek.

 

I na Allaha - to co ty uznajesz za problem którego ranga przerasta każde inne, łącznie z problemem życia po życiu i bytów astralnych, dla mnie osobiście to pierdoła, bo kropelka oleju to raczej jest pierdoła. Nie powinieneś wszczynać panicznych alarmów za każdym razem jak znajdziesz kropkę rdzy czy oleju w aucie - bo widzisz do czego doszło - każdy olewa twoje rozpaczliwe wycie, i dobrze, bo to jest forum pasjonatów, a nie mechaników. chcesz mechanika? Sorry, "tata krowę sprzedał, żebym mógł to umieć", a ty wymagasz, żeby co, napisać Ci razem ze zdjęciami co należy zrobić? No bez jaj...

 

Weź się w garść, weź się do roboty. A skoro wolisz wymyślać nierealne rozwiązania, generujące więcej problemów niż masz obecnie - daj to komuś i płać hajs.

Edytowane przez carl0s

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

dla tego nie wiem dla czego Krzyśku gadasz nie realne rozwiązania... własnie realne są dwa:

 

 

albo się to lepi czymś dobrze albo głowica na stół(to odpada bo brak funduszy) i tyle

 

a tego mechanika z szopy to bym rozerwał co to zrobił

 

tak kur... ciężko komuś było uszczelkę wymienić i śrubę nawet jak ktoś zrypał gwint to nagwintowac na grubszą śrubę a w pokrywie zaworów to oczko od standardowej śruby poszerzyć na nową śrube i fajrant.To nie trza bylo rozje... by się lało

Opublikowano

Dokładnie,nie chce się odpowoadać na Twoje posty bo,Ty sobie a my sobie.Przez ten czas co się pytasz ja dawno bym wzioł i probował to zalepić.Jak nie klejem to silikonem.Nikt za Ciebie tego nie zrobi.Jak nie wyjdzie to wiesz,że probowałeś i trzeba zrobić to inaczej.Ostatnio kolega w ciągu dnia dwa razy skrzynię wyciągał w mini bo coś nie grało cały czas i się nie poddał.Dokładnie jak kolega pisał,dla mnie to też była by pierdoła i pewnie dawno bym ja już zrobił.Poprobuj.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
nie chodzi o to,że ja bym tego nie robił.Problem 1 na dworze temperatury z rzędu -10stp i brak garażu,stanie pod chmurką a to wiater a do śnieg i weż rozkręcaj.A pytam tak bo we wtorek mam do mechaniora by mu to pokazać to od razu mu podpowiem czy nie lepiej było by tak i tak o to chodzi
Opublikowano
nie chodzi o to,że ja bym tego nie robił.Problem 1 na dworze temperatury z rzędu -10stp i brak garażu,stanie pod chmurką a to wiater a do śnieg i weż rozkręcaj.A pytam tak bo we wtorek mam do mechaniora by mu to pokazać to od razu mu podpowiem czy nie lepiej było by tak i tak o to chodzi

 

Buahahaha. Wiesz co, gdybym ja był mechanikiem i jakbyś do mnie przyjechał i mnie pouczał jak Ci mam naprawić auto, to byś wyleciał z hukiem a zaraz za tobą auto. I radzę Ci nie stosować takich technik - raz, że robisz z siebie kretyna pouczając kogoś, kto teoretycznie zjadł zęby na mechanice, dwa - ty lubisz jak Cię pouczać? Kiedy nawet podpowiedzi ignorowałeś zastępując je swoimi domniemaniami.

Daj spokój, po prostu znajdź kogoś ogarniętego, i módl się, żeby demontując auto nie znalazł grubszego "trupa w szafie".

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

no dobra tylko,że co powiesz na to jak ja mam rację bo

 

uciał bym tą śrube co wystaje i zalepił np klejem aluminium i było by git a mechanior np nie utnie śruby zalepi klejem i potem puści od nowa dla tego chciałbym mu powiedziec

Opublikowano
Ciekawe jak klej ma się do rozszerzalności materiału. Blok, głowica czy skąd Ci tam cieknie zmieni swą objętość a klej prawdopodobnie nie i dalej będziesz miał wyciek. Pewnie to pomoże na kilka tyg
Opublikowano
jak pomoże na kilka tyg to co radzisz zrobic?

 

Kolego, warsztat to jedyne rozwiązanie. Nic nie wyczarujesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.